• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken :)
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 13:30 ]


    Dit is mijn signature...

    Ik weet niet of dit de bedoeling is en of het al gemeld is -heb nog niet alles gelezen-.
    Maar bij het beginbericht van een topic krijg ik dit:


    Erg irritant..

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    yetiboards schreef:
    Heeft iemand ook dat bij die "Mijn" knop vanboven je niet kunt klikken op "creaties"? Ik kan er wel op klikken maar hij gaat er niert naar toe zeg maar.

    Dat is ook geen link om op te klikken. Het is een uitklapmenu. Rechts komen je verschillende soorten creaties te staan.


    Dit is mijn signature...

    Hier valt aan te wennen!

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:47 ]

    Misschien een suggestie, maar het vrienden online/crew online gedeelte plakt erg tegen het menu met de snelknoppen.
    Ook is het lijntje dat erdoor loopt erg slordig? Misschien is dit een eventuele suggestie?

    TheseWords schreef:
    Ik weet niet of dit de bedoeling is en of het al gemeld is -heb nog niet alles gelezen-.
    Maar bij het beginbericht van een topic krijg ik dit:


    Erg irritant..

    Ik krijg dat niet, maar heb wat aangepast. Is het nu beter?


    Dit is mijn signature...

    Mosby schreef:
    Misschien een suggestie, maar het vrienden online/crew online gedeelte plakt erg tegen het menu met de snelknoppen.
    Ook is het lijntje dat erdoor loopt erg slordig? Misschien is dit een eventuele suggestie?

    Kun je daar een screenshot van plaatsen? Hier ziet het er namelijk netjes uit.

    Welke browser gebruik je?


    Dit is mijn signature...

    Vraagje!!??

    Is het nu zo dat iedereen die jou verhalen leest ook de print optie ziet??
    Zo ja, is het een mogelijkheid om die bij mijn eigen verhalen uit te kunnen zetten, zodat niet zomaar iemand mijn verhalen uit kan printen...


    - The last look back is black -

    Rutger schreef:
    (...)
    Dat is ook geen link om op te klikken. Het is een uitklapmenu. Rechts komen je verschillende soorten creaties te staan.


    Maar geen enkel uitklapmenu werkt bij mij...

    LEAPING LIZARDS dit wordt wennen.

    Maar ik vind het wel een lekker fris design :Y).


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rutger schreef:
    (...)
    Kun je daar een screenshot van plaatsen? Hier ziet het er namelijk netjes uit.

    Welke browser gebruik je?




    Ik gebruik nu Chrome.
    + Ik heb nog steeds de halve bolletjes achtergrond. Daarnet had ik wel de grijze, maar nu weer de bolletjes.

    Is het normaal dat ik geen melding krijg van nieuwe GB's?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zat hier wel even van WTF maar het is wel awesome. ^^


    help

    Rutger schreef:
    (...)
    Done :D

    Ik zag het, geweldig. Dankje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scientia schreef:
    Is het normaal dat ik geen melding krijg van nieuwe GB's?

    Ja, het staat in zijn to do list. Goed lezen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sagitta schreef:
    (...)
    Als je gewoon bijvoorbeeld dit schrijft:
    test
    test
    dan komt het mooi onder elkaar. Op profielen wordt het zo, met een witte enter ertussen die je zelf niet ingeeft:
    test

    test

    Ps. Previews hebben ook nog een witregel. :p

    Zo beter?

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 okt 2012 - 12:52 ]


    Dit is mijn signature...