• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken :)
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 13:30 ]


    Dit is mijn signature...

    Ik zit nu op mobiel en dat werkt ook wel wat beter ja ^^
    'T Ziet er nu alleen heeeeel vreemd uit x'D Als ik straksjes thuis ben, zal ik nog eens kijken...

    Maar verder ziet het er wel tof uit ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    I like itttttt! c=


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Het is wel even wennen ja, maar ik denk dat als je eenmaal weet waar alles staat enzo dat iedereen zo weer alles snel doet.


    "if you can dream it, you can do it." ~ Walt Disney

    Ik heb nog 1 vraagje; ik ben GM maar ik blijf reclame zien op de site. Klopt dit, of niet?


    To infinity and beyond •

    Oeps, al mijn dingen in het verkeerde topic gezet.

    -      Ik zie advertenties als Gm zijnde, dat hoort niet zover ik weet.
    -      Is het de bedoeling dat meldingen zowel boven- als ook onderaan worden weergeven?
    -      Quizlet werkt goed op de browser die ingebouwd is op mijn Tablet. De standaard Android Browser. Maar als ik Q open met Opera via mijn Tablet dan is het echt verneukt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ziet er goed uit, alleen op mijn mobiel is het een warreboel, kan niet eens ergens op reageren. Maar goed daar word dan ook nog aan gewerkt, denk ik.

    Neyo schreef:
    Ik heb nog 1 vraagje; ik ben GM maar ik blijf reclame zien op de site. Klopt dit, of niet?

    Zie ik ook.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Ik heb dit.


    En de pagina's zijn te breed in mijn ogen... Mag wel iets smaller haha.

    Dat lijkt me idd niet helemaal in orde :D Ik ga het fixen!

    En smaller is helaas geen optie. Maar het went vanzelf hoor (Y)


    Dit is mijn signature...

    Oh ik merk nu pas dat de afbeeldingen van users ook groter zijn. Awesome.

    -gaat bughunting beginnen-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het heel mooi! Wel even wennen, maar dat is logisch ^^
    Wel een beetje jammer dat de top stories&quizzen nu helemaal onderaan staan in plaats van aan de zijkant.
    Maar ik vind het veel mooier dan het oude design! =)


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Neyo schreef:
    Ik heb nog 1 vraagje; ik ben GM maar ik blijf reclame zien op de site. Klopt dit, of niet?

    Opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...

    Ik vind het super mooi geworden! Word wel even wennen, though. (:


    You are beautiful, you are love.

    Neyo schreef:
    Oh en de GIFS doen het op mijn profiel niet, en bij anderen ook niet - zag ik.

    Hier doen ze het wel. Welke browser (+ versie) heb je?


    Dit is mijn signature...

    Sorry hoor, maar dit is echt vreselijk. Ik kan hier echt niet aan wennen!!! Het vorige design was veel beter. De techniek kan dan wel achter lopen, maar dit sucks echt enorm!!! Alles is veranderd en iedereen hier op school met Quizlet vind dat de site echt mislukt is!!
    ECHT WALGELIJK!!!
    (Dit is mijn mening, dus oordeel niet over me!)
    (puh)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 11:14 ]


    ''You need to take his heart'' - anonymous