• Hoi.
    Dag.

    Die dingen worden steeds korter.xD Nou ja, iedereen weet toch wat ze moeten doen...:$ Lalalala... Oh, deel 11 al.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ow haha, het is vandaag geen halloween hoor, maar is er al, en ja vindt wel leuk]

    (Kom op, waarom ben ik zo stom?xD Ik gooi wel link neer.(A) Link. En let niet op mijn o zo falende cover.:$ Daar was ik dus drie uur mee bezig geweest. -_- En nog eentje, maar die was weer voor een ander verhaal.:P Die is wel beter gelukt.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [xD, maar die cover is helemaal niet falend! Ik vindt echt mooi gemaakt:),]

    [Ik denk dat je again een nieuw topic aan moet maken 0.0 omg, en je cover is leuk! Officieel is het 31 oktober, maar veel dingen komen er voor al..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (New Topic. Bedankt trouwens, ook al vind ik hem zelf falend.xD Ik heb er toch lol in met maken.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik ga mijn bed gezelschap houden xx tot morgen :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Helloww (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [xD, maar die cover is helemaal niet falend! Ik vindt echt mooi gemaakt:),]


    (Ik sluit me hierbij aan)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ga even eten, daarna reageer ik mrt Hazz :))

    xHungryNiall schreef:
    Louis William Tomlinson
    '
    Ik kijk hem aan en grinnik dan ook. Het maakt me eigenlijk niet heel veel meer uit dat ik op dit soort momenten niet meer uit mijn woorden kan komen. 'Dit soort woorden zorgen er wel voor dat ik niet meer uit mijn woorden komt, maar het blijft lief van je' zeg ik glimlachend en knik. 'Dat is bij mij dus ook zou, maar dat is bijvoorbeeld ook als je verdrietig dan ben ik dat automatisch ook ' zeg ik. Dan heb je geluk, want ik ga nog lang niet' vervolg ik dan. 'Ik ook en heb nog genoeg ideeën die ik zeker ook ga uitvoeren .' Ik trek even een bedenkelijk gezicht en geef hem dan een kus. 'Ik kan geen goede reden verzinnen waarom het zou gaan vervelen, maar laten we even uit gaan dat dat ook niet gaat gebeuren' zeg ik en sla mijn armen om hem heen als hij nog dichter tegen me aan kruipt. 'Het was echt een beschrijving van jou en dat kan ik bij jou ook nog toevoegen.' Mijn glimlach word alleen maar breder als hij me een kusje geeft en een beetje achterover in het gras duwt om dan een beetje om dan een beetje op me te gaan liggen. 'Je zorgt gewoon echt altijd voor een glimlach op mijn gezicht' zeg ik zacht waarna ik ook een slok van mijn drinken neem en het vervolgens naast me neerzet. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en haal een hand door zijn krullen als hij zijn hoofd daarna even neerlegt. Mijn glimlach veranderd in een grijns als hij een pak aardbeien tevoorschijn haalt. 'Tsja wat moet ik hier nog over zeggen' zeg ik zacht. Mijn blik gaat van gaat van de aardbei die hij voor mijn mond hou naar Harry en dan weer terug om er dan vervolgens een hap van te nemen.


    Harry Edward Styles
    Ik grinnik even en haal dan mijn schouders op. 'Ach het maakt mij niet uit, ik vindt wel wel leuk, dus ik ga lekker vaker zulke dingen zeggen' zeg ik lachend en steek daarna even plagend mijn tong naar buiten. 'Ja dat heb ik ook, ik weet ook altijd gelijk als er wat mis is met je, dat voel ik gelijk' zeg ik en glimlach even. 'Gelukkig maar' grijns ik en knik daarna even. 'Kan niet wachten' zeg ik lachend en woel even door zijn haar. 'Tuurlijk gaat het niet vervelen, in iedergeval bij mij niet' zeg ik en glimlach even. 'Dan is het gewoon een beschrijving van ons beide' zeg ik met een knipoog en prik hem even in zijn zij. Ik grinnik en glimlach daarna breed. 'Andersom hetzelfde boobear' zeg ik en voel hem tegen mijn lippen glimlachen waardoor mijn glimlach nog wat breder wordt. Ik grinnik en zie dan hoe hij een hap van de aardbei neemt. Ik grijns en hap er ook in. Ondertussen druk ik mijn lippen gewoon op die van Louis en grijns even. Lou was ook zo leuk en lief! Mijn hand streelt even door zijn haar en ondertussen kijk ik Louis even aan waarna ik mijn ogen sluit.

    [Ik heb echt barstende koppijn en mijn neus zit dicht! k zal zo met Elena en Niall reageren]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik leef!:| Ik heb geslapen tot half een, en ik zal weinig reageren de komende tijd aangezien een vriendin morgen komt slapen tot woensdag.xD En ik ga haar obsederen door Jack Sparrow.xD Ze heeft toch al een obsessie voor One Direction, vooral Louis.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Okee, okee en okee. Ik heb echt nergens zin in vandaag..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik ook niet. -_- Ik ga nu opruimen en reageer als het kan. Daarna nog in bad en ik eis een beauty-dagje. Die ga ik ook krijgen ook...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik ben gwn een beetje down enzo... Ik zit hier al driekwartier naar mijn beeldscherm te staren..... ]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Whoever is trying to bring you down, is already below you