• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:

    _____________________________________


    Alweer topic nummer 3 (': Even een paar dingen:
    1. Begin nooit een discussie met Jacco (sandrachips)
    2. Keep calm and love Jacco <3

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:43 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    LaJoie schreef:
    Wat is nu eens een typische meisjesmentaliteit waar jongens niet tegen kunnen?

    Hoe diepzinnig van mezelf (cat)


    Ik denk klagende meisjes, en dan vooral wanneer ze klagen over hun uiterlijk wanneer er niks mis aan is. Of hun kritische blik op kleren/schoenen, waardoor ze uren de stad door kunnen lopen terwijl jongens in de eerste winkel meestal wel klaar zijn. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    1-1 CR & Leo.
    YAY
    Ja, ik kan het niet volgen :c


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wat is de meest standaart leugen van een jongen?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Wat is de meest standaart leugen van een jongen?

    Volgens mij dat alles goed gaat.


    Has no one told you she's not breathing?

    Eepiline schreef:
    (...)
    Ik denk: "Ik ben echt dik, ik moet vermageren."
    Of toch, de meisjes die dat vinden/denken. :Y)

    Buiten het feit dat ze zichzelf te dik vinden, dan. Daar erger ik me ook aan (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Barnabas schreef:
    (...)
    Gelukkig maar. XD
    Ik kan wel kwijlen als hij een pak aan heeft, jemig. Vorige week zag ik hem ook in pak, nou, dan kun je mij wel opvegen. :'D
    Mannen in pak zijn zoals vrouwen in lingerie. Dat is toch mijn mening.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoi ben ik weer en ik zat gister in de trein en een leuke jongen ook dus daarmee heb ik gepraat en toen kreeg ik zijn nummer. Doei
    *O**O**O**O**O*

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:04 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    Hoi ben ik weer en ik zat gister in de trein en een leuke jongen ook dus daarmee heb ik gepraat en toen kreeg ik zijn nummer. Doei
    *O**O**O**O**O*

    ...


    Has no one told you she's not breathing?

    Pyromancer schreef:
    (...)Mannen in pak zijn zoals vrouwen in lingerie. Dat is toch mijn mening.

    Hahaha, dat is echt een géniale vergelijking.

    FCB 2 - RMA 2; Leo & Cris.[

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:43 ]


    The odds are néver in our favor.

    Oké, ik heb al duizenden keren gezegd dat een gozer me met rust moet laten & zelfs mijn vrienden hebben dat tegen hem gezegd, maar hij gaat gewoon door. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij me dus wél met rust laat? --"


    † Love? I want to sleep.

    Noxious schreef:
    Oké, ik heb al duizenden keren gezegd dat een gozer me met rust moet laten & zelfs mijn vrienden hebben dat tegen hem gezegd, maar hij gaat gewoon door. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij me dus wél met rust laat? --"

    In real of op internet? Anders gwn blokkeren :W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik ben te lui om al die 3 topics te lezen of dit al eens is gevraagd maar vinden jongens meisjes ook mooi zonder make up? Ik zag namelijk een wandelende make up doos op net Youtube en jongens vonden haar blijkbaar mooi..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    Ik ben te lui om al die 3 topics te lezen of dit al eens is gevraagd maar vinden jongens meisjes ook mooi zonder make up? Ik zag namelijk een wandelende make up doos op net Youtube en jongens vonden haar blijkbaar mooi..

    Zie vorige drie pagina's :W.


    The odds are néver in our favor.

    Eepiline schreef:
    Aan de meisjes: Ben ik de enige die nooit door heeft als jongens met me flirten? (cat)

    Ze flirten nooit met mij. Of ik heb het niet door. Of ik denk dat ik het niet heb, waardoor ik me erop ga focussen en me indenk dat iemand met me flirt terwijl het niet zo is. Maar ik weet niet of het wel of niet zo is, waardoor ik maar de conclusie trek die me het minst zal teleurstellen, namelijk dat ze nooit met me flirten.
    Om die reden heb ik jongens maar afgezworen, denk da'k op vrouwen overga. En HTML. Da's makkelijker te begrijpen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaccochips schreef:
    Ik ben te lui om al die 3 topics te lezen of dit al eens is gevraagd maar vinden jongens meisjes ook mooi zonder make up? Ik zag namelijk een wandelende make up doos op net Youtube en jongens vonden haar blijkbaar mooi..

    Nou, ik vind Nikki prachtig zonder make-up en ook prachtig met make-up. Maar een wandelende make-up doos is echt lelijk, daar krijg ik kots neigingen van.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.