• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen
    - Gekleurd bolletjes (online/offline) naast de naam in GB

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 okt 2012 - 11:01 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Camel schreef:
    (...)

    De top staat helemaal onderaan.

    dankje! x
    had ik weereens niet goed gezien... :p


    niall I want the d ;)

    Oresa schreef:
    (...)
    Ach hou op hoor, kan niemand zijn mening meer uiten? Hater ;)

    Ik vind je ondankbaar. Wees blij dat deze site bestaat. Ga niet lopen haten als de maker van deze site enorm veel moeite doet voor ons.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Iedereen mag zijn mening hebben over het nieuwe design.
    Als iemand zijn mening beleefd zegt moet je er dus geen commentaar op geven.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Wat ik vind is wat best wel veel zeggen;
    - de template of achtergrond vrolijker maken (mischien kunnen jullie per deel van de site (topics/forum, home, story's) een standaard template maken dan is de site ook meteen wat gevarieerd!)
    en wat ik persoonlijk vind
    - de top heb ik liever links in de pagina staan zoals de vorige lay-out (ook het "laatst gelezen" )

    verder vind ik het een leuke nieuwe lay-out worden, er kan nog veel gebeuren/veranderen!

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 20:29 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Amused schreef:
    Iedereen mag zijn mening hebben over het nieuwe design.
    Als iemand zijn mening beleefd zegt moet je er dus geen commentaar op geven.

    Ik ben toch ook beleefd (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik opende quizlet en zat ookal te kijken van .......
    en dat bleef zo denk ik 10 minuten xD

    maar nadat ik alles 12 keer ben overgelopen valt het wel mee...
    Natuurlijk mist iedereen het oude ontwerp daar ben je aan gewend, maar ook toen je begon aan Q was het ook wennen.
    Het lijkt alleen niet zo knus omdat er waarschijnlijk zo weinig kleur is... maar de templates zitten nog in de aanmaak heb ik gelezen.
    en iedereen gaat er wel aan wennen, degene die Q opgeven die zijn gewoon niet gewend aan veranderingen... jammer, maar ik ben zeker dat meer dan 90% van hun terug zal komen.
    Het gene waar ik nog aan moet wennen is dat het menu rechts staat in plaats van links en mijn ogen op rechts gefocust zijn, maar ik denk na een tijd dat ik er ook aan zal wennen.

    Dat is eigenlijk waar het allemaal op neer komt. Het is wennen...


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Barrelrider schreef:
    (...)
    Ik ben toch ook beleefd (cat)

    Ik zeg ook niet dat je niet beleefd bent, maar aangezien iedereen zijn mening mag hebben is het niet nodig om hier commentaar op te geven. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Frodo schreef:
    Kom op jongens, het ziet er nu toch veel minder druk uit? We moeten gewoon er even aan wennen en het niet meteen zitten bekritiseren.

    Maar het oude groene ''drukke'' design was zo gezellig en knus. De site mist zijn warme dekentjes-gevoel nu. (no_chears)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Opzich vind ik het erg mooi geworden
    Het is alleen zo onhandig voor de mobiel of iPod. Hopelijk word daar nog wat aangedaan :)


    Can't control my second personality

    Amused schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat je niet beleefd bent, maar aangezien iedereen zijn mening mag hebben is het niet nodig om hier commentaar op te geven. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel^^

    Meh, jawel. Maar iedereen doet zo zeikerig (als je het design niks vind kan het het ook voor je houden) en dat vind ik sneu voor Rutger. Dat ene tegen dat meisje was trouwens niet alleen voor haar, maar iedereen die zo doet. Mgoed, ik zeg al niks meer.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Maar het oude groene ''drukke'' design was zo gezellig en knus. De site mist zijn warme dekentjes-gevoel nu. (no_chears)

    precies dit!


    Life is a beautiful struggle

    Oké, het gaat even duren voor ik hieraan gewend ben.
    Ik zit nog in de verdwaal-fase xD
    Ook vind ik het er zelf iets te zakelijk uitzien, hoewel geef me een weekje en dan dringen de voordelen vanzelf door ;-)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 20:40 ]

    Barrelrider schreef:
    (...)
    Meh, jawel. Maar iedereen doet zo zeikerig (als je het design niks vind kan het het ook voor je houden) en dat vind ik sneu voor Rutger. Dat ene tegen dat meisje was trouwens niet alleen voor haar, maar iedereen die zo doet. Mgoed, ik zeg al niks meer.

    Weet je, Rutger vind het helemaal niet erg als mensen dat zeggen hoor. Het merendeel van de users vindt het heel leuk, een aantal moeten waarschijnlijk nog wennen en een enkele user vind ik gewoon lelijk. Hij is heel blij dat bijna iedereen er tevreden mee is.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Hé, waar is die achtergrond met die cirkels gebleven. :3


    -

    Amused schreef:
    (...)
    Weet je, Rutger vind het helemaal niet erg als mensen dat zeggen hoor. Het merendeel van de users vindt het heel leuk, een aantal moeten waarschijnlijk nog wennen en een enkele user vind ik gewoon lelijk. Hij is heel blij dat bijna iedereen er tevreden mee is.

    Tja, als er 100 mensen positief zijn en één negatief zal je die negatieve altijd horen. En dat Rutger het niet erg vindt betekent niet dat mensen geen respect hoeven te tonen. Gelukkig zijn er ook dus veel mensen die het wel mooi vinden ^^.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."