• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 13:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Er zit een verbeten trek rond mijn mond. Ze doet nu net alsof ik dóm ben. Alsof ik gewoon de hulp moet aannemen. En die Julio doet helemaal niets behalve toekijken. Ik zucht gefrustreerd. 'Nala, ik ga er zelf komen. Zónder je hulp,' zeg ik eigenwijs en koppig. 'Ik heb al pijn, dus dit gaat ook wel. Ik wil dat je weg gaat. Nú.' En ik kijk haar aan. 'Anders ga jij je inspannen en jezelf pijn doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {omg! Jamy!!!! Waarom heeft Jack nu geen supermancape! dan komt hij hem redden! Tutututuuuuuuuuuuuuum!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [kan je ook weer reageren met Grey?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Is het zo moeilijk mijn hulp te aanvaarden?" vroeg ik en ik voelde me nu echt gekwetst. Want als we echt van elkaar hielden, moesten we elkaar kunnen helpen, toch? Ik keek van hem weg naar mijn handen.
    Vertrouwde hij mij niet? Was dat het? Of wou hij me eigenlijk gewoon niet? Hij vond me vast te opdringerig... Ik had onmogelijk veel spijt van mijn bazige gedoe van net. Ik had het er gewoon mee verpest!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    Nog steeds doe ik niks. Ik weet hoe het is om koppig te zijn, dus.. "Nala, laat hem maar gewoon" Zeg ik ineens. "Als hij het zelf wil, dan laat je het hem toch zelf uitzoeken? Hij komt er vanzelf wel achter dat hij je nodig heeft" Ik negeer Sam expres en richt me op Nala. Ik nodig haar gewoon uit hier weg te gaan, zichzelf niet in de ruzie te werpen of onzeker te worden. "En ik wil weten of Eleadora nog slaapt.." Mompel ik tegen mezelf.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    'Ja, dat is het inderdaad ja. Je bent zelf verwond Nala. dan kan ik het niet van je aannemen,' zeg ik verbeten. En ik probeer weer overeind te komen en er komt dan een man naar ons toe die vraagt wat er aan de hand is. 'Ik moet terug in het ziekenhuis bed zien te geraken,' zeg ik dan. De man knikt en tilt me dan overeind en neemt me mee. Hij doet het enigzins hardhandig maar ik heb het er voor over. Hij legt me op het bed neer en verdwijnt dan. Mijn ogen sluiten zich vermoeid en ik val in slaap zonder me nog druk te maken om Nala of Julio.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Grey Pritchett
    Opeens zie ik haar, ik loop snel op haar af, ze zit met haar rug naar me toe. Ik tik op haar schouder en fluister: "Lauren, niet schrikken, ik ben het. Gaat het een beetje?"

    [Ik ben even weg, tot straks.]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    JokerBaby schreef:
    {omg! Jamy!!!! Waarom heeft Jack nu geen supermancape! dan komt hij hem redden! Tutututuuuuuuuuuuuuum!}


    Hahahahaa, nee joh, Jamy moet Jack komen redden! x


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Nala
    Ik hees mezelf ook overeind en keek Sam aan, terwijl hij meteen in slaap viel.
    "Bedankt Julio... ga maar terug naar... Eleadora?" mompelde ik. En verborg gewoon al mijn emoties. Pijn, verdriet,... wat dan ook.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    GOFORTH schreef:
    (...)

    Hahahahaa, nee joh, Jamy moet Jack komen redden! x

    {haha, schrijf nu maar gewoon verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    IK BEN ONGEDULDIG!!! }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    En dan ligt hij ineens wel in zijn bed. "Nouja, probleem opgelost" Ik kijk naar de man. "Ik ben al weg, ik ben al weg.." Ik richt me nog heel even op Nala terwijl ik achteruit naar de deur loop. "Sorry, dat was bot.. Maar is goed. Als het niet gaat kan je naar me toe komen.." Dan loop ik de gang op en rechtstreeks in één lijn naar de slaapzaal, waar ik echt blij ben dat Eleadora nog slaapt. Ik besluit me toch maar om te kleden en op te frissen, op de badkamer. Maar ik heb wel even iets nodig.. Ik kijk de slaapzaal rond. Dit moet gedaan zijn voor de mannen ons komen 'wekken'.. Alleen ik kan niks vinden om het mee te doen. Dus bedenk ik een andere manier, en doe mijn eeuwige armbandje van mijn arm af. Godzijdank hebben ze die niet gezien toen ik me om moest kleden. Ik leg hem zorgvuldig naast Eleadora neer - mijn manier om te laten weten dat ik even weg ben, maar dat ik terug zal komen om de armband op te halen. En Eleadora. Daarna sluip ik de slaapzaal weer uit, naar de badkamer.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 16:22 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Lauren Campbell

    Ik draai me om en kijk recht in de ogen van dezelfde jongen. 'waarom laat je me niet met rust,' snik ik. Ik ga recht op zitten en val in zijn armen. Een snik komt over mijn lippen. 'Ik moet afstand nemen maar ik kan het niet,' huil ik. Ik bijt hard op mijn lip en snik. 'en ik wil niet huilen,' mompel ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik wou op het bed naast dat van Sam gaan zitten, maar het deed teveel pijn aan mijn rug om zo te zitten. Daarom ging ik maar op de grond zitten. Ik leunde zo tegen de muur dat alleen mijn schouders de muur raakten. Ik sloot mijn ogen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua Gayle
    'Tuurlijk, dat zullen we nog wel zien.' zeg ik dan en lach even en loop dan naar de muziekinstalatie en zet wat muziek op en loop dan weer terug naar Leslie.'I Will teach you to dance.' zeg ik dan grijnzend en doe wat simpele bewegingen voor en kijk dan Leslie weer aan. 'Nu jij, ik help je wel.' zeg ik dan en glimlach.

    [Ben nu op de kermis, dus reageer heel laat en ben weinig online..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Deem wil je ook nog reageren met Ian, dan kan ik als ik weer in kom daar meteen op reageren. ;)]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp