• Van een meisje uit mijn klas, die werkt bij de C1000, heb ik gehoord dat er twee jongetjes van rond de acht, negen jaar de C1000 in kwamen lopen met een grote sporttas. Ze liepen naar de koekjesafdeling en stonden er zo voor te kijken welke koekjes ze lekker vonden. Die gooiden ze in de tas en liepen er zo de winkel mee uit. Klanten zeiden er helemaal niks van en de werknemers hebben er niks van gemerkt, totdat ze de camerabeelden terugkeken.
    Toen een paar dagen later kwam één van die jongetjes terug met een boeket bloemen voor de baas van de C1000, om zijn excuses aan te bieden.
    Stond er op het kaartje van het boeket Sterkte.
    Wat bleek? Had dat jongetje dat boeket gejat bij een huis waar een paar dagen geleden een brand was geweest. De eigenares van het huis heeft één van haar twee kinderen kunnen redden. Ze had geen man. Het andere kind was niet meer te redden en is gewoon levend verbrand in het huis.
    Vandaar dat er een tiental boeketten bloemen voor dat huis stonden.
    Daar heeft dat jongetje gewoon een boeket van meegenomen en aan die baas van de C1000 gegeven.
    Dat is toch erg? (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    I don't want to live on this planet anymore
    Srsly dat doe je niet, wie heeft die kinderen opgevoed??


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Mohawk schreef:
    Moest mijn kind zo iets doen en ik zou het te weten komen, zou hij de rammel van zijn leven krijgen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nu snap ik waarom de generaties van voor ons zo over ons denken... Op zo'n leeftijd, dat is gewoon treurig en respectloos.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    dat is echt erg
    :8


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Mohawk schreef:
    Moest mijn kind zo iets doen en ik zou het te weten komen, zou hij de rammel van zijn leven krijgen.


    The odds are néver in our favor.

    Junns schreef:
    Mijn god, wie heeft die kinderen opgevoed? Serieus, dat doe je gewoon niet.


    i put the fun in funeral

    If I ever see him, he'll be scared for his life.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Got,ik dacht dat kinderen van 12 jaar erg waren! Ik zou razend zijn als moeder.

    Mohawk schreef:
    Moest mijn kind zo iets doen en ik zou het te weten komen, zou hij de rammel van zijn leven krijgen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Junns schreef:
    Mijn god, wie heeft die kinderen opgevoed? Serieus, dat doe je gewoon niet.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Wat onbeschoftD:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    dance4ever schreef:
    Serieus dat er überhaupt in je op kan komen zoiets te doen -__-


    •*• Lululu •*•

    I don't want to live on this planet anymore..


    It's darkest just before the dawn <3

    Junns schreef:
    Mijn god, wie heeft die kinderen opgevoed? Serieus, dat doe je gewoon niet.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Junns schreef:
    Mijn god, wie heeft die kinderen opgevoed? Serieus, dat doe je gewoon niet.


    Dit.
    Die kinderen zijn gewoon niet goed opgevoed door wie dan ook. Daar ligt het probleem.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes