• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen
    - Gekleurd bolletjes (online/offline) naast de naam in GB

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 okt 2012 - 11:01 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Patholoog schreef:
    Ik ben even een lijstje aan het maken op de pc voor als ik dingen tegen kom, en dan meld ik het in ene keer hier. Goed?

    Tuurlijk =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gancanagh schreef:



    Ik lag echt in een deuk, het staat zo mooi meegedeeld :')


    Hahahah, daar moest ik ook al zo om lachen ja! Dat en de facebook/twitter-knop. Heerlijk om mee te spelen.*O*


    everything, in time

    CyberLord schreef:
    (...)
    Je ziet het als je over Mijn heen gaat, maar dat is niet de bedoeling. Werkt Rutger nog vast en zeker aan.


    Oké.

    Mijn lijstje tot nu toe; ik weet niet of er al iets gedaan is of opgemerkt is.

    - "niet golden members zien hier advertenties"
    -als je naar de envelop gaat, staat er, je hebt een nieuw bericht, maar waar? (Ik heb dan geen nieuw bericht.)
    -Als het kan, meer contrast tussen de kleuren, want nu vind ik het alles zó onduidelijk.
    -bij oude gebruikersnamen staat nog lijst.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wow, ik schrok me kapot toen ik het zag. Maar ik vind het echt super mooi!
    Wel ff wennen nog :P

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oké.

    Mijn lijstje tot nu toe; ik weet niet of er al iets gedaan is of opgemerkt is.

    - "niet golden members zien hier advertenties"
    -als je naar de envelop gaat, staat er, je hebt een nieuw bericht, maar waar? (Ik heb dan geen nieuw bericht.)
    -Als het kan, meer contrast tussen de kleuren, want nu vind ik het alles zó onduidelijk.
    -bij oude gebruikersnamen staat nog lijst.


    Dit heeft Rutger juist toegevoegd, eerst was het compleet leeg. Ik zie het probleem er eigenlijk ook niet van, want anders staat er een leeg vakje. :'D


    everything, in time

    Als je via je gsm/mobiel online gaat op Quizlet, kan je maar enkele hoofdstukken zien. Het is best frustrerend want zo kan je niet het laatst nieuwe hoofdstuk lezen. Misschien dat er daaraan iets gedaan kan worden? Want het is de enige manier waarop ik verhalen kan lezen op Quizlet..


    And if you leave me now, you'll take away the very heart of me.

    Ik vind de site heel mooi en veel volwassener. Als ik op school op Q zat klikte ik altijd snel weg als er mensen afkwamen omdat ik de site een beetje kinderachtig vond, maar nu oogt hij veel professioneler en kan ik het gewoon open laten staan! *O*

    Alleen dit klopt niet bij mij (wat ik tot nu toe merk)


    Ik gebruik Chrome (en heb al vaak de pagina opnieuw geladen.)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oké.

    Mijn lijstje tot nu toe; ik weet niet of er al iets gedaan is of opgemerkt is.

    - "niet golden members zien hier advertenties"
    -als je naar de envelop gaat, staat er, je hebt een nieuw bericht, maar waar? (Ik heb dan geen nieuw bericht.)
    -Als het kan, meer contrast tussen de kleuren, want nu vind ik het alles zó onduidelijk.
    -bij oude gebruikersnamen staat nog lijst.

    Als je hier over heen gaat, zie je de namen wel. En je kan er voor kiezen om in te stellen dat je ze gelijk allemaal laat zien aan mensen die op je profiel komen [: Maar als er 'lijst' staat, kan je daar over heen gaan en dan zie je de namen ook, in een balkje met extra informatie.

    Filmpjes op mijn profiel worden links uitgelijnd, terwijl ik ze in de code van center heb staan.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oké.

    Mijn lijstje tot nu toe; ik weet niet of er al iets gedaan is of opgemerkt is.

    - "niet golden members zien hier advertenties"
    -als je naar de envelop gaat, staat er, je hebt een nieuw bericht, maar waar? (Ik heb dan geen nieuw bericht.)
    -Als het kan, meer contrast tussen de kleuren, want nu vind ik het alles zó onduidelijk.
    -bij oude gebruikersnamen staat nog lijst.


    De laatste kun je aanpassen.
    MIJN --> Mijn Profiel --> Mijn Instellingen --> Overige Instellingen.
    Daar moet je het laatste hokje aankruisen en dan opslaan. Dan heb je de gehele lijst van je usernames daar staan, waar nu "lijst" staat...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Krull schreef:
    (...)
    Als je hier over heen gaat, zie je de namen wel. En je kan er voor kiezen om in te stellen dat je ze gelijk allemaal laat zien aan mensen die op je profiel komen [: Maar als er 'lijst' staat, kan je daar over heen gaan en dan zie je de namen ook, in een balkje met extra informatie.


    Nee hoor, volgens mij niet, want dat had ik geprobeerd.

    -Oh en je kunt als een template hebt aangemaakt, maar kiezen voor één optie..

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 19:40 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb niets meer aan te merken nu *O*
    Fijn dat je er zoveel werk in hebt gestoken Rutger (en CyberLord)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    En hoe zit het met de DS? Want ik kon altijd op Q via dat ding, maar nu doet hij het niet meer : (


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het dresign prachtig! Het is nu veel meer een echte wedsite, en het is veel ouderlijker. Ik moet nog even wennen aan dat alle snelkeuzes nu helemaal rechts zitten, maar ik voel me hier nu al wel thuis. ^^ Ik ga het nu nog even allemaal ontdekken.

    Ik kan op iemands profiel niet zien of t profiel van een jongen of een meisje is :| zo irritant


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio