• Inleiding Van Twilight.


    Isabella "Bella" Swan verhuist van het zonnige Phoenix, Arizona naar het regenachtige Forks, Washington om bij haar vader, Charlie, te leven. Ofschoon ze niet blij is met de verhuizing, maakte ze de keuze zelf zodat haar moeder kan reizen met haar nieuwe echtgenoot, Phil Dwyer. Phil is een honkbalspeler en verandert regelmatig van club.
    In de kleine school in Forks trekt Bella vanaf de eerste dag de aandacht en ze raakt vlug bevriend met enkele studenten. Tot haar grote ergernis strijden enkele jongens om haar aandacht. Bella staat immers niet graag in de schijnwerpers.
    Zelf wordt ze geïntrigeerd door Edward Cullen en zijn familie. Edward heeft een adoptiebroer Emmett en een adoptiezus Alice. Pleegkinderen Rosalie en Jasper Hale leven ook bij de familie. Hoewel ze allen verschillen in uiterlijk, zijn er tegelijkertijd enorme gelijkenissen tussen hen. Allen zijn ze buitengewoon mooi en volmaakt. Hun huid is zeer bleek (bijna wit) en rond hun ogen hebben ze allemaal blauwe schaduwen. Als Bella naast Edward moet plaatsnemen tijdens de biologieles, trekt Edward zich letterlijk helemaal terug en kijkt hij haar walgend aan. Enkele dagen later maakt Edward dit goed maar Bella heeft enorm veel vragen. Vooral omdat Edward de boot steeds afhoudt en haar probeert te ontmoedigen vrienden te worden. Volgens hem zou dit voor haar te gevaarlijk zijn. Nadat ze door Edward gered wordt, gaat ze op onderzoek. De oplossing wordt haar uiteindelijk aangereikt door Jacob Black, een vriend van de familie. De indiaanse Jacob vertelt haar een oude legende waarin de familie Cullen bestempeld wordt als vampiers.
    Edward spreekt uiteindelijk de waarheid en geeft toe dat zijn familie uit vampieren bestaat. Zij drinken dierenbloed in plaats van mensenbloed maar het blijft gevaarlijk. Hij onthult ook dat hij Bella in eerste instantie vermeed omdat de geur van haar bloed hem enorm aantrok.
    In het hele boek kunnen Edward en Bella hun gevoelens voor elkaar niet meer onderdrukken en worden ze verliefd. Edwards angst wordt waarheid als Bella in gevaar komt door James, een vijandige vampier. James is een jager die, enkel voor de sport, zijn zinnen op Bella heeft gezet. Met de hulp van zijn familie kan Edward Bella redden voor James haar kan doden. Terug in Forks verlangt Bella er naar ook vampier te worden, maar Edward weigert.


    REGELS:
    - Geen Acties van een Ander overnemen
    - OOC Tussen Haakjes
    - Enkel Vampiers zoals de Cullens & Denali's Mogen In Lapush Komen
    - De Volturi mag overal betreden waar ze willen, als ze iemand zoeken, Diegene heeft onnodig gedood of Daagde de volturi gewoon uit
    - Maximaal 3 tot 4 Rollen
    - NIET Onnodig doden
    - Zolang iemand een rol bespeeld, Hoef je niet te zeuren of jij de rol van hem of Haar mag hebben


    Personages:

    De Cullens
    Esmé Anne Platt Evenson Cullen || HurtedHeart
    Rosalie Lilian Hale || Squib
    Mary Alice Brandon Cullen || Tsubaki
    Isabella Marie Swan Cullen || Overexposed

    Renesmee Carlie Cullen || xTenshi

    Carlisle Cullen || WillNotLearn
    Edward Anthony Masen Cullen ||
    Emmett McCarty Cullen || Amicis
    Jasper Whitlock Hale ||
    WillNotLearn

    De Denali Clan
    Tanya Denali ||
    Kate Denali || HurtedHeart
    Carmen Denali || Overexposed
    Irina Denali ||

    Garrett Denali ||
    Eleazar Denali ||


    De Volturi
    Aro Volturi ||
    Marcus Volturi ||
    Caius Volturi ||

    Sulpicia Volturi ||
    Athenodora Volturi ||


    Wachten
    Alec Volturi || WillNotLearn
    Demetri Volturi ||
    Felix Volturi ||
    Afton Volturi ||
    Santiago Volturi ||

    Jane Volturi || VolturiBoss
    Chelsea Volturi || Rememberyoux
    Renata Volturi ||
    Heidi Volturi ||
    Corin Volturi ||


    De Quileute
    Jacob Black || Realist
    Leah Clearwater || MadeByHades
    Embry Call || [Realist
    Seth Clearwater || Amicis
    Quil Ateara V || Shooter
    Sam Uley ||
    Jared Cameron ||
    Paul Lahote ||
    Brady Fuller ||
    Collin littlesa ||


    Quileute Mensen
    Billy Black ||
    Sue Uley Clearwater ||
    Emily Young ||
    Rachel Black ||
    Rebecca Black ||
    Kim Connweller ||
    Claire Young || Leave

    [face=times]Als Je een verzonnen bijpersonage wil Moet je dit Invullen

    Naam En Voornaam:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk [Een foto en Uitleg zou handig zijn]:
    Karakter:
    Waar Hij/zij Bij Hoort:
    Extra Dingen:



    VRAGEN KUN JE ALTIJD STELLEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK

    OM MEE TE DOEN

    Ikzelf heb twilight niet geschreven Maar dat Heeft Stephenie Meyer gedaan We doen Het ongeveer rond de tijd van het Gevecht In Breaking dawn Part 2 en Daarna erna.

    Nieuw topic aangezien deze vol is. http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143468

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:52 ]


    Endure and survive.

    [Leah zit zich te vervelen, Seth vraagt alles aan Jacob en Jacob is een beetje dood. De Cullens zitten in hun huis en de Volturi heeft niks gepost]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Seth Clearwater.

    'Van de vorige wedstrijdjes heb je er.. Is zien... Geen een gewonnen, uk. Ik verspil mijn tijd niet meer aan jou. En ik doe wat nuttigs. Liggen is heel nuttig, bij het slapen bijvoorbeeld' - 'Leah, zelfs in gedachte irriteer je me, maar ik heb wel een keer gewonnen hoor !' Ik haal mijn poot geïrriteerd door de kleine berg met sneeuw die ik net met mijn poot bij elkaar had geschraapt. 'Wanneer mag ik trouwens naar bed? Ik ben doodmoe' Zeurt Leah. 'Ga naar bed zou ik zeggen. Dan kun jij je humeur verbeteren en zijn wij van je af' Ik grinnik even in mijn gedachte en kijk dan naar Jacob die ons gesprek ook kan horen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Leah Clearwater

    'Ach, houd toch je kop' mompelde ik in mijn hoofd. 'Ga lekker bij die meurende bloedzuigers rondhangen, daar kun je zien hoe ze moorden' liet ik erachterna horen. Door Seth was mijn humeur helemaal verpest. Wat een rotjoch. 'En Jake, ga jij maar mee. Dan ben ik van jullie af. Beter nog, ik ga wel. En blijf uit mijn hoofd' gromde ik. Voor deze dag was ik het alweer zat. Bij een boom waar ik m'n kleren had liggen, transformeerde ik terug en kleedde me aan. Chagrijnig duwde ik de deur open van het huisje waar ik samen met Seth en m'n moeder woonde. 'Had je het net bij een kind kunnen laten? Dat was alles wat ik vroeg' mompelde ik tegen Sue toen ik op weg was naar mijn kamer. Ik had geen zin meer in die wachtrondes, mochten ze lekker zelf doen. Moe liet ik mezelf op mijn bed vallen en viel in een paar seconden in slaap. Uiteindelijk werd ik wakker door het geschreeuw van Sue die riep dat het eten klaar was, en dat Billy en Charlie mee aten. Verveeld liep ik naar het kleine keukentje.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 13:28 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ligt het aan mij of is Q een beetje dood de laatste tijd?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Seth Clearwater.

    'Ach, houd toch je kop. Ga lekker bij die meurende bloedzuigers rondhangen, daar kun je zien hoe ze moorden' - 'Leah! Stop daar nou eens mee! Dat jij nou niet eens bij ze in de buurt durft te komen is niet mijn schuld en trouwens, ik weet bijna zeker dat jij ze aardig zal vinden als je ze kent.' Snauw ik naar haar. Ik haat het als Leah zo doet. Ik zeg niet dat ik ze heel goed ken, maar zo vreselijk als dat Leah ze beschrijft zijn ze niet. 'En Jake, ga jij maar mee. Dan ben ik van jullie af. Beter nog. Ik ga wel. En blijf uit mijn hoofd' Gromt ze. Ik kijk even naar Jacob, maar wendt al snel mijn blik af naar de witte bomen voor ons. 'Hoe hou jij het vol met twee zussen? Ik kan door één zin van Leah al geïrriteerd zijn' Nee echt, ik vraag me af hoe hij dat volhoud. Niet dat hij ze nou heel vaak ziet. 'Ik ga nog even rechts kijken, totdat Paul me komt aflossen' Is het enige wat ik nog in mijn gedachte tegen Jacob zeg, voordat ik een eindje naar rechts ren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Emmett McCarty Cullen.

    Zoals gewoonlijk zit ik in de woonkamer naar honkbal aan het kijken. Het liefst zou ik nu gaan jagen en een duel aangaan met een grizzly beer, maar in de winter houden ze een winterslaap. De meeste dieren in het bos trouwens. Ik zeg niet dat ik niet van de winter hou, maar dat de grizzly beren een winterslaap houden is toch wel een van de minpunten van de winter. Een van de voordelen is dat je met de sneeuw van alles kunt doen. Een sneeuwballen gevecht vind ik natuurlijk het leukst.
    Wanneer Jasper door de woonkamer loopt, frons ik mijn wenkbrauwen even. "Was jij net niet diegene die naar buiten ging?" Ik kijk hem even vragend aan, maar richt mijn blik al snel weer op de tv, aangezien ik niets van de wedstrijd wil missen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    RememberYoux schreef:
    [Chelsea is ook vrij :3
    btw, ik hoop dat jullie me nu niet idioot vinden, maar ik ben niet super bekend met Twilight. Zou iemand me uit kunnen leggen wat de volturi precies doen? Wikipedia is niet heel volledig namelijk ]


    (hoe vaak moet ik mezelf nog quoten voor er gereageerd wordt?)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jasper
    'Zonet wel ja' Andwoorde ik simpel en bleef achter de bank staan waar Emmet zich in genesteld had, 'Weet jij waar Alice is?' Vraag ik hem vervolgens, ik had haar nog nergens gezien terwijl ze meestal niet te missen was. Ik wierp een korte blik op de honkbalwedstreid die hij aan het kijken was, het was leuk om te spelen maar om het te kijken.. Koos ik toch liever voor iets anders.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Vultori zijn een groep machtige vampieren die er voor zorgen dat de andere vampieren zich aan de regels houden en soms uit zelfbelang handelen zoals ze bij de cullens doen. Arro (een van de 3 leiders van de Vultori) in erg geintresseerd in de krachten die somige vampiers hebben en wil hier zoveel mogelijk van 'verzamelen'}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Vultori zijn een groep machtige vampieren die er voor zorgen dat de andere vampieren zich aan de regels houden en soms uit zelfbelang handelen zoals ze bij de cullens doen. Arro (een van de 3 leiders van de Vultori) in erg geintresseerd in de krachten die somige vampiers hebben en wil hier zoveel mogelijk van 'verzamelen'}


    [key dankje (:
    Iemand voor Chelsea ?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {Alsjeblieft :3

    Ik heb Alec voor je?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Alsjeblieft :3

    Ik heb Alec voor je?}


    [vind ik goed (: jij eerste post?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Zou ik misschien nog mee kunnen doen? Want ik ben weer terug op Quizlet en zou weer mee willn doen aan een leuke RPG :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alec
    Ik was opzoek geweest naar Jane -mijn tweelingzus- maar die zoektocht had ik al bijna direct gestaakt nadat ik hem gestart was, ik wist dat ze onmogelijk te vinden zou zijn en liep doeloos rond door de gangen van het gebouw in vulturia.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chelsea Volturi
    Ik zucht en loop onaandachtig door het gebouw. Niet oplettend waar ik loop bots ik tegen iemand op, waarna ik glimlach als ik zie dat het Alec is. ,,Sorry. En hoi.,, zeg ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.