• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 13:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oké, waar moeten we ze heen loodsen? x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    "Oh jawel, hoor. Maar alle beetjes helpen." grijnsde ik. "Laten we nu ons steentje bijdragen aan een betere wereld." Ik krul mijn armen om haar middel en trek haar wat dichter tegen me aan.


    Charlynn
    Ik glimlach even en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. 'Hoe wil je de wereld beter maken en hoe kunnen we ons steentje bijdragen, want eerlijk gezegd, ik weet het niet.' zeg ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    [Oké, waar moeten we ze heen loodsen? x]


    [Ik denk nar buiten, zoals Fem het beschreef. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Door zuinig te zijn met water." grinnikte ik en drukte een kus in haar haren.
    "Met twee douchen verbruikt minder water dan elk apart."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik grinnikte even. 'Daar heb ik geen probleem mee.' zeg ik dan en haal dan mijn hoofd van zijn borstkas af en kijk hem weer grijnzend aan, zijn shirt die ik nog steeds vast heb leg ik naast me neer en kijk hem dan weer glimlachend aan en druk dan weer kort mijn lippen op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik beantwoord haar kus. Na een tijd maak ik me van haar los.
    "Ik heb nu echt een douche nodig." grijnsde ik en schopte mijn schoenen uit, terwijl ik mijn broek begon los te doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik grinnik even en trek dan mijn shirt over mijn hoofd, trek dan mijn schoenen uit en begin dan ook mijn broek lis te knopen. Het was raar nu, nu we elkaar konden zien, in het donker konden we niks van elkaar zien, maar nu wel.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {ff eten}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mario 'Alex'
    Ik keek haar niet aan, terwijl ik mijn broek en meteen ook boxer uit trok. Deels om haar niet ongemakkelijk te laten voelen en deels om mijn rode gezicht te verbergen. Ik liep naar een douchehokje en liet het water stromen. Eerst was het ijskoud en drukte ik me helemaal tegen de rand om niets van de stralen op me te krijgen. Ik bleef met mijn hand voelen tot het warm genoeg was en stapte er toen onder. Daarna keek ik haar afwachtend aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hier is de laatste reactie van Naomi. ;)]

    Naomi
    Ik grinnik even en voel dan zijn lippen in mijn nek en op mijn wang en glimlach en voel dan zijn hoofd op mijn schouder. Ik grinnik even en pak dan zijn hand vast en verstrengel onze vingers.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Was ook ff eten.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charlynn
    Inmiddels heb ik mijn broek uitgetrokken en sta nu in mijn ondergoed. Dan kijk ik even naar Mario die al onder de douche sta en grinnik dan even en trek dan ook mijn ondergoed uit en laat het ergens op de grond vallen en loop dan ook naar de douche toe eb voel even met mijn hand onder het water en stap er dab ook onder en de warme stralen verwarmen al snel mijn huid en ik kijk dan weer naar Mario.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Deem? :X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik sluit ecen mijn ogen. 'Zullen we naar buiten,' vraag ij zachtjes. Ik wilde gewoon iets doen en buiten voelde ik me het fijnste. Met de berglandshaplen en de bekende koud. Alsof ik weer een soort van thuis ben. Ik streel over Naomi's buik heen en dan met mijn duim over de rug van haar hand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik glimlach en knik dan en sta op en trek Ian mee. 'Ik kan inderdaad wel wat frisse lucht gebruiken.' zeg ik dan ook zacht en glimlach weer en druk weer een kusje op zijn lippen en kijk dan weer waar we naartoe moeten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp