• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken :)
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 13:30 ]


    Dit is mijn signature...

    StylesButt schreef:
    (...)

    De link in je verhaaltje haha! dan krijg ik een error melding

    Opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...

    AroonCat schreef:
    het is zo zakelijk! geen sprankje inspiratie en mijn profiel is ook helemaal verneuk! ik vind het ook echt een -120803801 waard en bedankt, dit was dus eens de ozo prachtige quizlet... OOK OP TWITTER ZEG IEDEREEN DAT HET WALGELIJK IS! mijn vrienden gaan nu zelfs stoppen met Quizlet... WILLEN JULLIE DIT?!


    Nobody cares ;')

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 11:18 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Suggestie: Misschien is het wat om de kolom met User Details breder te maken. Nu komt het er heel raar uit te zien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    AroonCat schreef:
    het is zo zakelijk! geen sprankje inspiratie en mijn profiel is ook helemaal verneuk! ik vind het ook echt een -120803801 waard en bedankt, dit was dus eens de ozo prachtige quizlet... OOK OP TWITTER ZEG IEDEREEN DAT HET WALGELIJK IS! mijn vrienden gaan nu zelfs stoppen met Quizlet... WILLEN JULLIE DIT?!


    Ja dat wil ik inderdaad, als jullie zo respectloos zijn.


    everything, in time

    Oooh, kan er ook een 'mijn topics' bij quicklinks komen pleeaaase.
    En voor de rest, zo lelijk is dit nou ook weer niet hoor. Het is gewoon modern en als je eraan gewend ben, kan je je bijna niets anders herinneren. Ik had het erger verwacht eigenlijk haha. Er zitten natuurlijk een aantal minpuntjes bij, maar dat komt vanzelf wel goed hoop ik.


    Your make-up is terrible

    Rutger schreef:
    (...)
    De meeste mensen vonden die lijsten altijd erg irritant :P

    Maar als er meer mensen zijn die graag willen dat al je gebruikersnamen te zien zijn, dan is wel in te stellen dat je dat bij instellingen aan kunt geven wat je wilt zien.



    vond het altijd wel tof dat je al je namen zag haha, dus als je dat weer aan kan passen graag!


    "if you can dream it, you can do it." ~ Walt Disney

    Rutger schreef:
    (...)
    Hier doen ze het wel. Welke browser (+ versie) heb je?


    Ze doen het alweer (: Ik reageerde weer eens te snel! Op m'n telefoon ziet 't er ook mooi uit!


    To infinity and beyond •

    CyberLord schreef:
    (...)
    Inderdaad, jezus wat respectloos. Je wilt niet weten hoeveel tijd Rutger hierin steekt. Als je het niet bevalt kun je ook weg gaan :W

    Inderdaad. Als ik eventjes terugkijk, zie ik nu dat hier maanden van werk ik hebben gezeten. Een mening hebben mag, maar breng het dan tenminste een beetje tactvol.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Als al je vrienden reageren zoals jou boeit het me echt helemaal niks. Doei (doeg)


    Ik heb jou nix gevraagd, ook mensen die ik niet ken stoppen nu gewoon omdat ze het allemaal lelijk vinden.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    CyberLord schreef:
    (...)
    Inderdaad, jezus wat respectloos. Je wilt niet weten hoeveel tijd Rutger hierin steekt. Als je het niet bevalt kun je ook weg gaan :W


    Blij dat we met jou in ieder geval kritiek mogen geven op dingen (cat)
    Maar goed, dat zijn al twee onderwerpen die niet bekritiseerd mogen worden in jouw nabijheid. Want jouw antwoord is evengoed respectloos.


    quidquid excusatio prandium pro

    CyberLord schreef:
    Oeps, al mijn dingen in het verkeerde topic gezet.

    -      Ik zie advertenties als Gm zijnde, dat hoort niet zover ik weet.
    -      Is het de bedoeling dat meldingen zowel boven- als ook onderaan worden weergeven?
    -      Quizlet werkt goed op de browser die ingebouwd is op mijn Tablet. De standaard Android Browser. Maar als ik Q open met Opera via mijn Tablet dan is het echt verneukt.

    Als het goed is zie je nu geen ads meer.

    Meldingen zouden meestal alleen bovenaan moeten staan. Op welke pagina zie je ze 2 keer dan?

    Kun je me een screenshot sturen?


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    De meeste mensen vonden die lijsten altijd erg irritant :P

    Maar als er meer mensen zijn die graag willen dat al je gebruikersnamen te zien zijn, dan is wel in te stellen dat je dat bij instellingen aan kunt geven wat je wilt zien.


    Ik zou dat best wel handig vinden. Ik verander gewoon elke 2 weken mijn username, en aan de lijst konden mensen herkennen dat ik het was. Dus als het zou kunnen, dan zou 't leuk zijn (:


    To infinity and beyond •

    Rutger, op de mobiele versie van Q krijg je eerst de spotlight, en daar half doorheen/onder het logo, kun je dit nog aanpassen of?

    Aan dit design kan ik wel wennen. *O*

    Oh, Rutger; ik weet niet of dit bij iedereen is, maar bij mijn Quicklinks staat nog steeds dat ik een nieuw privé bericht heb, terwijl dat niet zo is. Dit was ook al voordat het design online ging en toen zei je dat dat nog aangepast moest worden, maar dat is iig bij mij niet gebeurd. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.