• Hoi.
    Dag.

    Die dingen worden steeds korter.xD Nou ja, iedereen weet toch wat ze moeten doen...:$ Lalalala... Oh, deel 11 al.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Niall komt er aan hoor!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Jij..dit..alles,,,ik' begin ik, maar stop al snel als er geen normale zinnen uit mijn mond komen en volg dan met mijn blik zijn vinger als hij zachtjes op mij neus tikt. Iets wat er voor zorg dat er een glimlach op mijn gezicht verschijnt. Ik voel hem tegen mijn lippen glimlach zodra ik hem een kus geef en dat zorgt ervoor dat mijn glimlach breder word. 'Dat zijn de woorden die mij ook blij maken ' zeg ik en knik dan. 'Zo snel zal ik niet verdwijnen, want daar ik het bij jou veels te gezellig voor' zeg ik glimlachend. 'Dat maakt het inderdaad leuk, maar dat zal andersom ook zo blijven.' Ik kijk hem met een onschuldig glimlach aan. 'Wen er maar aan wat dat gaat toch niet vervelen' zeg ik grijnzend en als bewijs druk ik nog een kus op zijn neus. 'Daar ben ik blij om' zeg ik glimlachend en mijn blik gaat even naar de armband en dan weer terug. 'Dankjewel' zeg ik nadat ik het drinken krijg en hij ook nog een zegt dat het het op een beschrijving van mij klonk. 'Maar het was toch echt een beschrijving van jou' zeg ik en dit keer ben ik degene die tegen zijn lippen glimlach als hij me een lange kus geeft.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Chappies, ik ga nu ik voel me echt misselijk worden en moe dus ik ga maar beter, ik heb een klein stukje met Niall, dat vul ik morgen verder aan

    xx]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles
    Ik grinnik als hij niet uit ze woorden komt en geef hem een zacht kusje. 'Je bent schattig zo' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Nou als jij er blij van wordt, wordt ik automatisch ook blij, alleen omdat jij blij ben' zeg ik met een glimlach. 'gelukkig maar, want ik wil nog lang niet dat je gaat' zeg ik en kijk hem aan. 'Nou dat vindt ik ook leuk hoor' dat dat andersom gebeurt' zeg ik met een glimlach. 'Ik wil ook niet dat het gaat vervelen' zeg ik en kruip nog dichter tegen hem aan. 'Dat geloof ik niet, het was precies jou, maar dan moest er ook nog knap bij'zeg ik met een knipoog en daarna een lief kusje. Ik duw hem een beetje achterover op het gras en ga een beetje op hem liggen. Ik pak mijn drinken en drink even gauw. Ik geef Louis nog een kus en leg mijn hoofd daarna even neer. 'Owja!"zeg ik en pak de bak aardbeien. Ik grijns even en haal er een uit. Ik hou hem bij zijn mond. Ik hou mijn mond ook wat dichterbij. Als die dan gaat happen hap ik ook, al zou het meer kussen worden.

    Niall James Horan

    'Sorry, maar ik zeg steeds de verkeerde dingen, en ik had je net dat ene verteld. Dat ene wilde je dus absoluut niet weten, denk ik, en ik ga het je vertellen. Ik wil je echt geen pijn doen of iets dergelijks.' zeg ik een beetje triest. 'Meen je dat echt? Ik heb je nou niet echt op gevrolijkt, daar was ik eigenlijk wel een beetje voor gekomen. Ik wist eigenlijk niet echt iets om te gaan doen, ik had gewoon tegen de jongens gezegd dat ik naar jou zou gaan, that's it.' zeg ik en kijk even naar buiten. Ik kan ook nooit iets goed doen. 'Welke kwaliteiten heb ik dan dat je nu liever met mij hier zit dan met iemand anders?'vraag ik om mijn vorige vraag te herhalen. Ik zou nu eigenlijk heel hard willen lachen, alleen is dat niet zo gepast. Lachen werkt meestal heel goed wanneer je verdrietig bent, nu zou het ook wel helpen maar niet in deze situatie. Mijn prognose voor deze dag was toch net even anders dan de realiteit, hoewel dat ik wel had verwacht dat ik me down zou voelen wel goed was.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik begin nu toch echt medelijden te krijgen met die kleine Ier... Kon hij nu echt niet zien dat hij het allemaal goed bedoelde en dat ik er blij mee was dat hij hier al was?
    "Ja, dat meen ik Niall. En je mag me dan nog niet opgevrolijkt hebben, maar je probeert het tenminste. En dat vind ik al goed genoeg." zeg ik zo eerlijk mogelijk. Het is waar, ik was ook blij dat hij het probeerde.
    Als hij nog een vraag stelt denk ik even na. "Nou... Jij bent liever als anderen. Sommigen voelen zich verplicht om hiernaartoe te komen, maar jij niet. Tenminste, dat denk ik. Liam bijvoorbeeld ken ik nog niet heel goed en Zayn... Aan Zayn heb ik even geen behoefte, aangezien hij volgens mij Elena wel leuk vind en ik geen zin heb om de hele tijd over liefde te gaan praten. En die andere twee lijkt me niet echt gepast." leg ik uit, waarna ik glimlach.
    "Dus... Geloof je nu wel dat je goed genoeg bent? Want dat ben je."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik moet ineens met mijn ma mee naar het dorp... (het centrum van ons stadje, zoals wij het noemen) dus ik reageer later sorry !!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Haha jammer dat ik je niet gezien heb en hellowwwwww )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer




    Ik heb die muts gekregen xD nu ben ik dus vrolijk (A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga Stephanie nu blij maken met een reactie van Niall, kan Zayn Elena blij maken met een reactie (A)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Whaha! Ik hou van die muts!xD En ik heb mezelf geleerd hoe ik -fatsoenlijke- covers moet maken!(A) En dat in vijf uur!:| Gisteren had ik er drie uur aan gewerkt en net nog twee.:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Niall is komend :) I Love That Thing too!! Woah, van 1D zeker :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Allebei van One Direction ja. Het was best ingewikkeld om een foto te vinden waar ze allemaal normaal opstonden en die ook nog eens op de andere foto paste.xD Ze zijn nu wel af.(A) En mijn lezers reageren niet meer omdat ik een nieuw verhaal promoot? Lekker aardig, zeg...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    ''Ik ben hier sowieso gekomen omdat ik dat wilde, ik vind dat ik wel moest komen, dat is tenminste een teken van vriendschap. Liam had zich ook een beetje afgezonderd, plus dat je hem inderdaad niet zo goed kende, maar mij ook niet. Zayn heeft het erg "druk", hij vindt het ook vervelend, dat zei hij gister tegen me toen hij met Elena was, dus ik snap je wel. Die andere twee spreken inderdaad voor zich. Na ja, oké goed dan, ik geloof je een beetje' zeg ik met een knipoog. Had zij geen vriendin die hier gelijk zou blijven slapen? Dat is toch meestal zo? Toch? Of heb ik het fout? 'Hoe was het bij je vriendin? Zayn zei dat je daar naar toe was gegaan gister.' vraag ik om even op een ander onderwerp te komen.
    Niet dat dit nou zo anders was, dan waar we het over hadden, maar ja, misschien had ze daar wel heel veel lol gehad en gaat ze dat nu vertellen. Het zou kunnen toch? Ik ga even verzitten en kijk naar haar, zo blij ziet ze er echt niet uit. Ze zei dat ze blij is dat ik probeer, maar ook daarom ziet ze er niet blij uit, afgezonderd van die glimlach op haar gezicht. 'Volgens mij hoor ik je kat, of niet?' zeg ik ook al hoor ik niks. Misschien dat haar kat onze gedachten op iets anders kan brengen, maar dan moet ze wel komen! Laat die kat alsjeblieft naar beneden komen!


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Yeup was te verwachten, en dat ze er nooit normaal op staan, ja dat is ook te verwachten..... Stoute lezers xD]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you