• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 22:32 ]

    Moet ff uit de bus en lopen nu xD tot over kwartiertje :) xx


    ~

    Stuttgart schreef:
    Hmm das best jammer dat je dan wel moet van je moeder :( hoezo ga je nog rond kijken dan? Van school mocht je daar heen toch en het was zo goed als zeker :)

    Ja, maar dat gesprek heb ik dinsdag pas

    Maar waarom zou ik dan mn bakpasje mee moeten nemen als het toch nog niet zeker was, maarja, zal wel aan mij liggen xD

    Zoo ik zit in de les xD

    Ik denk dat je daar gewoon gaat stage lopen
    hoor :) idd raar als je anders je bankpasje mee moet moet nemen xD


    ~

    Wow, net alweer bijna 2 lesuren naar die man moeten luisteren:S En we mochten wel 10 hele minuten op de pc een advertentie maken --'


    ~

    Hola chickaaaas.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Holaa Amy :)


    ~

    Zoo net toets van Duits gehad, nu wachten op mijn laatse lesje en dan lekker naar huis xD


    ~

    Olla (:

    Gaat lekker hier. Nog nergens lager dan een acht! Als ik het eerste deel veilig doorkom is 5V al in zicht!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben geslaagd voor mijn examen nederlands luisteren met een 8*O*


    ~

    Busje komt zo, dan snel vreten thuis en door naar werkkkk, jaj. Lol, kom er nu pas achter dat ik gratis internet heb op station HAHA


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whoee! Ik heb net gebeld naar een winkel die een facature in de krant had staan. Heel vriendelijk en ik word zo snel mogelijk terug gebeld. Niets een moeilijk doen over leeftijden. Daar kan Appie nog eens een voorbeeld aan nemen :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Whoee! Ik heb net gebeld naar een winkel die een facature in de krant had staan. Heel vriendelijk en ik word zo snel mogelijk terug gebeld. Niets een moeilijk doen over leeftijden. Daar kan Appie nog eens een voorbeeld aan nemen :'D


    Klinkt goed:D


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Klinkt goed:D


    Ik ben nog niet aangenomen hoor. Hahaha. Voorlopig alleen gebeld.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Ik ben nog niet aangenomen hoor. Hahaha. Voorlopig alleen gebeld.


    OoohhhxD Komt vast goed:)


    ~