• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 13:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mario 'Alex'
    "Hierheen." glimlachte ik en liep richting de badkamer. Ondertussen verstrengelde ik mijn vingers met de hare.
    "Heb jij eigenlijk al een vriendje gehad?" vroeg ik plots... Eigenlijk was het een verscholen manier om te weten te komen of ze nog maagd was geweest net. Ik wist niet waarom ik het zo belangrijk vond. Misschien omdat het zelf mijn eerste keer geweest was.
    Toen ik met Dehlila was, was ik pas 14 en zij was dan nog een jaar jonger. We hadden het niet nodig gehad...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    'Sí.' mompel ik dan. 'Ik heb al eens een vriendje gehad, maar het is al een lange tijd geleden.' zucht ik dan en kijk hem dan weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Josh gaat maar door met allemaal tintelingen door me heen te sturen. Al die dingen afhankelijk van elkaar zijn gewoon uit te houden. Een beetje gefluister in mijn oor, een knabbel aan mijn oor. Josh die bezig is op mijn zwakke plekje. En zijn handen. Maar dit alles bij elkaar laat mijn ogen genietend sluiten en me op mijn lip bijten om een tevergeefse poging te doen om kreuntjes binnen te houden. Hij vraagt of ik nog steeds niet onder de indruk ben. 'Nu wel,' kreun ik zacht. En ik kan eigenlijk niet veel anders. Ik verzet me een keer niet, maar geef me over. Eens zien wat er dit keer van komt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    "Hmm." mompelde ik gewoon.
    Ik zwaaide met onze verstrengelde handen heen en weer, terwijl we verder liepen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    Gelukkig begint Sam iets meer op ons te leunen. Dankzij Nala. Ik zeg niet zoveel, laat het aan die twee over. Ik ben tenslotte alleen maar gekomen om te helpen en weet niet eens wanneer Eleadora wakker is.. Dus ook niet wanneer ik eigenlijk weer terug wil zijn. Dus zo snel mogelijk. Ongeveer. Misschien. Hoe dan ook, ik ondersteun Sam in ieder geval tot hij weer in zijn bed ligt, want het gaat duidelijk niet goed met hem en al helemaal niet goed genoeg met Nala om hem constant te helpen.. Dit alles zit ik me een beetje te bedenken terwijl ik Sam gewoon rustig blijf ondersteunen.

    Marcell/Man
    Weer een nieuwe dag.. Met littekens van de vorige.. Ja, er zijn nog een aantal plaatsen die lichamelijk pijn doen, maar ik wist dat ik er zeker niet op kon rekenen dat ik tijd kreeg om te helen. Zo erg is het nu ook weer niet.. En ik moet werken. Moet. Dus schop ik al snel mijn eigen schoenen weer uit, hang ik mijn jas op en trek de sweater uit waar een simpel zwart shirt onder zit. Vervolgens trek ik de werkkleren en schoenen weer aan, en loop de gangen weer op voor mijn standaard controleronde waarin ik de danszalen open enzo.


    [Ik kan eigenlijk best wel niks, maar dat is niet erg XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Aireal
    Ik liep verveeld door de gangen, tot ik een bekende gestalte zag lopen.
    Ik liep op hem af, gewoon om wat te doen te hebben.
    "Goedemorgen." glimlachte ik toen ik hem zag. "Jij bent toch toevallig ook niet wakker geworden, terwijl je handen aan het bed vast hingen?" vroeg ik grijnzend. Achteraf gezien vond ik het wel grappig, gewoon omdat het goed was afgelopen, voor mij toch.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell/Man
    "Ehh... Nee?" Ik kijk haar wat verbaasd aan. "Ben jij vastgeketend dan?" Ik grijns


    Stop acting normal. It gets bored.

    Aireal
    "Jup. Jammer genoeg word ik echt niet snel wakker. Ik hing dus al helemaal vast voor ik iets door had, maar die gast heeft het zich nog bezuurd. Hij liep met de staart tussen de benen weer weg." grinnikte ik en draaide me toen om, om naast hem mee te lopen.
    "Jammer dat ik zijn gezicht niet kon zien in het donker... Anders had hij nog wat meegemaakt."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell/Man
    "Juist ja.." Mompel ik een beetje verbaasd. "Ik heb zo het vermoeden dat je jou niet voor de gek moet houden?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Aireal
    "Ik zie er lief en aaibaar uit, maar ben allesbehalve dat." gaf ik hem grijnzend gelijk.
    "Mijn opleiding ging veel verder dan deze hier... ik kan bepaalde dingen en ben veel beter getraind dan zij. Ik weet wel zeker dat dit niet mijn eerste aanvaring met hen zal zijn."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell/Man
    "Zij?" Probeer ik haar te begrijpen. Wel gaaf. Ik snap ineens waarom de Baas haar aangenomen heeft. Normaal nemen we geen vrouwen aan.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Aireal
    "Die mannen hier." legde ik uit.
    "Ik heb hen deze morgen voor het eerst leren kennen. Ik moet zeggen: ze zijn nog groter zwijnen dan ik dacht."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell/Man
    Een grijns speelt om mijn lippen. "Dus.. Je ziet mij als een niet-zwijn?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Aireal
    "Je probeert me niet te bespringen of kijkt me niet aan alsof je me met je ogen wilt uitkleden, dus inderdaad. Jij bent geen zwijn." grijnsde ik. Ik was altijd zo rechtuit. Ik dacht nooit na over hoe een ander zou reageren op mijn woorden, behalve dan misschien bij gevoelige onderwerpen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell/Man
    "Tja, vrouwelijke aandacht heeft bij de meesten nogal invloed hier.." Zeg ik droog. "Maar als het om straf gaat kunnen de meesten ook niet echt eerlijk blijven" Dat zeg ik zuurder, omdat het iets is waar ik me echt niet in kan vinden.


    Stop acting normal. It gets bored.