• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 13:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    De jongen vraagt of ik klaar ben om terug te gaan. Ik sluit even mijn ogen en probeer de duizeligheid weg te houden. 'J-ja is goed,' mompel ik dan. En ik open mijn ogen weer. 'Maar ik kan wel kruipen ofzo?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha XD Nouu, Sam moest naar de wc maar kon niet zelf lopen, en aangezien Nala te veel pijn in haar rug heeft om hem helemaal zelf te ondersteunen heeft ze Julio wakker gemaakt. Die twee ondersteunen Sam nu, nu hij, inmiddels, terug naar zijn bed kan. Daarna komt Julio weer naar je toe :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Julio Martinéz
    "Doen je armen geen pijn dan?" Ik twijfel en kijk hulpzoekend naar Nala. Die kent hem veel beter als ik.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik stap naar voren.
    "Kom, Sam. Het is niet ver, gewoon terug naar je bed. Laat ons je helpen, alsjeblieft?" ik keek naar hem op. Als hij me echt vertrouwd, zegt hij nu geen nee. Ik kneep even bemoedigend in zijn arm. Dit was zo zwaar klote allemaal.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik kijk heel even naar de woorden die in mijn armen zijn gekerfd en slik dan een keer. Ik vraag me af hoe ze die gaan verbergen tijdens voorstellingen. Waarschijnlijk gewoon shirts met lange mouwen. Alles doet pijn. 'Het moet wel lukken, ik wil niet dat jullie nog pijn hebben.' Maar Nala vraagt toch van me of ik op haar wil steunen etc. 'Nala, ik kom er wel. Ik weet dat je pijn hebt in je rug. Dus ja, ik kom er wel, maar op mijn manier.'

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 15:01 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    "Je doet ons geen pijn, ik ben juist gekomen om daarvoor te zorgen" Zeg ik met een glimlachje. "Kom, steun nou maar gewoon op ons en laat je naar je bed helpen"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ook de jongen dringt er weer op aan. Ik weet niet of de jongen ergens last van heeft. Vast wel. Bijna iedereen hier. Ik voel me weer een moment duizelig. 'Zijn hier geen rolstoelen ofzo?' Mompel ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    "Niet dat ik weet" Zeg ik "En jij zo snel mogelijk naar je bed, dus.." Ik laat de zin subtiel open. Hij weet echt wel wat we willen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik besloot het over een andere boeg te gooien. Ik was altijd al goed geweest in mensen overtuigen door mijn schattigheid.
    Ik keek hem met een pruillipje aan, er kwamen zelfs wat tranen in mijn ogen. "Alsjeblieft, Sam, ik wil je helpen."
    En om het plaatje helemaal af te maken, trilde mijn lip licht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    Ik besluit maar niet te grijnzen en laat Nala Sam hypnotiseren. Ze is slim, heel slim. En hopelijk werkt het.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Het is gemeen van haar om ineens zo te doen. En bijna zwicht ik ervoor maar ik kan mezelf op tijd stoppen om niet toe te geven. 'Nala, lief, het helpt mij niet als je door mij extra pijn lijdt,' zeg ik dan tegen haar. 'Ik ga wel gewoon.. Lopen. Of hoe dan ook.' En ik zet een wankele pijnlijke stap richting de deur. De pijn schiet weer door me heen, en nu kan ik nog steunen op de wastafel. Straks niet meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Wow, ik herken iets van mezelf in Sam. Ik zou er ook niet tegen kunnen als Eleadora zo liep te pruilen, maar ik zou net zo koppig blijven en door willen zetten.. Dan ben ik dus niet de enige die hier af en toe flink koppig kan zijn. Nice. "Of steunen op ons" Zeg ik nog eens heel subtiel.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ben er weer, wel voor even want ga zo naar de kermis met halve klas en daarna blijft een vriendin slapen. ;) Dus waar moet ik op reageren??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Op leslieeeeee :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik moet lachen. 'Je zegt wel dat je je zal overgeven, en dat zal vast wel zo zijn. Maar dan niet om het feit dat je toegeeft, maar omdat je niks anders kan dan toegeven.' Een grijns zit op mijn gezicht. Dan zegt Josh dat we modern doen. Hij zet me weer neer en ik kijk hem met een scheve lach aan. 'Teach me to dance,' zeg ik dan. En ik kijk hem aan.


    Here :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.