• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aria
    TeamSterek
    TeamStiles
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Scuttle
    StilesHale
    Kurt

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Little sour wolf van TeamSterek
    I'm the alpha now van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles
    Werewolves and humans van TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:28 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Derek had ook blauwe ogen he, dus ja, dat moeten ze inderdaad nog wel duidelijker uitleggen (: . Waarschijnlijk doen ze het gewoon bewust en willen ze ons in spanning houden. Over Colton heb ik echt geen idee of het echt is of niet, helaas moeten we maar gewoon afwachten :c.


    Derek and Meredith are soulmates.

    PercyWood schreef:
    Hoe heet dat nummer eigenlijk dat je hoort bij de intro van seizoen 2? Datgene waar de namen van de acteurs van de hoofdpersonen voorbij komen?

    Als je op youtube teen wolf extented invult, komt de volledige versie uit. In de laatste afl. van seizoen 2 hoor je op de achtergrond ook ergens de volledige versie, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    @Jetro
    Ja klopt, daarom vroeg ik het me juist af x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    TeamStiles schreef:
    Derek had ook blauwe ogen he, dus ja, dat moeten ze inderdaad nog wel duidelijker uitleggen (: . Waarschijnlijk doen ze het gewoon bewust en willen ze ons in spanning houden. Over Colton heb ik echt geen idee of het echt is of niet, helaas moeten we maar gewoon afwachten :c.


    Natuurlijk doen ze dat bewust. ^^ Jeff Davis heeft er ook wel eens wat dingen over gezegd op Twitter tijdens een Q&A sessie. Wacht, ik zal het even opzoeken...

    @JeffDavis75 are jackson's eyes blue like derek's were in s1 because he's a beta?
    @jeffdavis75 Is Jackson having blue eyes something to do with him being without pack or against them?
    @JeffDavis75 is Jackson having blue eyes something to do with his real parents?
    @JeffDavis75 is there werewolf DNA in his lineage somewhere though? (if not our fannish theories are waaayyy off base then >.>)
    @JeffDavis75 Is Jackson's biological mother by any chance born a Hale? It would explain his werewolf eye colour.

    To all of these questions Jeff answered “Nope.”
    On one, the bit about the DNA, he went further “Nope. Nothing to do with DNA.”

    Bron.


    Ik was er eerst echt van overtuigd dat het iets met zijn echte ouders te maken moest hebben en ik vermoedde dat hij op de een of andere manier familie zou zijn van Derek, maar dat kan dus allebei niet meer, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)
    Bron.


    Ik was er eerst echt van overtuigd dat het iets met zijn echte ouders te maken moest hebben en ik vermoedde dat hij op de een of andere manier familie zou zijn van Derek, maar dat kan dus allebei niet meer, haha.


    Oh okay, thanks for the information! ^^. Maar ja, nu weten we dus nog steeds niets :c.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Square schreef:
    (...)
    Bron.


    Ik was er eerst echt van overtuigd dat het iets met zijn echte ouders te maken moest hebben en ik vermoedde dat hij op de een of andere manier familie zou zijn van Derek, maar dat kan dus allebei niet meer, haha.

    Dat had ik ook verwacht ja! Dat zijn ouders dus iets met de Hale familie te maken hebben of dat er weerwolf-gen in zijn familielijn zat. ;a;a Als dat het niet is, haha, weet ik het ook niet meer. Can't wait, gosh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    TeamStiles schreef:
    (...)

    Oh okay, thanks for the information! ^^. Maar ja, nu weten we dus nog steeds niets :c.


