• Ik weet niet precies hoe ik dit moet doen. Ik wil gewoon iedereen die mijn tijd hier op Q aangenaam maakt, bedanken. Enkelen in het bijzonder, diegenen mogen zich nu aangesproken voelen. Wat ik zonder jullie zou moeten doen? Ik heb geen idee. Ik hou van jullie!

    (K)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    DANKUWEL QUIZLET!
    Nee, serieus, merci.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik erger me aan sommige mensen op Q. En in dit topic valt iemand duidelijk op (cat). Maar voor de rest is Q leuk.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:42 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    m, m, m, m, m, m, m, m, m, m, m, m, m, m, m, m, m,


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Tsubaki schreef:
    You're right! Veel mensen hadden het erover dat de sfeer slecht is, maar dat vind ik niet. Ik vind het hier zo goed als altijd erg gezellig, en ik ben het echt met je eens.
    Love you too!


    + Ik heb hier echt met geweldige mensen gepraat/ praat ik nog steeds mee ^^ =)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Fanning schreef:
    Ik erger me aan sommige mensen op Q. En in dit topic valt iemand duidelijk op (cat). Maar voor de rest is Q leuk.


    I think I know who you mean :W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Licht niet aan jou hoor Nynk(bloos)
    Wat ik trouwens ook goed vind is dat de mods nu minder opvallen ;3

    Ghaha. Gelukkig, ik was al bang dat ik als zo'n oude rot werd gezien :'D Maar, ik begrijp je :3 Een beetje vernieuwing is altijd goed :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb ook erg veel geleerd op Q. Ik ben blij dat deze site er is!


    26 - 02 - '16

    Jaccochips schreef:
    (...)

    I think I know who you mean :W


    I think everyone does. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Longclaw schreef:
    (...)
    Ghaha. Gelukkig, ik was al bang dat ik als zo'n oude rot werd gezien :'D Maar, ik begrijp je :3 Een beetje vernieuwing is altijd goed :Y)

    Nee joh! Het is wel zo dat ik je nu niet meer herken op Q omdat je geen rode naam meer hebt..
    Vernieuwing is vaak goed ja (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik voel me aangesproken :Y)
    Love you too (H)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Nee joh! Het is wel zo dat ik je nu niet meer herken op Q omdat je geen rode naam meer hebt..
    Vernieuwing is vaak goed ja (:

    Daarnaast verander ik m'n naam eigenlijk altijd zodra 't weer kan :') En vaak* goed, ja (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Longclaw schreef:
    (...)
    Daarnaast verander ik m'n naam eigenlijk altijd zodra 't weer kan :') En vaak* goed, ja (krul)

    Ik verander um ook super vaak maar Jacco is geen GM dus nu moet ik 2 weken extra wachten..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Ik verander um ook super vaak maar Jacco is geen GM dus nu moet ik 2 weken extra wachten..

    Hmhmmm. Maar ik herken jou aan je afbeelding :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    sfeer veranderd hierxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.