• Hoi.
    Dag.

    Die dingen worden steeds korter.xD Nou ja, iedereen weet toch wat ze moeten doen...:$ Lalalala... Oh, deel 11 al.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Nou dat hoeft ineens niet meer, ik reageerde te chagrijnig ofz en nu zijn ze kwaad --'... Tja de vorige keer was je er ziek van..


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles
    'Jij bent ook lief' zeg ik met een glimlach. 'Nou ik ben blij dat je dat allemaal vindt want dat betekent voor mij dat me verassing dus wel geslaagd is' zeg ik met een grijns en druk een kusje op zijn neus. Ik kijk hem aan terwijl zijn blik de omgeving even bekent. Ik glimlach even en kruip wat meer tegen hem aan. 'Tuurlijk wel, jij verdient het beste en het is gewoon leuk je een keertje te verwennen'zeg ik met een glimlach. Ik deed het graag, alles voor Lou en zelf vond ik het ook leuk om te regelen en daarna zijn verbaasde en stralende blikken te zien, dat maakte me gewoon vrolijk. 'Gelukkig maar' zeg ik met een glimlach en eet een paar hapjes van mijn croissantje. 'Geen probleem Lou, ik deed het graag voor je, en bovendien nu kan ik gezellig met jou samen zijn hier en ook nog lekker eten' zeg ik met een knipoog en lach daarna even. 'I love you'f luister ik daarna in zijn oor en druk een kus op zijn wang. Ik kijk even om me heen en kijk dan naar hem. 'En vindt je hem mooi?'vraag ik met een knikje naar de armband(dat had ie gekozen toch?) . Ik kijk even naar de plastic bekertjes en pak der daarna twee. 'Ook drinken?' vraag ik met een glimlach en laat het drinken zien. ik had vanalles meegenomen

    (Ouders daar zijn geen woorden voor.....ja daarom kijk ik nu juist zo angstig, want ben al half ziek dus dat kan nooit iets goed voorspellen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Yeup....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Ik ga eten halen en erna zal ik reageren)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik heb net gegeten... okee mooi :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Voor als iemand het nog niet doorhad, met Steph had ik ook al gereageerd.xD

    Bam! Ik kreeg ineens een hele dosis inspiratie!:| Heel vreemd...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Oh, aha dat had ik idd niet door ff reageren]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    CxStylinson schreef:
    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik langzaam en ben toch blij dat alle mascara allang uitgelopen was gisteren, dan heb ik die nu tenminste niet overal zitten. Ik haal even diep adem en maak me dan los uit Niall's greep. "Nee, je hoeft niet weg. Ik ben allang blij dat je even langskomt. Dan ben ik tenminste even afgeleid." zeg ik, terwijl ik zwakjes glimlach en opsta. "Hoe kun je nou denken dat je vervelend bent?" vraag ik even, waarna ik zuchtend knik en naar de keuken loop. Juist ja, thee... Ik zoek even naar wat theezakjes en vindt uiteindelijk nog een mok met watervaste figuurtjes erop getekend. Nou ja, figuurtjes... Het waren meer mislukte krabbels, maar mijn nichtje was ook pas zes. Ik vul de mok half en leg wat willekeurige theezakjes op een schoteltje, waarna ik terugloop naar de woonkamer en alles op het salontafeltje neerzet. Ik merk nu pas dat mijn handen trillen, aangezien de thee in de mok nog eventjes na gutst.
    Ik weet dat Niall geen honger heeft, maar toch kan ik het niet laten om uit de keuken een pak koekjes open te trekken en ook nog op tafel te leggen. Wat? Je hoort toch iets lekkers bij je thee te hebben? Niet dan?


    Niall James Horan

    'Nou, ik kom zo maar ineens uit het niets op je stoep om met je te praten over iets wat je liever vergeet.. Maar ik ben blij dat je me niet weg wil hebben hoor. Ik vind het zelf ook heel moeilijk, ze suggereren me gebeld te hebben, maar ik weet van niks.' zeg ik met mijn ogen nog steeds te neer geslagen. Voor eten mag je me altijd wakker maken, als ik slaap dan. Wanneer ik wakker ben mag je me altijd halen, op sommige momenten is het misschien niet al te handig maar voedsel mag altijd! 'Ja lekker!' zeg ik en pak gulzig een koekje uit de trommel, waarna ik hem gelijk in mijn mond stop en haar aan kijk. Misschien een beetje te gulzig Niall? Ik had gewoon net ontbeten en heb nu al weer trek! Maar ja, wat maakt dat uit?
    'Leuke mok trouwens' zeg ik terwijl ik een slok neem van mijn thee, nou ja heet water, het zou wel handig zijn als ik er een zakje thee in zou steken. 'Wehh, heet water' gruwel ik. Ik buig naar voren om de chocolade-mint thee te pakken en sop het in het hete water. De mokken zijn echt heel leuk, gekrabbel maar leuk, het doet me typisch genoeg aan voedsel denken, spaghetti of iets dergelijks. Ik neem opnieuw een slok, die gelijk een stuk beter smaakt.
    Normaal water is zo smaakloos en al helemaal als het heet is.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 18:51 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Louis en Zayn zijn weer terug en tsja..ik weet gewoon niet wat te zeggen behalve dat ik gewoon langzaam gek word xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Gek ben je al xD waahah nee grapje... Ik ga misschien een blauwe pluk in mijn haar verven als m'n ma het okee vind..... ze vind het wel gaaf maar vind me waarschijnlijk te jong --' Maar goed, nu dan maar even met een haar clipje...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Ik ben blij dat je dat vind' zeg ik glimlachend. Diep van binnen weet ik gewoon dat ik de laatste tijd heel erg ben veranderd en ook niet meer zo lief was als dat het eerste altijd was. Al snel sluit ik die gedachten af. Er is een tijd om na te denken en een tijd om gewoon te genieten van alles en dit is gewoon het moment voor optie twee.Dankzij Harry is het niet moeilijk om te genieten van alles. Als snel gaat mijn blik weer van de omgeving naar Harry en geef hem een kus. 'Je verassing is meer dan geslaagd' zeg ik en mijn glimlach word alleen maar breder als hij een kus op mijn neus drukt en dichter tegen me aan kruipt. 'Ik moet toegeven dat ik dit heel erg leuk vind.' Ik neem nog een hap van mijn croissantje. 'Alsnog kan ik het nog steeds niet geloven en blijf je me keer op keer keer verbazen met alles' zeg ik lachend. 'I love you too Hazz' zeg ik zacht en kijk hem aan. Ik kan het niet laten om snel een klein kusje op zijn neus te drukken. 'Ik vind hem echt geweldig' antwoord ik glimlachend en kijk even van hem naar de armband en weer terug. 'Graag' antwoord ik en grijns dan even. 'Ik kan zeggen dat je geweldig en lief bent, maar blijf dan in herhaling vallen dus ga eerst wat anders ervoor verzinnen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ah misschien wel ja, maar daar kan ik niet aandoenxD dat was je vorige keer toch ook van plan en waarom ging het toen niet door? Je moeder zal het echt wel goed vinden en anders moet je smeken...werkt bijna altijd)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Toen vond ze me te jong.... dus ik mocht een zwarte pluk... maar ja ik ga het nu weer proberen..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Grrr... Ik een hele reactie schrijven, crasht het internet...
    Ik mag in maart blonde plukken in mijn haar.(A))

    Ik kijk naar Niall en knik begrijpend als ik zijn deel van het verhaal hoor. "Dat is inderdaad vervelend, ja. Waar was je dan eigenlijk?"
    Ik kijk grijnzend toe hoe Niall een koekje eet en glimlach als hij iets over de mok zegt.
    "Oh bedankt. Die heeft mijn nichtje eens voor me beklad toen ze hier kwam logeren en ze zich verveelde." zeg ik, waarna ik toekijk hoe hij gewoon heet water gaat drinken. "Sorry... Ik wist niet welke thee je wilde, dus had ik er geen zakje in gedaan."
    Zelf pak ik na lang aarzelen ook een koekje en begin het in mijn handen te verkruimelen, zonde eigenlijk. Maar honger, nee. Die had ik voorlopig niet.


    Reading a good book is like taking a journey.