    Nee, inderdaad. Ik heb om eerlijk te zijn ook echt geen idee wat het nog zou kunnen zijn. (no_chears)

    En ik zie net dat er iets mis is gegaan met die link. Ik snap alleen niet helemaal wat, want ik heb de code nog eens bekeken en die klopte wel...
    Nou ja, ik heb het in ieder geval van deze pagina gekopieerd: http://teenwolf.wikia.com/wiki/User_blog: Paul.rea/Blue_Eyed_Werewolf

    Edit: Mijn God, nou weet Q zelfs de link zonder, tja, link nog ingewikkeld te maken door er een smiley in te zetten. Ik heb er nu een spatie in gezet, achter "User_blog:" en voor "Paul.rea". Als je de url dus kopieert, zul je die spatie even weg moeten halen. ><

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 22:10 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jetro schreef:
    (...)
    Dat had ik ook verwacht ja! Dat zijn ouders dus iets met de Hale familie te maken hebben of dat er weerwolf-gen in zijn familielijn zat. ;a;a Als dat het niet is, haha, weet ik het ook niet meer. Can't wait, gosh.


    Ja, het leek mij zo logisch, en ik was best wel trots dat ik het zelf bedacht had, lol. Een groot deel van mijn echt goede theorieën komt van Tumblr, en dan blijkt dit natuurlijk weer net niet te kloppen. Ik ben nu echt heel erg nieuwsgierig wat het wél is. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    *leest rustig jullie theorieën* Ik kan niet wachten tot Juni D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb het hoofd af! Hij lijkt niet super veel op Tyler, maar ik vind hem goed genoeg :3 (yeah)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nu ik toch al op de Teen Wolf Wikia zat, kwam ik ook een artikel tegen over het gerucht dat Colton Teen Wolf zou verlaten. Hier is weer een link met spatie achter "User_blog:".
    http://teenwolf.wikia.com/wiki/User_blog: Paul.rea/Colton_Leaving_Teen_Wolf

    In het kort staat er dus dat E! Online beweert dat er iets is misgelopen met de onderhandelingen over het derde seizoen en dat Colton maar een plek in twaalf afleveringen werd aangeboden en daar gekwetst door was. Ook zeggen ze dat de eerste vijf afleveringen van het seizoen al zijn geschreven en dat hij daar geen rol in speelt, maar Jeff Davis tweet juist dat hij net zo verward en geschokt is als de fans, wat dat dus een beetje vreemd maakt. Een vertegenwoordiger van MTV ontkende tegenover Us Weekly echter alle geruchten dat Colton of een ander lid van de cast weggewerkt zou worden en dat ze ernaar uitkijken om met de gehele cast aan het derde seizoen te beginnen.

    Nou hoop ik echt dat Us Weekly gelijk heeft. Eigenlijk lijkt dat ook wel logisch, aangezien Jeff van dit soort dingen op de hoogte zou moeten zijn en ik niet denk dat hij zou liegen en er dus blijkbaar echt niets van wist, maar de geruchten zijn toch een beetje zorgwekkend. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga morgen wel verder met mijn tekening... De spieren aan de linkerkant van het plaatje staan er al op, ik moet alleen nog dat "frostbite" erop zetten :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis



    Ik heb werkelijk geen idee waar dit vandaan kwam, maar ik heb dus net een paar bruikbare minuten besteed aan het maken hiervan. Ik weet niet eens zeker of het Sterek of Hobrien moet voorstellen, om eerlijk te zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Dít en Jeff wist er helemaal niks van. (Op zijn twitter staat: Honestly, just as shocked and confused as you guys.)


    I trust Jeff and he just wouldn't do that. Amen.

    I hope it's all a prank and Jackson a.k.a Colton just stays.


    Derek and Meredith are soulmates.

    TeamStiles schreef:
    (...)

    I trust Jeff and he just wouldn't do that. Amen.

    I hope it's all a prank and Jackson a.k.a Colton just stays.


    Hoe langer ik erover nadenk, hoe waarschijnlijk het me eigenlijk lijkt. En hoe meer ik hoop dat het waar is. Ik heb me ook net bedacht dat er niets meer in de weg zou staan voor Stydia als Jackson zou verdwijnen - nog een reden meer om hem in de serie te houden. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan