• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 13:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haha XD Ga dan eten en ga dan weer terug in bed liggen :'D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ij heb gegeten, maar ik moet nu naar de verjaardag van me nichtje. Ze is gisteren 1 jaar geworden <33 ^.^

    Het is zo raar om te bedenken dat mijn oudste broer al een kind heeft :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Awwwhh.. En ja, dat geloof ik XD
    Have fun daar ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    DreamWishes schreef:
    Charlynn
    Inmiddels heb ik mijn broek uitgetrokken en sta nu in mijn ondergoed. Dan kijk ik even naar Mario die al onder de douche sta en grinnik dan even en trek dan ook mijn ondergoed uit en laat het ergens op de grond vallen en loop dan ook naar de douche toe eb voel even met mijn hand onder het water en stap er dab ook onder en de warme stralen verwarmen al snel mijn huid en ik kijk dan weer naar Mario.

    Mario 'Alex'
    Ik trek haar zacht dichter naar me toe. Genietend sloot ik mijn ogen, terwijl ik mijn hoofd op het hare legde. Ik genoot even van het moment. Van het warme water dat op me neer regende, van haar prachtige aanwezigheid in mijn armen,..


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jack Collins
    Ik werd weer bloedrood, maar probeerde dat te negeren, terwijl ik mijn arm om zijn middel sloeg en hem dichter tegen me aan trok.
    "Hmm, maar daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat je me hebt horen zingen, wat dus geen goed ding is..." mompelde ik zacht.
    Al vond ik het ook wel jammer dat ik hem had wakker gewaakt. Hij was zo schattig als hij sliep. Anderzijds. Wakker had ik veel meer aan hem.

    {En hoe zit het nu met die jongen????}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {En hoe zit het nu met die jongen????}


    Jamy Black
    Ik geef hem een zoen en glimlach. "Je zingt prachtig, ik vind het juist heerlijk om zo wakker te worden." Liefdevol aai ik over zijn haren en zoen hem dan nog een keer.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Grey Pritchett
    Ik kijk om me heen, op zoek naar Lauren. Ik wil haar vinden, ik heb een oerdrang om haar te zoenen, vast te houden en nooit meer los te laten. Ze is mooi, natuurlijk, maar dat is het niet alleen, ze heeft een soort aantrekkingskracht die ik niet kan weerstaan.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Ben er weer, was even eten en alles... :Y)]

    Joshua Gayle
    Ik lach even en rol dan met mijn ogen. 'Tuurlijk Leslie, de volgende keer zal ik me wel weer overgeven.' zeg ik dan en lach weer even en loop dan toch naar de danszaal van modern toe, dan maar beginnen met wat voor mij het makkelijkste is als ik toch de keuze heb. 'Als ik dan toch mach kiezen dan wordt het natuurlijk modern.' zeg ik dan en grijns even en open dan de deur van de danszaal voor modern en loop naar binnen en zet haar dan weer voorzichtig neer op de grond en kijk haar even glimlachend aan.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 11:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jack Collins
    Ik schudde, opnieuw bloedrood, mijn hoofd. Ik kon niet mooi zingen. Mijn stem was... gewoon... normaal.
    Ik zong niet zodat anderen me zouden horen, of zodat ik complimentjes zou kunnen vissen. Nee, zingen was altijd iets waarmee ik mijn zussen kon kalmeren. Elena had verlatingsangst en Ellen had last van nachtmerries. Ik heb dus altijd 'grote' broer moeten spelen voor mijn zussen. Op een gegeven moment had ik ontdekt dat ze kalm werden door mijn stem. En daarom zong ik.
    Waarom ik nu zong? Omdat ik Jamy wou helpen met zijn nachtmerrie en omdat ik gewoon heimwee had.
    Ik zuchtte triest. Ik miste mijn zussen echt erg. Wie zorgde nu voor hen? Wie zong hen in slaap? Mijn ouders hadden het vast veel te druk...
    Ik voelde hoe de tranen in mijn ogen kwamen, maar vertikte het hiervoor te huilen. Dat zou gewoon superkinderachtig zijn! Ik keek weg van hem, terwijl ik de tranen probeerde terug te dringen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    Mario 'Alex'
    Ik trek haar zacht dichter naar me toe. Genietend sloot ik mijn ogen, terwijl ik mijn hoofd op het hare legde. Ik genoot even van het moment. Van het warme water dat op me neer regende, van haar prachtige aanwezigheid in mijn armen,..


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nayla is volgens mij de naam van zijn ex-vriendin, toch? xd
    En, eeeehh, hoe doe je ook al weer een url erin? Zoals Jokerbaby deed bij zijn zusjes? =$$]

    Jamy Black
    Ik zag de verdriet op zijn gezicht trekken, en ik voelde zijn heimwee. Zijn ogen stonden droevig en hij staarde in gedachten voor zich uit. Ik legde mijn hand zachtjes op zijn wang en drukte zijn voorhoofd tegen mijn lippen,
    "Je hoeft je niet groot te houden, huil maar." Ik wist niks anders te zeggen dan dat en streek met mijn vingers over zijn slaap. Ik wilde zo graag weten wat er aan de hand was met hem, maar ik wist dat het nog wel even ging duren voordat ie het zou zeggen. Kort dacht ik terug aan Nayla, ze was mooi,, echt heel mooi, maar ze deed niks met me. In ieder geval niet hoe Jack wat met me deed.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 11:58 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [url= ][/url]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik moet lachen. 'Je zegt wel dat je je zal overgeven, en dat zal vast wel zo zijn. Maar dan niet om het feit dat je toegeeft, maar omdat je niks anders kan dan toegeven.' Een grijns zit op mijn gezicht. Dan zegt Josh dat we modern doen. Hij zet me weer neer en ik kijk hem met een scheve lach aan. 'Teach me to dance,' zeg ik dan. En ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okee, dit is Nayla: Nayla]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 12:06 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Jack Collins
    "Nee, nee, het gaat wel weer." mompelde ik en viste de tranen even snel uit mijn ogen.
    "Ik maak me gewoon zorgen..." mompelde ik. Ik bleef dicht tegen hem aan liggen en sloot mijn ogen. Ik concentreerde me gewoon op zijn aanraking. Op de plaatsen waar zijn huid de mijne raakte. Ik zuchtte weer even.
    Ik zou hem graag alles zeggen. Echt alles. Mijn vrienden wisten dat mijn ouders gescheiden waren, maar niet dat ik het er zo moeilijk mee had... Niemand wist dat ik nog bijna iedere avond mezelf in slaap huilde. Het was allemaal mijn fout geweest.
    Als ik niet over dat dansen begonnen was... dan zou mijn ouders nooit zo'n felle ruzie gekregen hebben.
    Ik wou hem dus alles vertellen, maar kon het niet. Dingen die je zo angstvallig geheim hebt gehouden, zijn moeilijk zomaar openlijk te vertellen. Misschien moesten we nog alleen zijn, maar hier... in deze slaapzaal, nee. Ik zou me niet op mijn gemak kunnen voelen dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”