• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen
    - Gekleurd bolletjes (online/offline) naast de naam in GB

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 okt 2012 - 11:01 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zou het wel fijn vinden als de quotes in topics wat duidelijker worden. Ik heb me nou al een paar keer vergist bij mensen waarvan ik dacht dat ze zelf een reactie hadden geschreven, maar wat een quote bleek te zijn...


    Bad decisions make good stories.

    Wow, ik kreeg bijna een hartaanval toen ik daarjuist aanmeldde. Ik dacht dat ik op de verkeerde plaats was terechtgekomen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Omnivium schreef:
    (...)

    + het vergrootglasje die open schuift wanneer je er op klikt. c:

    Dat had ik nog niet gezien, maar het is echt handig!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Op mijn ipod kan ik geen kudo's geven en/of abo's nemen, help? Ik mis dat kleine groene knopje maar voor de rest is het wel een goede verbetering(:


    4:21 ''We'll be alright''

    Jieber schreef:
    Ik mis de oude layout, die was zo vertrouwelijk, en zo lekker knus.. Dit is echt wel even wennen hoor..


    Save me from myself.

    Kan er ook iets gedaan worden aan het Comic Sans lettertype bij Mijn Dashboard?
    Vind het een beetje jammer dat alles in Arial is, en dat in een ander lettertype.
    (het stoort me vooral dat het zo'n lelijk lettertype is.)

    Bij voorbaat dank c:


    hell is empty and all the devils are here.

    BRITISHCURLS schreef:
    Op mijn ipod kan ik geen kudo's geven en/of abo's nemen, help? Ik mis dat kleine groene knopje maar voor de rest is het wel een goede verbetering(:

    Dat staat als het goed is ergens onderin.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oresa schreef:
    (...)
    Ja klopt, dat is echt vervelend, Q spaced nu helemaal op mijn telefoon :\ En het is heel onoverzichtelijk en TE zakelijk, alles ziet er nu zo saai uit haha..

    Klopt het ziet er echt heel raar uit en de kleuren… dunno weet niet of het zal wennen maar goed het is niet mijn site. Ze hadden beter een poll of forum kunnen beginnen met “zal de layout moeten veranderd worden?” Of dergelijke! Het is en blijft jammer! ):


    Someday I'll find my way back to home.

    Je kan niet meer zien wanneer je geregistreerd bent :c
    En ik vond die vorige achtergrond, met de cirkels, leuker maar dat is mijn mening(A)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 21:52 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dirtypaws schreef:
    Je kan niet meer zien wanneer je geregistreerd bent :c
    En ik vond die vorige achtergrond, met de cirkels, leuker maar dat is mijn mening(A)

    Jawel, ga er met je muis opstaan en dan kun je het precies zien. Er komt dan een balkje achtig iets te voorschijn.
    En die vorige vind ik veel te vrouwelijk. -blargh-

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 21:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Jawel, ga er met je muis opstaan en dan kun je het precies zien. Er komt dan een balkje achtig iets te voorschijn.
    En die vorige vind ik veel te vrouwelijk. -blargh-

    Oh, thanks ;D

    Maar deze is zo grijs. Beetje te...strak/saai?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 21:58 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dirtypaws schreef:
    (...)
    Oh, thanks ;D

    Maar deze is zo grijs. Beetje te...strak/saai?

    Hij past bij de template die ik gemaakt heb voor Stylish dus ik vind het echt niet erg. I really like it.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dirtypaws schreef:
    (...)
    Oh, thanks ;D

    Maar deze is zo grijs. Beetje te...strak/saai?

    Bij je templates kan je het al een beetje aanpassen en binnenkort gaat Rutger dat nog uitbreiden zodat je meer kan aanpassen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ik heb moeite met dingens vinden, maar het is mooi gedaan!!


    -

    Dirtypaws schreef:
    Je kan niet meer zien wanneer je geregistreerd bent :c
    En ik vond die vorige achtergrond, met de cirkels, leuker maar dat is mijn mening(A)


    Die met de cirkels gaf mij hoofdpijn na 5 minuten op de site. Ik vind dit veel rustiger.


    #WWED - What Would Emma Do?