• Inleiding Van Twilight.


    Isabella "Bella" Swan verhuist van het zonnige Phoenix, Arizona naar het regenachtige Forks, Washington om bij haar vader, Charlie, te leven. Ofschoon ze niet blij is met de verhuizing, maakte ze de keuze zelf zodat haar moeder kan reizen met haar nieuwe echtgenoot, Phil Dwyer. Phil is een honkbalspeler en verandert regelmatig van club.
    In de kleine school in Forks trekt Bella vanaf de eerste dag de aandacht en ze raakt vlug bevriend met enkele studenten. Tot haar grote ergernis strijden enkele jongens om haar aandacht. Bella staat immers niet graag in de schijnwerpers.
    Zelf wordt ze geïntrigeerd door Edward Cullen en zijn familie. Edward heeft een adoptiebroer Emmett en een adoptiezus Alice. Pleegkinderen Rosalie en Jasper Hale leven ook bij de familie. Hoewel ze allen verschillen in uiterlijk, zijn er tegelijkertijd enorme gelijkenissen tussen hen. Allen zijn ze buitengewoon mooi en volmaakt. Hun huid is zeer bleek (bijna wit) en rond hun ogen hebben ze allemaal blauwe schaduwen. Als Bella naast Edward moet plaatsnemen tijdens de biologieles, trekt Edward zich letterlijk helemaal terug en kijkt hij haar walgend aan. Enkele dagen later maakt Edward dit goed maar Bella heeft enorm veel vragen. Vooral omdat Edward de boot steeds afhoudt en haar probeert te ontmoedigen vrienden te worden. Volgens hem zou dit voor haar te gevaarlijk zijn. Nadat ze door Edward gered wordt, gaat ze op onderzoek. De oplossing wordt haar uiteindelijk aangereikt door Jacob Black, een vriend van de familie. De indiaanse Jacob vertelt haar een oude legende waarin de familie Cullen bestempeld wordt als vampiers.
    Edward spreekt uiteindelijk de waarheid en geeft toe dat zijn familie uit vampieren bestaat. Zij drinken dierenbloed in plaats van mensenbloed maar het blijft gevaarlijk. Hij onthult ook dat hij Bella in eerste instantie vermeed omdat de geur van haar bloed hem enorm aantrok.
    In het hele boek kunnen Edward en Bella hun gevoelens voor elkaar niet meer onderdrukken en worden ze verliefd. Edwards angst wordt waarheid als Bella in gevaar komt door James, een vijandige vampier. James is een jager die, enkel voor de sport, zijn zinnen op Bella heeft gezet. Met de hulp van zijn familie kan Edward Bella redden voor James haar kan doden. Terug in Forks verlangt Bella er naar ook vampier te worden, maar Edward weigert.


    REGELS:
    - Geen Acties van een Ander overnemen
    - OOC Tussen Haakjes
    - Enkel Vampiers zoals de Cullens & Denali's Mogen In Lapush Komen
    - De Volturi mag overal betreden waar ze willen, als ze iemand zoeken, Diegene heeft onnodig gedood of Daagde de volturi gewoon uit
    - Maximaal 3 tot 4 Rollen
    - NIET Onnodig doden
    - Zolang iemand een rol bespeeld, Hoef je niet te zeuren of jij de rol van hem of Haar mag hebben


    Personages:

    De Cullens
    Esmé Anne Platt Evenson Cullen || HurtedHeart
    Rosalie Lilian Hale || Squib
    Mary Alice Brandon Cullen || Tsubaki
    Isabella Marie Swan Cullen || Overexposed

    Renesmee Carlie Cullen || xTenshi

    Carlisle Cullen || WillNotLearn
    Edward Anthony Masen Cullen ||
    Emmett McCarty Cullen || Amicis
    Jasper Whitlock Hale ||
    WillNotLearn

    De Denali Clan
    Tanya Denali ||
    Kate Denali || HurtedHeart
    Carmen Denali || Overexposed
    Irina Denali ||

    Garrett Denali ||
    Eleazar Denali ||


    De Volturi
    Aro Volturi ||
    Marcus Volturi ||
    Caius Volturi ||

    Sulpicia Volturi ||
    Athenodora Volturi ||


    Wachten
    Alec Volturi || WillNotLearn
    Demetri Volturi ||
    Felix Volturi ||
    Afton Volturi ||
    Santiago Volturi ||

    Jane Volturi || VolturiBoss
    Chelsea Volturi || Rememberyoux
    Renata Volturi ||
    Heidi Volturi ||
    Corin Volturi ||


    De Quileute
    Jacob Black || Realist
    Leah Clearwater || MadeByHades
    Embry Call || [Realist
    Seth Clearwater || Amicis
    Quil Ateara V || Shooter
    Sam Uley ||
    Jared Cameron ||
    Paul Lahote ||
    Brady Fuller ||
    Collin littlesa ||


    Quileute Mensen
    Billy Black ||
    Sue Uley Clearwater ||
    Emily Young ||
    Rachel Black ||
    Rebecca Black ||
    Kim Connweller ||
    Claire Young || Leave

    [face=times]Als Je een verzonnen bijpersonage wil Moet je dit Invullen

    Naam En Voornaam:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk [Een foto en Uitleg zou handig zijn]:
    Karakter:
    Waar Hij/zij Bij Hoort:
    Extra Dingen:



    VRAGEN KUN JE ALTIJD STELLEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK

    OM MEE TE DOEN

    Ikzelf heb twilight niet geschreven Maar dat Heeft Stephenie Meyer gedaan We doen Het ongeveer rond de tijd van het Gevecht In Breaking dawn Part 2 en Daarna erna.

    Nieuw topic aangezien deze vol is. http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143468

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:52 ]


    Endure and survive.

    Okay.. Hier beginnen dus.. Wil er iemand Jasper of Alec meeten?


    Don't be like the rest of them, darling

    Emmett kan Jasper wel meeten ^^ Maar ik moet wel zo naar Piano ;##.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Is goed :3 Maakt niet uit.. Ik moet om.. Half 7 naar Judo maar dat duurt nog wel even


    Don't be like the rest of them, darling

    Bella wilt ook wel meeten.
    Moet om half 7 naar dansen, alweer :/


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Embry, Jake en Olivia zijn vrij :D

    Seth Clearwater.

    Mijn snuit laat ik door het koude sneeuw gaan, waarmee de aarde is bedekt. Niet alleen de aarde is bedekt met sneeuw, ook mijn vacht lijkt wel wat witter te worden. Het lijkt nog lang niet op de vacht van Leah, niet dat ik dat wil, maar je kunt wel merken dat het lichter is.
    Speels laat ik mijn staart heen en weer gaan en schud ik mijn vacht even uit. Het heeft niet veel zin, aangezien het blijft sneeuwen, maar het is meer iets wat automatisch gaat. Ondanks mijn iet wat witte vacht hou ik toch van de winter en de sneeuw. Het mag dan wel sneeuwen en koud zijn, iets waar wij wolven niet veel van merken, maar het is toch een van de gezelligste seizoenen. Althans, dat vind ik.
    Ik had niet verwacht dat er nu iemand in de buurt zou zijn, maar toch vang ik iemand zijn gedachte op. Zo te horen is het niemand minder dan Jacob. 'Hi, Jake' Ik kijk met mijn grote wolven ogen in het rond om te kijken of ik hem ergens kan zien, maar tevergeefs. De bomen versperren mijn zicht, dus veel kan ik niet zien. Het enige wat ik zie is een witte wereld waar geen eind aan komt.

    [Geen geweldige post, maarja.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Zijn Jasper en Alice niet weg trouwens?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Chelsea is ook vrij :3
    btw, ik hoop dat jullie me nu niet idioot vinden, maar ik ben niet super bekend met Twilight. Zou iemand me uit kunnen leggen wat de volturi precies doen? Wikipedia is niet heel volledig namelijk ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    WillNotLearn schreef:
    {Zijn Jasper en Alice niet weg trouwens?}


    [Ich habe keine idee. Ik heb de boeken niet gelezen.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Kan Olivia Seth meeten?]

    Amicis schreef:
    (...)

    [Ich habe keine idee. Ik heb de boeken niet gelezen.]


    {Duits aan het leren?

    Ik heb ze wel gelezen maar ik dacht ik vraag het even}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Eigenlijk wel, alleen dan hebben @WllNotLearn en ik niks te doen ;P}


    Tijd voor koffie.

    Realist schreef:
    [Kan Olivia Seth meeten?]


    [Ow, lol. Seth is in het bos en hij heeft Jake zn gedachte opgevangen ;##.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jacob Black

    Ik lach als ik Seth zijn stem in mijn hoofd hoor. 'Hi Seth,' Beantwoord ik hem en begin te rennen in de richting van waar hij is.
    'Nog iets bijzonders gezien of is het rustig?' Vervolg ik en geniet van de sneeuw die valt en onder mijn poten geplat word.

    Tsubaki schreef:
    {Eigenlijk wel, alleen dan hebben @WllNotLearn en ik niks te doen ;P}


    [Welke perso's heb jij dan ? Want als Jasper er niet is kan Emmett wel misschien naar een van jou toe ?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'