• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aria
    TeamSterek
    TeamStiles
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Scuttle
    StilesHale
    Kurt

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Little sour wolf van TeamSterek
    I'm the alpha now van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles
    Werewolves and humans van TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:28 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Ik had het ook al gehoord, maar het is nog niet bevestigd door MTV en blijkbaar was Colton ook aan het verhuizen, dus zou de tweet ook daarop kunnen slaan. Hij heeft tenslotte nog niet echt iets over zijn vertrek uit de serie gezegd.

    En ik hoop ook serieus dat het niet waar is, want een andere acteur als Jackson zou belachelijk zijn en Jackson uit de serie schrijven op dit moment, wanneer hij net een weerwolf is geworden en onder andere het mysterie rondom zijn blauwe ogen nog moet worden opgelost, zou wel heel erg flauw zijn. :/

    Ik hoop ook dat het niet waar is D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Ik had het ook al gehoord, maar het is nog niet bevestigd door MTV en blijkbaar was Colton ook aan het verhuizen, dus zou de tweet ook daarop kunnen slaan. Hij heeft tenslotte nog niet echt iets over zijn vertrek uit de serie gezegd.

    En ik hoop ook serieus dat het niet waar is, want een andere acteur als Jackson zou belachelijk zijn en Jackson uit de serie schrijven op dit moment, wanneer hij net een weerwolf is geworden en onder andere het mysterie rondom zijn blauwe ogen nog moet worden opgelost, zou wel heel erg flauw zijn. :/

    Dít en Jeff wist er helemaal niks van. (Op zijn twitter staat: Honestly, just as shocked and confused as you guys.)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.



    Deze vind ik echt heel erg mooi. Door dit soort dingen zou ik willen dat ik kon tekenen, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:



    Deze vind ik echt heel erg mooi. Door dit soort dingen zou ik willen dat ik kon tekenen, haha. ^^

    *staart naar haar Dummy* Maaaaybe I will draw that later too... Just maybe....

    Ik moet meestal iets natekenen wil het nog ergens op lijken D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik snap nu waarom jullie Allison niet mogen O.o


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Ik snap nu waarom jullie Allison niet mogen O.o


    (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    (cat)

    She can't... Not my... NO FREAKING WAY!
    Ik had trouwens ook niet verwacht dat jeweetwelwie de meester is van de Kanima


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    She can't... Not my... NO FREAKING WAY!
    Ik had trouwens ook niet verwacht dat jeweetwelwie de meester is van de Kanima


    Hm hm. Ik wilde hier iets over zeggen, maar besefte me toen dat je dat waarschijnlijk nog helemaal niet hebt gezien. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Hm hm. Ik wilde hier iets over zeggen, maar besefte me toen dat je dat waarschijnlijk nog helemaal niet hebt gezien. (krul)

    Holy crap, is hij nou serieus de NIEUWE..? Hygehbverhn! Shit just got real.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Noooooo!

    Noh! D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hoe heet dat nummer eigenlijk dat je hoort bij de intro van seizoen 2? Datgene waar de namen van de acteurs van de hoofdpersonen voorbij komen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Hoe heet dat nummer eigenlijk dat je hoort bij de intro van seizoen 2? Datgene waar de namen van de acteurs van de hoofdpersonen voorbij komen?


    Ik denk dat het speciaal voor de intro van TW is gemaakt, dus dan zal er waarschijnlijk geen 'originele', langere versie te vinden zijn en heeft het ook niet echt een naam...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik denk dat het speciaal voor de intro van TW is gemaakt, dus dan zal er waarschijnlijk geen 'originele', langere versie te vinden zijn en heeft het ook niet echt een naam...

    Oké, ik vroeg het me gewoon af x'D

    Derek is being an asshole again D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    Wat heb ik mezelf nu weer op de hals gehaald? *kijkt naar haar dummy* *dan naar de foto* Nog zoveel te doen


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Ik had het ook al gehoord, maar het is nog niet bevestigd door MTV en blijkbaar was Colton ook aan het verhuizen, dus zou de tweet ook daarop kunnen slaan. Hij heeft tenslotte nog niet echt iets over zijn vertrek uit de serie gezegd.

    En ik hoop ook serieus dat het niet waar is, want een andere acteur als Jackson zou belachelijk zijn en Jackson uit de serie schrijven op dit moment, wanneer hij net een weerwolf is geworden en onder andere het mysterie rondom zijn blauwe ogen nog moet worden opgelost, zou wel heel erg flauw zijn. :/

    WHAT? Niet Colton omygod, I adore him to death. Echt, als dit zou gebeuren hè...


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.