• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken :)
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 13:30 ]


    Dit is mijn signature...

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ja, het staat in zijn to do list. Goed lezen.


    Overgelezen. ;$


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mosby schreef:
    (...)



    Ik gebruik nu Chrome.
    + Ik heb nog steeds de halve bolletjes achtergrond. Daarnet had ik wel de grijze, maar nu weer de bolletjes.

    Even CTRL+F5?

    Gebruik je toevallig adblocker? Dan kan de oorzaak zijn dat het zo tegen elkaar geplakt staat.


    Dit is mijn signature...

    Hoe kan ik een abo plaatsen op een storie?? Ik bind het knopje niet xx

    Dit is cool *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Rutger schreef:
    (...)
    Even CTRL+F5?

    Gebruik je toevallig adblocker? Dan kan de oorzaak zijn dat het zo tegen elkaar geplakt staat.

    Toevallig wel. Dat zal het zijn dan! c:
    Ik weet niet of dit nu net toevallig is door wat je deed, maar afbeeldingen werken niet meer op het profiel.

    Zou er een andere achtergrond moeten zijn? Ik heb namelijk nog steeds gewoon de bolletjes..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik vind de shoutbox een beetje onoverzichterlijk, omdat die foto's niet allemaal even groot zijn. Of ligt dat aan mij?

    Raveness schreef:
    Vraagje!!??

    Is het nu zo dat iedereen die jou verhalen leest ook de print optie ziet??
    Zo ja, is het een mogelijkheid om die bij mijn eigen verhalen uit te kunnen zetten, zodat niet zomaar iemand mijn verhalen uit kan printen...

    De print optie is niets anders dan een link naar CTRL+P. Iedereen kan je verhalen uitprinten, of die optie er nu bijzit of niet.

    Wil je niet dat mensen je werk printen, zet het dan niet online :W


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Zo beter?


    Bij de previews is het weg, maar op mijn profiel komt het nog altijd met witregel. :x


    Let the Night embrace you

    Julmaa schreef:
    Hoe kan ik een abo plaatsen op een storie?? Ik bind het knopje niet xx

    Rechtsboven (Y)


    Dit is mijn signature...

    Aurorae schreef:
    Zou er een andere achtergrond moeten zijn? Ik heb namelijk nog steeds gewoon de bolletjes..

    Doe eenst CTRL - F5? Ik heb namelijk een andere achtergrond. Jeansachtig grijs ofzo.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Normaal gezien haat ik groen, maar het is allemaal zo hypermodern dat het awesome is. En ik vind de profielen ook een heel stuk overzichtelijk. ^^ Al vind ik het wel een beetje jammer dat leeftijd en bezig met enzo weg is. Dat was wel grappig soms. Of staat het er nog steeds ergens? Heb nog niet alles uigezocht.


    help

    Oké, laat maar. Het is al goed. Toen ik op deze pagina vernieuwde lukte het niet, maar toen ik doorging met topics aanklikken en toen nogmaals vernieuwde, kreeg ik ineens een egaal grijze achtergrond :')

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 12:55 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Sagitta schreef:
    (...)

    Bij de previews is het weg, maar op mijn profiel komt het nog altijd met witregel. :x

    En nu? (A)


    Dit is mijn signature...

    CyberLord schreef:
    (...)
    Doe eenst CTRL - F5? Ik heb namelijk een andere achtergrond. Jeansachtig grijs ofzo.


    Same here. Maar ik vind het wel leuk zo.


    help