• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken :)
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 13:30 ]


    Dit is mijn signature...

    Dit is geen opmerking, gewoon een dingetje die ik best grappig vind.

    Het quote-rechthoekje is weg.:Y)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Camui schreef:
    Ik vind de shoutbox een beetje onoverzichterlijk, omdat die foto's niet allemaal even groot zijn. Of ligt dat aan mij?

    Die moet waarschijnlijk nog onder handen genomen worden c;

    Dormouse schreef:
    Normaal gezien haat ik groen, maar het is allemaal zo hypermodern dat het awesome is. En ik vind de profielen ook een heel stuk overzichtelijk. ^^ Al vind ik het wel een beetje jammer dat leeftijd en bezig met enzo weg is. Dat was wel grappig soms. Of staat het er nog steeds ergens? Heb nog niet alles uigezocht.

    Rechts op je profiel


    Dit is mijn signature...

    * Bij mij werkt geen enkel uitklapmenu.
    * Hoe kun je - je blogs en polls enzovoort aanpassen?

    De foto's op mijn profiel zijn niet zichtbaar. Alleen de links kan je zien.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    eerste reactie: ik zit op de foute site!!!
    tweede reactie: nee, toch niet! het is veranderd!
    derde reactie: wow het is super mooi gewoorden!!!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Rutger schreef:
    (...)
    Rechts op je profiel


    Bedankt. :D


    help

    Dit word een hele aanpassing, persoonlijk vind ik het echt lelijk.


    Ex astris, sciencia

    Mosby schreef:
    (...)
    Toevallig wel. Dat zal het zijn dan! c:
    Ik weet niet of dit nu net toevallig is door wat je deed, maar afbeeldingen werken niet meer op het profiel.


    Het is dus 100% zeker adblock, want ik heb het nu even verwijderd en ik heb het nu "normaal" bovenaan. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rutger schreef:
    (...)
    Rechtsboven (Y)


    kan het zijn dat ik deze niet zie op mijn ipod??

    Ik heb wel een idee.Misschien is het handiger dat je de oude update en de mensen laat kiezen.

    (p.s.ik vond de oude wel vrolijker)


    Stay strong

    Op het eerste zicht vond ik het nieuwe design wel leuk, maar ik begin het steeds meer lelijker en onoverzichtelijk worden. Kan ook omdat ik moet wennen, maar deze kleuren zijn zo donker, zo neutraal. Liever het groene met oranje!

    Waarom staan alles in trappetjes bij de spotlight history? Ik vind het er wel leuk uitzien, maar ik vroeg me af of het de bedoeling was.


    I can't even think straight.

    Woeps. Kan het zijn dat sommige foto's niet werken? Ik bedoel, op mijn profiel zie je alleen de link, maar bij anderen niet. Ligt dat gewoon aan mij of weet ik veel wat?


    help



    Is dat de bedoeling van een preview? Dus dat de tekst linksonder de online-status staat? Het lijkt me overzichtelijker als dat mooi in het midden staat. :3
    Maar misschien ben ik nu gewoon aan het muggenziften, sorry daarvoor.
    :W

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 13:05 ]


    everything, in time