• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aria
    TeamSterek
    TeamStiles
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Scuttle
    StilesHale
    Kurt

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Little sour wolf van TeamSterek
    I'm the alpha now van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles
    Werewolves and humans van TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:28 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Volgens mij wordt het vervolg op de ene one shot het dubbele aantal woorden van de andere one shot O.o


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het blijft opvallend stil nadat ik de link naar mijn gedicht heb geplaatst...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Is het Beacon Hill of Beacon Hills? (De plaats)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Is het Beacon Hill of Beacon Hills? (De plaats)


    Beacon Hills.

    En je moet ons wel even de tijd geven om te reageren voordat je in je eentje het topic volspamt, lol. Ik was bezig met een bèta-aanvraag van 4500 woorden, dat gaat niet zo snel. x')

    Maar ik zal hem nu lezen. Even geduld. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sjees wat gaat alles opeens snel. Even tussen mijn topics zetten/


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Square schreef:
    (...)

    Beacon Hills.

    En je moet ons wel even de tijd geven om te reageren voordat je in je eentje het topic volspamt, lol. Ik was bezig met een bèta-aanvraag van 4500 woorden, dat gaat niet zo snel. x')

    Maar ik zal hem nu lezen. Even geduld. (krul)

    Daar ben ik gewoon goed in x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wow het gaat hier wel hard opeens. o,0


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Daar ben ik gewoon goed in x'D


    Ik heb hem gelezen en een reactie geplaatst, maar dat zul je inmiddels wel gezien hebben. Ik vond hem erg schattig. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Serieus, als we allemaal (VASTE) topics over onze favoriete personages uit tv series gaan maken, krijgen we veel te veel topics..


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Serieus, als we allemaal (VASTE) topics over onze favoriete personages uit tv series gaan maken, krijgen we veel te veel topics..

    Je hoeft hier niet te kijken als het je niet aanstaat hoor.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Lexus schreef:
    Serieus, als we allemaal (VASTE) topics over onze favoriete personages uit tv series gaan maken, krijgen we veel te veel topics..


    Hehe. Oké, ik begrijp je probleem, maar ik heb niet echt het gevoel dat er al te veel fantopics zijn, eigenlijk. Bovendien is dit topic wel erg actief, en op een ontopic manier, dus heeft het ook echt 'nut' - misschien niet voor jou persoonlijk, maar wel voor anderen.
    Hoe dan ook, het spijt me als je je eraan ergert, maar ik vrees dat er niet zo heel veel aan te veranderen valt. Probeer fantopics gewoon te negeren als ze je storen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    hi!! peoples!! Zwijmelt weg wij jullie fotoposts


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Heuj, ik had dit nooit eerder gezien. o_O
    Je mag me bij de shippers zetten! *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ]_O_

    _O_


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I JUST SAW THAT EP. WITH STEREK IN THE POOL OMG. Why, why are they doing this to my heart? omg.


    Derek and Meredith are soulmates.