• (lol) zeg het maarxD

    Meer dan 500 random liedjes :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Vooral Asian shit :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Erg veel! 132 artiesten, dus die ga ik niet allemaal opnoemen, hehe.

    Maar vooral Muse, All Time Low, Guns 'n Roses, Bon Jovi, Acda en de Munnik, etc! :'D

    er staan iets van bijna 400 liedjes op mijn telefoon, en ik vind elk, stuk voor stuk leuk. Er staan vooral oude liedjes op.
    -One Direction
    -Avril Lavigne
    -Tokio Hotel
    -Jonas Brothers
    -Miley Cyrus
    -RBD
    -Bekende Hits die ik wel oke vind
    -Beyonce
    -Paar van JB
    -Pink
    -Taylor Swift

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 3:37 ]


    -

    Vooral Simple Plan, You Me At Six, All Time Low, Paramore, Blink 182 en The Maine. En nog véél meer.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Vooral sets van online EDM festivals.

    Op mijn iPod staan bijna 2000 nummers, waarvan er waarschijnlijk gemiddeld zo'n vijf tot tien van één artiest zijn. Ik denk dat ik omwille van de tijd daar liever geen lijstje van maak. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Van alles. ;-))


    HOPE: Hold On, Pain Ends.

    Ik heb zo'n 16 gb aan muziek op mijn mp4-speler, wat inhoud dat het ongeveer 2500 nummers zijn, dus ik ga niet alles hier neer zetten. Sowieso staat Madonna op een onbetwiste eerste plaats wat betreft hoeveelheid muziek van één en dezelfde artiest op mijn mp4.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel