• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:32 ]

    Nadal schreef:
    (...)

    Hihi. Ik zit nog steeds op zo'n wolkje.
    En Klaas heeft goed gespeeld heb ik gelezen, toch?

    Yup, hij heeft het prima gedaan. Dat hij er niet meer dan 1 in heeft gelegd lag eraan dat hij er niet meer aangegeven kreeg.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Yup, hij heeft het prima gedaan. Dat hij er niet meer dan 1 in heeft gelegd lag eraan dat hij er niet meer aangegeven kreeg.


    Ach, hij speelde weer en heeft zichzelf weer kunnen bewijzen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik was heel erg trots op ons Oranje gisteravond. En was heeel erg blij dat ze hebben gewonnen terwijl Kevin voor de eerste keer aanvoerder was:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    Ik was heel erg trots op ons Oranje gisteravond. En was heeel erg blij dat ze hebben gewonnen terwijl Kevin voor de eerste keer aanvoerder was:$

    Hij was de jongste aanvoerder in 105 jaar (:

    Iemand die dinsdag naar de Primark in R'dam wilt? Vriendin van me heeft gecanceld ivm geldgebrek en ik heb geen zin om alleen te gaan of te wachten tot eind oktober wanneer ze weer kleedgeld krijgt :x :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als ik zou kunnen was ik met je meegegaan, aangezien ik R'dam woon
    Maar ik heb nog geen vakantie, sorry

    Jetro schreef:
    Iemand die dinsdag naar de Primark in R'dam wilt? Vriendin van me heeft gecanceld ivm geldgebrek en ik heb geen zin om alleen te gaan of te wachten tot eind oktober wanneer ze weer kleedgeld krijgt :x :x

    hè shit, net op de dag van mijn beoordelingen! :( Ben night nooit in de Primark geweest, was graag mee gegaan! :(


    ars moriendi

    Goede morgen!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Goede morgen!

    Gutenmorgeeeeen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik denk eraan om een soort verhaal te beginnen over Afrika, deels gebasseerd op mijn ervaringen en van verhalen die ik daar veel heb gehoord.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Heey girls! =D Vanochtend gewerkt, en werd al direct begroet door een enorme krantenkop met Klaas zijn leuke koppie erop, haha. (:



    And I just found this photo and I ashdljerhlkgherklghegjhejlghglerhrgle-ed. (:


    ars moriendi

    Nadal schreef:
    Ik denk eraan om een soort verhaal te beginnen over Afrika, deels gebasseerd op mijn ervaringen en van verhalen die ik daar veel heb gehoord.

    Doen! (: Ik ga zodra ik de rest van mijn huiswerk af heb weer verder aan Second Best. Ik wil dat verhaal persé afronden.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Doen! (: Ik ga zodra ik de rest van mijn huiswerk af heb weer verder aan Second Best. Ik wil dat verhaal persé afronden.




    Haha. Eindelijk!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Niemand van jullie zit op Inholland of Universiteit Utrecht hè? Of wel?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Niemand van jullie zit op Inholland of Universiteit Utrecht hè? Of wel?

    Noop. HKU Hilversum it is. (:


    ars moriendi