• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken :)
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 13:30 ]


    Dit is mijn signature...

    Wauw hij is echt mooi geworden
    moet wel even wennen, maar dat gaat zo gebeuren, nu ga ik rondneuzen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik ben al bezig met Stylish template's.



    mooi want ik krijg er ook hoofdpijn van D:


    "if you can dream it, you can do it." ~ Walt Disney

    Pfoeh, ben ik de enige die de lettertjes van het forum zo klein vind? Ik heb toch echt goede ogen. D:


    everything, in time

    Ik krijg een beetje hoofdpijn van de achtergrond. (no_chears)
    Oh en ik ben voor die username lijst knop! hihi.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 11:33 ]


    To infinity and beyond •

    Waar is eigenlijk die grote witte balk links van het 'menu' voor?
    Met menu bedoel ik dus inbox-mijn profiel-instellingen en zo. (:


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Pfoeh, ben ik de enige die de lettertjes van het forum zo klein vind? Ik heb toch echt goede ogen. D:


    Nee, vind ik ook. Maar dat is omdat het forum ineens zo groot is, dan lijkt het zo klein. D: Van mij mogen de lettertjes wel iets groter.
    Oh. en alle UBB codes bevinden zich bij mij nog altijd helemaal rechts op elkaar.


    Your make-up is terrible

    Oh het zoeken optie werkt nog niet. :Y)


    -

    Bagoly schreef:
    Pfoeh, ben ik de enige die de lettertjes van het forum zo klein vind? Ik heb toch echt goede ogen. D:


    Nee hoor. Ik vind de titels van topic's ook te klein. Ik had eerst nooit mijn bril nodig op Q, nu twijfel ik daaraan.


    #WWED - What Would Emma Do?

    kittje schreef:
    Wauw hij is echt mooi geworden
    moet wel even wennen, maar dat gaat zo gebeuren, nu ga ik rondneuzen


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Wel even wennen, maar op zich wel oke. Alleen doet ie een beetje raar op mijn mobieltje ;P

    You go, Rutger!


    Tijd voor koffie.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Jawel toch? Bij de QuickLinks komt er een tekentje te staan of de kleur veranderd als je een nieuw GB'tje of PB'tje hebt.


    Ik had net een gb berichtje, maar ik zag het pas nadat dat kopje 'mijn' was uitgeklapt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik moet wel zeggen dat ik de profielen minder mooi vind, nu alle informatie zo rechts gepropt staat. Zo van 'ugh, ik dump dat daar maar neer'. Het zou natuurlijk ook gewoon kunnen zijn dat ik daar ook nog even aan moet wennen. (bloos)


    everything, in time

    Wiarda schreef:
    Oh, Rutger; ik weet niet of dit bij iedereen is, maar bij mijn Quicklinks staat nog steeds dat ik een nieuw privé bericht heb, terwijl dat niet zo is. Dit was ook al voordat het design online ging en toen zei je dat dat nog aangepast moest worden, maar dat is iig bij mij niet gebeurd. x)

    *kuch* (flower)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh trouwens, de quotes zijn ook best raar. Het lijkt wel een groter lettertype te zijn met grotere spaties ertussen.


    Your make-up is terrible

    Bagoly schreef:
    Ik moet wel zeggen dat ik de profielen minder mooi vind, nu alle informatie zo rechts gepropt staat. Zo van 'ugh, ik dump dat daar maar neer'. Het zou natuurlijk ook gewoon kunnen zijn dat ik daar ook nog even aan moet wennen. (bloos)

    Daar ben ik het mee eens. Details zou wat breder moeten of gewoon weer bovenaan zoals eerst.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.