• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 13:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Pech :P
    Dat 'idee' is nu nog lang niet bezig, dat is pas voor als het rpg misschien ooit ergens een keer leven nodig heeft XD
    Ghehe, ongemakkelijk voor allemaal ;)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hellooow:) Ga nu gs repetitie leren :(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    Charlynn
    Ik grinnik even. 'Wie weet.' zeg ik dan lachend en zak dan door me knieën en zoek met mijn handen om me heen en vind nog niks. 'Oh, dit gaat nog wat worden, als je het lichtknopje vind waarschuw me even, want dit moet er heel belachelijk uitzien hoe ik er nu bij zit, tja kruip.' mompel ik dan en grinnik even, hoe raar moest dat wel niet uitzien, mijn op handen en knieën opzoek naar kledingstukken. Ik kruip wat naar voren en vind dan toch iets en voel wat het is en ga dan rechtop staan. 'Hier je boxer.' zeg ik dan en gooi hem naar Mario geen idee of ik goed heb gemikt of waar hij terecht komt, ik weet alleen dat ik hem zijn kant op heb gegooid maar omdat het zo donker is kan ik alles maar moeilijk zien. 'Heb ik hem goed gegooid?' vraag ik dan en grinnik even.

    Mario 'Alex'
    "Als het je bedoeling was hem in mijn gezicht te gooien, dan heb je heel goed gegooid ja." grinnikte ik en trok mijn boxer van mijn hoofd. Ik trok hem snel aan en begon toen ook te zoeken. Op en handen en knieën tastte ik in het rond, tot ik haar hand voelde. Ik nam hem vast.
    "Ja, ik heb iets." grijnsde ik en bracht toen haar hand naar mijn mond om er een kus op te geven. "Ik heb jou." zei ik met een speelse, hese stem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik lach even. 'Ik voel me vereerd.' zeg ik dan en grinnik dan weer. 'En ja het was zo de bedoeling hem in je gezicht te gooien.' zeg ik dan en lach weer even en tast dan weer om me heen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik begin wat kleren bij elkaar te scharrelen en ga dan in kleermakerszit tegen de muur zitten. Even zien wat het allemaal was. Na wat gevoeld te hebben, kon ik het allemaal van elkaar onderscheiden.
    "Ok, ik heb hier je shirt, je bh, je broek en je schoenen, verder heb ik van mezelf 1 schoen en mijn short..." mompelde ik en legde alles wat van haar was op een stapeltje voor me, dat ik daarna in haar richting schoof.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    'Thanks.' zeg ik dan en pak de spullen en trek snel mijn bh en shirt aan en zucht dan en zoek verder. 'Onderboek, onderbroek.' mompel ik dan tegen mezelf en zoek verder. 'Hier je andere schoen.' zeg ik dan en schuif gem zijn richting op, het leek me niet zo fijn daarmee te gooien. Dan al snel vind ik mijn onderbroek en trek die vlug aan en trek dan mijn broek en schoenen aan. 'Oke, ik heb alles en ben klaar wat zoek hè nog?' vraag ik dan en grinnik even en kruip naar hem toe en ga naast hem zitten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik deed mijn schoen aan.
    "Mijn shirt." mompelde ik. "Wacht, ik doe wel even de deur open, dan kan er wat licht binnen." Nu we al... zindelijk, aangekleed waren kon ik dat doen. Ik liep naar de deur en haalde ze van het slot, vervolgens duwde ik ze open.
    "Ok, shirt, waar ben je?" grijnsde ik, terwijl ik zoekend om me heen keek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik werd even verblind door het plotselinge licht en Ik knijp mijn ogen even dicht, omdat mijn ogen moesten wennen aan het licht en open ze dan weer en kijk Mario aan en glimlach een en ga dan recht staan en kijk om me heen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik weet echt niet wat ik moet doen met Aurora bij Nightschool... *zucht*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Hmm, kweet ook niet. Misschien als Ax en Alexi terug zijn van Griekenland....}
    Mario 'Alex'
    Uiteindelijk vond ik mijn shirt. In een hoek stond een emmer geperst en over de rand van die emmer hing hij. Ik zette een stap dichterbij, maar toen zag ik dat er een dweil in de emmer lag. Ik wist natuurlijk niet of hij wel nat was, maar hij zag er toch behoorlijk vochtig uit. Ik bleef weer staan en krabde aarzelend aan mijn achterhoofd. Ik haalde mijn shirt daar echt niet uit. In nog geen honderd jaar.
    "Weet je... Ik loop wel zonder shirt." mompelde ik dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    'Het is vanwege die straf is het niet.' zeg ik dan zacht en loop naar de emmer ennpak zijn shirt. 'Hij is wel een beetje vochtig.' zeg ik dan en bijt op mijn lip. 'Maar je mag van mij wel zonder shirt blijven lopen ik vind het niet erg.' zeg ik dan en lach even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik staarde naar de grond en knikte blozend. Glimlachend en met dankbaarheid in mijn ogen nam ik mijn shirt aan.
    Mijn hand begin zacht te trillen en ik had veel meer zin om het ver van me af te gooien, maar balde mijn vuist rond de licht vochtige stof. Nee, dit is mijn shirt, het zou me niets aandoen. Bovendien zou het vanzelf ook niet op mijn gezicht vliegen, zeker niet als ik het zo stevig bleef vasthouden.
    Ik dwong mezelf te kalmeren en keek haar toen glimlachend aan.
    "Het ziet ernaar uit dat je geluk hebt. Tot mijn shirt droog is tenminste."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    'Terug nar de slaapzaal, danszaal of ergens anders heen?' vraag ik dan glimlachend en pak dan het shirt uit zijn hand en hou hem zelf vast en met mijn andere hand pak ik zijn hand vast en kijk hem dan glimlachend aan. 'Ik hou die wel bij me tot hij droog is en misschien geef ik hem wel helemaal biet terug ik vind het wel leuk zo zonder shirt.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik schudde grijnzend mijn hoofd, maar mij hoorde je niet klagen.
    "Kies jij maar." glimlachte ik. "Hmm, misschien kunnen we douchen... We hebben ons al in het zweet gedanst, al buiten gelopen en... nou ja. Dus het zou toch hygiënischer zijn als we ons nu even gaan wassen." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik knik. 'uhhmm, is goed, maar ik weet biet waar dat is.' zeg ik dan en grinnik even. 'Een warme douch kan ik inderdaad wel gebruiken.' mompel ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp