• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken :)
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 13:30 ]


    Dit is mijn signature...

    Silverlance schreef:
    (...)
    Het mag dan wel je mening zijn, maar die kun je ook wel wat netter verwoorden. ^^

    Don't feed the trolls :P


    Dit is mijn signature...

    AroonCat schreef:
    (...)

    Ik heb jou nix gevraagd, ook mensen die ik niet ken stoppen nu gewoon omdat ze het allemaal lelijk vinden.


    Dat lijkt me een slecht plan. Het is wennen en dat is moeilijk, bovendien zitten er nog wat fouten en onduidelijkheden in maar dat zal verbeteren.

    Je moet vanmiddag gewoon even een uurtje gaan zitten om te leren begrijpen hoe het nu allemaal in elkaar zit, en je zult merken dat het dan een stuk beter gaat. Ik dacht eerst ook van "holy shit wtf ik snap er geen kont van" maar hte gaat nu, 5 minuten later, al een stuk beter ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Jezus, ik kreeg bijna een hartaanval. Ziet er wel stukken beter uit moet ik zeggen!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mosby schreef:
    Ik merkte dat op het profiel de link bij mijn website nogal afgebroken is.


    Klopt, er is nu minder ruimte. Daarom kun je nu bij Instellingen aangeven welke naam je wilt laten zien bij Website. (ipv de URL)


    Dit is mijn signature...

    AroonCat schreef:
    (...)

    Ik heb jou nix gevraagd, ook mensen die ik niet ken stoppen nu gewoon omdat ze het allemaal lelijk vinden.



    Als je zou stoppen met Quizlet omdat je het lelijk vind, ga je gang, er is ontzettend veel tijd en moeite in gestoken en als je alleen maar hier op gaat reageren dat je het lelijk vind zou ik zeggen TOEDELOE!


    "if you can dream it, you can do it." ~ Walt Disney

    AroonCat schreef:
    (...)

    Ik heb jou nix gevraagd, ook mensen die ik niet ken stoppen nu gewoon omdat ze het allemaal lelijk vinden.


    Dat is een stomme reden en als je hier respectloze reacties plaatst kun je reacties terug verwachten.
    Rutger heeft ontzettend zijn best gedaan!

    Bedankt Rutger! :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Wiarda schreef:
    Oh, Rutger; ik weet niet of dit bij iedereen is, maar bij mijn Quicklinks staat nog steeds dat ik een nieuw privé bericht heb, terwijl dat niet zo is. Dit was ook al voordat het design online ging en toen zei je dat dat nog aangepast moest worden, maar dat is iig bij mij niet gebeurd. x)


    Dat van het privé bericht zei ik ook al.(:


    everything, in time

    Waar kun je zien welke vrienden online zijn? Is dat nog te zien? Zo niet, zou dat mogelijk kunnen zijn? Was wel handig

    Zou het overigens niet handig zijn om de plaats reactie en preview knop naast elkaar te zetten? Er is nu een boel lege witte ruimte


    quidquid excusatio prandium pro

    Anyways. Ondanks dat er nog kleine dingetjes aan gedaan moeten worden, vind ik toch dat Rutger - en de andere mensen die de nieuwe 'look' heben uitgekozen - een geweldig iets heeft gedaan. *O*


    To infinity and beyond •

    Rutger schreef:
    (...)
    Als het goed is zie je nu geen ads meer.

    Meldingen zouden meestal alleen bovenaan moeten staan. Op welke pagina zie je ze 2 keer dan?

    Kun je me een screenshot sturen?

    Op elke pagina heb ik het. Ik gebruik Google Chrome en een hele pagina gaan screenshotten is een beetje onhandig (cat) Het staat gewoon boven het forum, maar ook onder de emoticons.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rutger schreef:
    (...)
    Klopt, er is nu minder ruimte. Daarom kun je nu bij Instellingen aangeven welke naam je wilt laten zien bij Website. (ipv de URL)

    Ja, ik zag het net. Pardon. c:

    Mordin schreef:
    Waar kun je zien welke vrienden online zijn? Is dat nog te zien? Zo niet, zou dat mogelijk kunnen zijn? Was wel handig

    Zou het overigens niet handig zijn om de plaats reactie en preview knop naast elkaar te zetten? Er is nu een boel lege witte ruimte

    Dat is vervangen door Vrienden Online. Dat staat onder dat groene balkje met Quicklinks. (En die staat naast de advertentie)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben helemaal gek van dit design je kan zoveel meer!!!!
    Maar ik heb toch een dingetje gevonden wat het nog niet helemaal doet.

    je hebt de optie om de letters te vergroten voor het lezen van een hoofdstuk.
    Die doet het wel op de breed- medium- small optie, maar niet op de tekst van het hoofdstuk zelf..
    En het is idd prettig dat het kan want voor sommige mensen is het prettiger lezen (zoals voor mij).


    Maar echt Rutger hij is weer (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)


    - The last look back is black -

    Ik vind het wel lekker dat de top nu onderaan staat. Hoef ik er niet op te kijken, pehe.

    Mordin schreef:
    Waar kun je zien welke vrienden online zijn? Is dat nog te zien? Zo niet, zou dat mogelijk kunnen zijn? Was wel handig

    Zou het overigens niet handig zijn om de plaats reactie en preview knop naast elkaar te zetten? Er is nu een boel lege witte ruimte

    Bovenaan de pagina staan twee uitklapvensters met 'vrienden online' en 'crew online'. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.