• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:

    _____________________________________


    Alweer topic nummer 3 (': Even een paar dingen:
    1. Begin nooit een discussie met Jacco (sandrachips)
    2. Keep calm and love Jacco <3

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:43 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou, ik vind Nikki prachtig zonder make-up en ook prachtig met make-up. Maar een wandelende make-up doos is echt lelijk, daar krijg ik kots neigingen van.
    Kotsneigingen nog net niet, maar ik vind het wel heel lelijk


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Kotsneigingen nog net niet, maar ik vind het wel heel lelijk

    Ja dat zeker. Vre-se-lijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ja dat zeker. Vre-se-lijk.
    Ik snap ook nooit hoe ze dat zelf mooi kunnen vinden


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wat moet je doen als je vriendje je vraagt of je meegaat op vakantie met zijn ouders in de zomervakantie volgend jaar en je moet binnen een week antwoorden, terwijl je nog maar twee maanden met hem hebt en je langste relatie tot nu toe drie maanden was en je daarom niet weet of je dan nog met hem hebt?
    Niet dat ik ook maar enige twijfel over hem heb nu of zo. Ik ben alleen bang dat ik nu ja zeg maar het daarvoor toch weer uitgaat, want hij heeft ook nog nooit langer dan vier maanden verkering gehad.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    Wat moet je doen als je vriendje je vraagt of je meegaat op vakantie met zijn ouders in de zomervakantie volgend jaar en je moet binnen een week antwoorden, terwijl je nog maar twee maanden met hem hebt en je langste relatie tot nu toe drie maanden was en je daarom niet weet of je dan nog met hem hebt?
    Niet dat ik ook maar enige twijfel over hem heb nu of zo. Ik ben alleen bang dat ik nu ja zeg maar het daarvoor toch weer uitgaat, want hij heeft ook nog nooit langer dan vier maanden verkering gehad.
    Ik zou het te vroeg vinden. Je kan altijd zeggen dat je hem heel lief vind en dat je echt een toekomst met hem ziet, maar dat je de dingen niet wilt overhaasten. Het zou namelijk sneu zijn om samen op reis te gaan terwijl jullie geen koppel meer zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik zou het te vroeg vinden. Je kan altijd zeggen dat je hem heel lief vind en dat je echt een toekomst met hem ziet, maar dat je de dingen niet wilt overhaasten. Het zou namelijk sneu zijn om samen op reis te gaan terwijl jullie geen koppel meer zijn.
    Dit is precies wat ik dacht


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik zou het te vroeg vinden. Je kan altijd zeggen dat je hem heel lief vind en dat je echt een toekomst met hem ziet, maar dat je de dingen niet wilt overhaasten. Het zou namelijk sneu zijn om samen op reis te gaan terwijl jullie geen koppel meer zijn.


    Hmm, ja. Dat laatste zou ik sowieso niet doen. Ik zeg wel gewoon tegen hem dat ik niet meega, dat is het veiligst.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sandrachips schreef:
    (...)Dit is precies wat ik dacht


    Btw, ik zit op de Grundel op school. Hallo mede-Hengeloër :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    Wat moet je doen als je vriendje je vraagt of je meegaat op vakantie met zijn ouders in de zomervakantie volgend jaar en je moet binnen een week antwoorden, terwijl je nog maar twee maanden met hem hebt en je langste relatie tot nu toe drie maanden was en je daarom niet weet of je dan nog met hem hebt?
    Niet dat ik ook maar enige twijfel over hem heb nu of zo. Ik ben alleen bang dat ik nu ja zeg maar het daarvoor toch weer uitgaat, want hij heeft ook nog nooit langer dan vier maanden verkering gehad.

    Ik zeg doen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik zeg doen :Y)


    Haha, op dit moment zou ik zeker meegaan want ze gaan echt gave dingen doen op vakantie. Maar het is een beetje rot als we elkaar niet meer leuk zouden vinden :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    (...)

    Hmm, ja. Dat laatste zou ik sowieso niet doen. Ik zeg wel gewoon tegen hem dat ik niet meega, dat is het veiligst.
    Dat laatste zou ik ook niet zeggen, het is gewoon de gedachte die ik er bij heb. Het kan best zijn dat jullie binnen 5 jaar nog samen zijn. Ik heb nu al bijna 3.5 jaar met mijn vriend, maar in het begin deed ik het ook rustig aan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freerunner schreef:
    (...)

    Btw, ik zit op de Grundel op school. Hallo mede-Hengeloër :'D
    HALLOOOOOO *O*
    welke Grundel? :'D


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Pyromancer schreef:
    (...)Dat laatste zou ik ook niet zeggen, het is gewoon de gedachte die ik er bij heb. Het kan best zijn dat jullie binnen 5 jaar nog samen zijn. Ik heb nu al bijna 3.5 jaar met mijn vriend, maar in het begin deed ik het ook rustig aan.


    Ja maar, het is of nee of ja :c

    Sandrachips zei op 8 okt 2012 - 12:17:

    Freerunner schreef:
    (...)

    Btw, ik zit op de Grundel op school. Hallo mede-Hengeloër :'D
    HALLOOOOOO *O*
    welke Grundel? :'D


    Lyceum :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    (...)

    Ja maar, het is of nee of ja :c
    Persoonlijk vind ik het te vroeg om nu al reisjes te plannen. Moest het voor volgende maand zijn, zou ik zeggen 'doen'. Maar nu maak je al plannen voor volgend jaar en dat is nog ver weg. Uiteindelijk moet je nog altijd je eigen weg kiezen, wij kunnen enkel maar onze mening geven, maar je moet zelf weten wat je het beste vindt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freerunner schreef:
    (...)

    Lyceum :Y)
    Nerd (cat) hahahaa grapje hoor


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf