• Mijn moeder vertelde me net dat ik goed kon schrijven. Ze had namelijk mijn boekverslag gelezen en vond dat ik mooie woorden gebruikte en het prettig overbracht. Dat is toch leuk om te horen? Misschien moet ik dan toch maar een verhaal gaan schrijven hier op Q..
    Wiens ouders zeggen ook wel eens wat leuks tegen je? En zo ja, wat?(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn moeder zegt vaak dat ik heel zorgzaam ben en dat ik zo lief ben tegenover mijn zusje


    Success consist of getting up just one more time then you fall

    Neuh, niet echt. Wel leuk voor je. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mijn moeder zegt dat ik goed kan tekenen en sportief ben.


    The odds are néver in our favor.

    Mijn ouders hebben geloof ik nog nooit iets gelezen van me en m'n vriend haat lezen, dus die valt ook af...
    maar ze zeggen wel dat ik goed kan schrijven :'D
    Allee, het geloof is er dan toch he XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mijn moeder zei laatst ook dat ik leuk kon schrijven. Ik had een verhaaltje geschreven over een chihuahua met grootheidswaanzin en die vond ze zo grappig dat ze er helemaal enthousiast van werd. ('Je moet kinderboeken gaan schrijven! Het heeft overigens wel iets weg van Toon Tellegen. Ga met Toon Tellegen een kinderboek schrijven!' x'D)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn vrienden vinden mij de beste Scriptor die ze al gehad hebben dus dat vind ik ook heel leuk om te horen al vind ik dat ik sterk achter sta op veel mensen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?