• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:32 ]

    HUNTELAAAAAAR, BABEEEE, TOPSCOORDER VAN ORANJE ALLERTIJDEEEEH, JIJ SOWIESO.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    HUNTELAAAAAAR, BABEEEE, TOPSCOORDER VAN ORANJE ALLERTIJDEEEEH, JIJ SOWIESO.
    HIJ SCOORT ALTIJD. MET ALLES. En damn wat ziet hij er goed uit vandaag! :) my baby is sharp as hell!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...) HIJ SCOORT ALTIJD. MET ALLES. En damn wat ziet hij er goed uit vandaag! :) my baby is sharp as hell!

    Jaaa, ik moet het stiekem wel toegeven, HAHA; he looks quite goood todaaay. En inderdaad, trololol, altijd als hij staat opgesteld, scoort hij. Is gewoon standaard van toepassing bij hem, geen verassing meer.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    (...)
    Jaaa, ik moet het stiekem wel toegeven, HAHA; he looks quite goood todaaay. En inderdaad, trololol, altijd als hij staat opgesteld, scoort hij. Is gewoon standaard van toepassing bij hem, geen verassing meer.

    JA TOCH! Ik hou ervan als zijn haren wat langer zijn, mwhaha. :9~ Maakt zijn koppie lekker wild asdjfg.

    En omg, zag je van Persie trouwens bitchy kijken rond de 15e minuut? Mijn god, wat kan die lelijk doen richting Huntie, hahahaha.


    ars moriendi

    Kevin doet het ook goed:$


    ~

    Ik ga stuk. Ze waren vergeten het geluid uit te leggen en je kon dus horen wat die voetbalkerels bij sbs, weet zo niet zo snel hoe ze heten, tegen elkaar zeiden ;p Ze hadden het over gangnam style xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    JA TOCH! Ik hou ervan als zijn haren wat langer zijn, mwhaha. :9~ Maakt zijn koppie lekker wild asdjfg.

    En omg, zag je van Persie trouwens bitchy kijken rond de 15e minuut? Mijn god, wat kan die lelijk doen richting Huntie, hahahaha.

    Ja, echt vreselijk hè. Ik stoor me daar zó aan. Hij gunt hem gewoon niets en dat vind ik nou zo vreselijk zielig aan Robin - dat hij zo egoïstisch is en enkel aan zichzelf denkt. Ben heel erg benieuwd wat de volgende wedstrijd hem gaat bieden. En trouwens, ME DUSHI SPEELT NIET. ):


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Khione schreef:
    Ik ga stuk. Ze waren vergeten het geluid uit te leggen en je kon dus horen wat die voetbalkerels bij sbs, weet zo niet zo snel hoe ze heten, tegen elkaar zeiden ;p Ze hadden het over gangnam style xd


    Hahahahha geniaaaal xD


    ~

    DIRK LOOPT WARM, OMYGOD. HIER WACHTEN WE OP!!!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.





    Zo blij dat Kuyt erin mocht EN Kevin zijn aanvoerdersband aan hem moest inleveren, ghehe (sorry Naomi!) Mijn moeder ging trouwens echt strijk om dat interview met van Gaal achteraf. Ik had haar van te voren al gewaarschuwd over van Gaal's gedrag richting pers, maar deze zag ze toch niet aankomen, haha. :')

    En Huntie.. ik had hem er meer gegund.. maar hij heeft het toch maar weer gedaan! <3


    ars moriendi

    En mijn voorspelling kwam uit; 3-0 voooor Nederland. Nu werkeeeh en in de middag vrij, echt zo blij daarmee!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Net pas wakker :'D Ik slaap nooit uit. Hahah. Gister was echt de beste avond van mijn leven, ik hou van mensen. Haha. Alleen tsja, Rusland - Portugal. Beetje jammer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Net pas wakker :'D Ik slaap nooit uit. Hahah. Gister was echt de beste avond van mijn leven, ik hou van mensen. Haha. Alleen tsja, Rusland - Portugal. Beetje jammer.

    Fijn om te horen dat je zo'n leuke avond hebt gehad! (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Fijn om te horen dat je zo'n leuke avond hebt gehad! (:


    Hihi. Ik zit nog steeds op zo'n wolkje.
    En Klaas heeft goed gespeeld heb ik gelezen, toch?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    HOLA MES AMIGOS.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.