• De eerste paar weken van mijn nieuwe opleiding kon ik echt heel goed met een paar meiden opschieten. Op een gegeven moment maakten ze via facebook een discussie met mijn vriend wat uitliep op een ruzie. Een paar dagen later deden ze het weer nadat ik had gevraagd niet met mijn 'shit' te bemoeien. Mijn vriend werd daar pissig op, terwijl ik aan het werken was, en heeft ook niet bepaald mooie dingen gezegd (heb ik hem ook nog gezegd). Nu had ik de meiden eventjes van facebook en mobiel verwijderd omdat ik genoeg van ze had. Op school vroegen ze waarom, zei ik dat het tijdelijk was, dat ik eventjes geen gezeur op facebook wilde hebben. Nu heb ik ze eregisteren weer toegevoegd, voegen ze mij ook toe maar paar uur later verwijderen ze me als vriend. Nee, sorry, maar dat vind ik kinderachtig. Ik vroeg me af of jullie dat ook vinden? Want ja, ik ken het gehele verhaal maar dit is kort samengevat.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    I Don't get it


    •*• Lululu •*•

    Cupidity schreef:



    ik of mijn klasgenoten? :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Girolski schreef:
    (...)

    ik of mijn klasgenoten? :')


    Klasgenoten ^^


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Cupidity schreef:


    comfort in c h a o s

    Ja, dat is heel kinderachtig van ze. Zeker omdat je het nog aan hen hebt uitgelegd.


    The odds are néver in our favor.

    echt super kinderachtig!
    eerlijk gezegt zou ik die meiden niet eens als vriendinnen willen hebben:$ maar ik ken het verhaal niet.
    xx
    p.s whahaha dat plaatje XD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Dat is gewoon gigantisch kinderachtig van die meiden. Nu moet je eens naar hun reden vragen. Kijken of dat een goede is.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cupidity schreef:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vind het allemaal een beetje vaag.. ik zou ze als ik jou was sowieso niet verwijderd hebben want wat lost dat op? Beter was je er met ze over gaan praten.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    Ik vind het allemaal een beetje vaag.. ik zou ze als ik jou was sowieso niet verwijderd hebben want wat lost dat op? Beter was je er met ze over gaan praten.


    Maarja, ik had ze al gezegd dat ze er niet mee moeten bemoeien + ze maken rruzie met mijn vriend terwijl ze hem niet kennen en het zorgde ervoor dat ik ook een discussie met mn vriend kreeg.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Erg kinderachtig van ze, ik bedoel je hebt het aan ze uit gelegd. Daarnaast vind ik het ook ontzettend onnodig dat ze een discussie beginnen met je vriend.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    Erg kinderachtig van ze, ik bedoel je hebt het aan ze uit gelegd. Daarnaast vind ik het ook ontzettend onnodig dat ze een discussie beginnen met je vriend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat kinderachtig van ze inderdaad. Ik denk dat ze wilden bewijzen dat die ook kunnen blokkeren.


    -

    kinderachtig
    ik zou dan niet met hun omgaan. ik ga voor mijn toekomst naar school en niet op vrienden te maken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.