• Van een meisje uit mijn klas, die werkt bij de C1000, heb ik gehoord dat er twee jongetjes van rond de acht, negen jaar de C1000 in kwamen lopen met een grote sporttas. Ze liepen naar de koekjesafdeling en stonden er zo voor te kijken welke koekjes ze lekker vonden. Die gooiden ze in de tas en liepen er zo de winkel mee uit. Klanten zeiden er helemaal niks van en de werknemers hebben er niks van gemerkt, totdat ze de camerabeelden terugkeken.
    Toen een paar dagen later kwam één van die jongetjes terug met een boeket bloemen voor de baas van de C1000, om zijn excuses aan te bieden.
    Stond er op het kaartje van het boeket Sterkte.
    Wat bleek? Had dat jongetje dat boeket gejat bij een huis waar een paar dagen geleden een brand was geweest. De eigenares van het huis heeft één van haar twee kinderen kunnen redden. Ze had geen man. Het andere kind was niet meer te redden en is gewoon levend verbrand in het huis.
    Vandaar dat er een tiental boeketten bloemen voor dat huis stonden.
    Daar heeft dat jongetje gewoon een boeket van meegenomen en aan die baas van de C1000 gegeven.
    Dat is toch erg? (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Whuut. Dat is echt ziek gewoon.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Respechtloos, niet normaal.

    Junns schreef:
    Mijn god, wie heeft die kinderen opgevoed? Serieus, dat doe je gewoon niet.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jezus...
    Zo jong en dan al stelen en...
    Ik heb er geen woorden... echt erg!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omnivium schreef:
    What's happening to humanity?


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ken ze niet natuurlijk, maar ik vraag me af of ze wel goed beseffen wat ze precies aan het doen zijn... Ze zijn acht. x_x


    Numbers.

    Waar gaat het heen met de wereld? D:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het ligt er echt aan hoe die ouders en andere verzorgers die kinderen opvoeden.
    Maar dit is toch echt triest. :W


    I follow only one rule |

    TeamSterek schreef:
    Waar gaat het heen met de wereld? D:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    TeamSterek schreef:
    Waar gaat het heen met de wereld? D:

    Dit vraag ik me tegenwoordig steeds vaker af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    TeamSterek schreef:
    Waar gaat het heen met de wereld? D:

    Ouders, waarom voeden jullie je kinderen niet - of beter gezegd, gewoon niet - goed op? WHY?
    Verdomme. De kinderen van tegenwoordig zijn veel te veel verwend.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik stond even met open mond naar het scherm te kijken. Jezus, wat verschrikkelijk respectloos.


    Deep inside, I've never felt alive

    Aurorae schreef:
    Whuut. Dat is echt ziek gewoon.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Weer 'n paar kinderen verpest door twee volwassenen die zichzelf 'ouders' noemen D:


    "I shut my eyes in order to see.'