• Ik weet niet precies hoe ik dit moet doen. Ik wil gewoon iedereen die mijn tijd hier op Q aangenaam maakt, bedanken. Enkelen in het bijzonder, diegenen mogen zich nu aangesproken voelen. Wat ik zonder jullie zou moeten doen? Ik heb geen idee. Ik hou van jullie!

    (K)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik voel me al helemaal thuis bij Q.
    Ik word snel geholpen en krijg veel reacties, voor deze 3 dagen dat ik een account heb.


    I follow only one rule |

    Lillojohn schreef:
    Ik voel me al helemaal thuis bij Q.
    Ik word snel geholpen en krijg veel reacties, voor deze 3 dagen dat ik een account heb.


    Ghehe, herkenbaar! Ik had dat ook toen ik net nieuw was. Users staan hier altijd voor je klaar. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Ik heb dat hetzelfde zoals jij, ik heb echt dingen geleerd hier en heb ook mijzelf hier kunnen laten zien zonder dat mensen daarop afgaven, wat soms op school gebeurd. Dus, ook van mij: Thanks a lot, dudes. c:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Gear gedoon, meadje! (krul) (Translation: Graag gedaan, meisje!)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Gear gedoon, meadje! (krul) (Translation: Graag gedaan, meisje!)

    Welk dialect is dat?!:8


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    Ik ken jou niet eens!:8


    Ben je me nu alweer vergeten???????????????????????????????

    Bemiddelaar schreef:
    (...)

    Ben je me nu alweer vergeten???????????????????????????????

    Whuut? Oké, geen aandacht aan besteden, geen aandacht en in en uit en in en uit.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Lang leve Q! :)


    Bad decisions make good stories.

    Ik wil ook even zeggen dat de mods hun werk geweldig doen. Ik weet dat er een tijdje terug veel werd gezeikt over de mods, deels ook door mij, maar nu dat er nieuwe zijn en een paar oude weg zijn is denk ik de rust weer gekomen rondom het modgebeuren. En Rutger niet te vergeten.. Ik dank hem voor deze site *O* Ik vind het ook super leuk op Q!
    Dit klinkt echt als een afscheidsbrief


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    Ik wil ook even zeggen dat de mods hun werk geweldig doen. Ik weet dat er een tijdje terug veel werd gezeikt over de mods, deels ook door mij, maar nu dat er nieuwe zijn en een paar oude weg zijn is denk ik de rust weer gekomen rondom het modgebeuren. En Rutger niet te vergeten.. Ik dank hem voor deze site *O* Ik vind het ook super leuk op Q!
    Dit klinkt echt als een afscheidsbrief


    Ik had ook dat gevoel toen ik dit topic opende.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    het is geweldig hier op Q, echt waar ik heb veel vrienden gemaakt en hier voel ik me thuis. Ik kan hier mijn inspiratie uiten.
    deze site is GEWELDIG


    Hell is empty..al the devils are here

    Jaccochips schreef:
    Ik wil ook even zeggen dat de mods hun werk geweldig doen. Ik weet dat er een tijdje terug veel werd gezeikt over de mods, deels ook door mij, maar nu dat er nieuwe zijn en een paar oude weg zijn is denk ik de rust weer gekomen rondom het modgebeuren. En Rutger niet te vergeten.. Ik dank hem voor deze site *O* Ik vind het ook super leuk op Q!
    Dit klinkt echt als een afscheidsbrief

    Uhm (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Quizlet is geweldig. Ik weet niet wat mensen zeuren over de sfeer, er zal altijd wel iets niet goed zijn op Quizlet. Vroeger was dat al niet en nu ook niet, dat is iets wat toch niet veranderd. Natuurlijk zijn er users waaraan ik me irriteer, maar over het algemeen vind ik Quizlet ook geweldig *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Longclaw schreef:
    (...)
    Uhm (cat)

    Licht niet aan jou hoor Nynk(bloos)
    Wat ik trouwens ook goed vind is dat de mods nu minder opvallen ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik zit nu onderhand anderhalf jaar op Q (ietsje langer zelfs) en ik denk niet dat ik ooit nog wegga haha :'D of zo voelt het toch. Zeker nu ik een maand geleden ook nog bèta ben geworden voel ik me hier helemaal thuis.
    De users (of toch de meesten) zijn echt super aardig en er valt altijd wel iets te beleven.
    Ik ben dus heel erg blij dat ik deze site heb leren kennen (bloos)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:42 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien