• Heey ik doe voor school het onderwerp zelfverminking.
    Nou heb ik een tijd geleden over Project butterfly gelezen.
    iemand die me aan de dingen kan helpen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ken Project Butterfly alleen van naam, zou je het misschien wat uit willen leggen?


    everything, in time

    Ik heb een soort van meegedaan aan Project Butterfly. Houdt dat niet in dat je een vlinder op je arm tekent/schildert om te laten zien dat je er bent voor mensen die snijden/suïcidaal zijn, etc.?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Is dit de Nederlandse versie van TWLOHA of zo? (cat)


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Is dit de Nederlandse versie van TWLOHA of zo? (cat)

    Project Butterfly is niet alleen Nederlands, maar volgens mij lijkt het wel op TWLOHA, ja.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh wow, je kent TWLOHA. Dan ben je de vierde op deze planeet -exclusief mezelf- die ik ken die dat kent, haha.


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Oh wow, je kent TWLOHA. Dan ben je de vierde op deze planeet -exclusief mezelf- die ik ken die dat kent, haha.


    Ik ken dat ook! Ik heb er ten minste van gehoord.
    Verder weet ik niet precies hooe ik je kan helpen? Wat wil je precies hebben?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Bagoly schreef:
    Oh wow, je kent TWLOHA. Dan ben je de vierde op deze planeet -exclusief mezelf- die ik ken die dat kent, haha.

    Ik ken het ook niet door en door, hoor. Ik heb er wel van gehoord en ik heb rondgesnuffeld op de site, maar een expert ben ik ook weer niet. :W

    OT; wat wil je weten over het Butterfly Project? Wat wil je precies?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bagoly schreef:
    Oh wow, je kent TWLOHA. Dan ben je de vierde op deze planeet -exclusief mezelf- die ik ken die dat kent, haha.

    Then count at least six, iemand bij mij op school heeft d'r een shirt van en ik ken 't ook :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    (...)
    Then count at least six, iemand bij mij op school heeft d'r een shirt van en ik ken 't ook :].


    Gaat goed hier! *O*
    Ik heb een armband, twee shirtjes en één derde was besteld, maar komt niet meer binnen en dus kreeg ik mijn geld terug. :c

    Maar on -topic; als Project Butterfly inderdaad is dat je een vlinder op je pols tekent (wat niet echt een zichtbare plek is.. x]) wat wil je dan precies van ons?


    everything, in time

    Count me in as a TWLOHA-'fan'.

    Ik dacht dat het bij Project Butterfly erom ging dat je een vlinder op jezelf tekende en dat je deze in leven moest houden. Dit betekent dus dat je jezelf niet kunt snijden/verwonden omdat de vlinder anders sterft. Het project is dan een motivatie om je niet te snijden.


    I am an idiot, I move.

    Monad schreef:
    Count me in as a TWLOHA-'fan'.

    Ik dacht dat het bij Project Butterfly erom ging dat je een vlinder op jezelf tekende en dat je deze in leven moest houden. Dit betekent dus dat je jezelf niet kunt snijden/verwonden omdat de vlinder anders sterft. Het project is dan een motivatie om je niet te snijden.


    Oh wauw, dat vind ik eigenlijk wel een mooi idee.
    Als je daar moeite mee hebt teken je een vlinder op jezelf en dan schrijf je 'Love' op je arm > dan steun je jezelf en de andere mensen. Dubbel win!


    everything, in time

    Ja, klopt. Je tekent een vlinder op je arm/pols/daar waar je jezelf vaak of wilt snijden. Deze vlinder vernoem je evt. naar iemand van wie je houdt. Als je je dan toch snijdt gaat de vlinder dood - en dat moet nu net niet zijn wat je wilt. Maar als je niet snijdt en de vlinder in leven houdt, zal hij op den duur vervagen en dat betekent dat hij is weggevlogen en je het 'probleem' waarmee je zat moet loslaten.

    Ik heb het een paar maanden terug ook eens gedaan en het heeft mij geholpen!


    Like a phoenix rising from the ashes

    Wow, dat is inderdaad wel een mooi idee! Ik wou dat ik dat eerder had gekend.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 14:56 ]


    Tijd voor koffie.

    Alvast hartstikke bedankt mensen.
    Ik was even een aantal dingen vergeten zoals wat het betekent als je wel snijd enzo.
    ik doe namelijk mijn fictiepakket erover.

    Dankjullie wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Alvast hartstikke bedankt mensen.
    Ik was even een aantal dingen vergeten zoals wat het betekent als je wel snijd enzo.
    ik doe namelijk mijn fictiepakket erover.

    Dankjullie wel


    Geen probleem (;


    Like a phoenix rising from the ashes