• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1



    Users die Perciver shippen
    Square
    PercyWood
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Scuttle
    BlueHope
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van PercyWood
    Chocolate van PercyWood
    30 days of writing || Perciver Style [EN] [NL] van PercyWood
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van PercyWood
    The Medical Diary van Wiarda
    Freckles [one-shot] van Wiarda
    Hostage van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Group Assignment van Scuttle
    Olivers Obsession van Scuttle
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square

    Perciver fanart op Q
    Perciver Snogging van PercyWood
    Perciver Characters van PercyWood
    Perciver United van PercyWood
    Just Kiss the Boy van Scuttle
    Naamloze Perciverness van Scuttle
    Perciver Fact #1 van Gancanagh
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Perciver blogs en fanfic recs
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percywood.tumblr.com - Blog van PercyWood
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Perciver-shipper bent, laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^



    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 23:22 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    Kwartet! Hij is echt heel leuk geworden. ^^


    Maar-maar het kwartet is nog niet af! O: Mijn One Shot moet nog komen! :'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Scuttle schreef:
    (...)

    Maar-maar het kwartet is nog niet af! O: Mijn One Shot moet nog komen! :'D

    Ik realiseerde me dat ook een tijdje geleden, maar ik was te lui om het aan te passen. :'D Maar die van jou moet dan ook snel komen, want ik ben echt nieuwsgierig. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, oké. Ik heb nog steeds plannen om Percy en Oliver in een one-shot of zo een keer een filmavond te laten houden - meneer Weasley zal immers wel ergens een tv hebben staan, dus het kan best dat zij daar op de een of andere manier bij komen. Of ze gaan gewoon naar de 'muggle' bioscoop, natuurlijk. Hoe dan ook, ik wil ze dus Spiderman te laten kijken, waarna Oliver zich het idee in zijn hoofd zal halen dat het leuk zou zijn om een bepaalde scène na te spelen. :'D



    DAT MOET JE GEWOONWEG SCHRIJVEN! DAT IS OMG ZO GEWELDIG! *fangirlt* Sorry voor de caps lock toestanden(krul)

    Square schreef:
    (...)

    Dan heb je gewoon meerdere OTPs, er valt niets aan te doen. Die hele term is gewoon niet berekend op de harde realiteit van het leven van de fangirl. Luister naar het wijze advies van Tulio en Miguel. :Y)



    Hoog tijd dus om een betere term te zoeken... *denkt na* Nee, toch niet... Dan heb ik dus 5 OTP's... en dat is alleen nog maar Harry Potter...

    Ik geloof dat ik die film wel eens gezien heb, vroeger toen ik heel klein was...


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Florreke schreef:
    (...)

    Hoog tijd dus om een betere term te zoeken... *denkt na* Nee, toch niet... Dan heb ik dus 5 OTP's... en dat is alleen nog maar Harry Potter...

    Ik geloof dat ik die film wel eens gezien heb, vroeger toen ik heel klein was...


    Haha, ik denk dat ik het nog wel eens zal doen. Ik heb dat idee al zo lang in mijn hoofd dat het er toch uiteindelijk een keer uit zal moeten. Misschien in de herfstvakantie. ^^

    Tja, als ik weer een nieuwe term zou gebruiken zouden er juist weer problemen zijn met het feit dat niemand snapt waar ik het over zou hebben. Ik vindt OTP prima. :'D
    Ik ben nu overigens wel benieuwd... vijf OTPs in Harry Potter? Welke dan?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik realiseerde me dat ook een tijdje geleden, maar ik was te lui om het aan te passen. :'D Maar die van jou moet dan ook snel komen, want ik ben echt nieuwsgierig. (:


    Ik heb dit weekend eindelijk tijd, dus dan komt ie hopelijk C: -Verwacht niet te veel hoor :')-


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, ik denk dat ik het nog wel eens zal doen. Ik heb dat idee al zo lang in mijn hoofd dat het er toch uiteindelijk een keer uit zal moeten. Misschien in de herfstvakantie. ^^

    Tja, als ik weer een nieuwe term zou gebruiken zouden er juist weer problemen zijn met het feit dat niemand snapt waar ik het over zou hebben. Ik vindt OTP prima. :'D
    Ik ben nu overigens wel benieuwd... vijf OTPs in Harry Potter? Welke dan?


    Drarry; Harry/Cedric; Perciver (of course); Roos/Scorpius en Scorpius/Albus

    Ze staan allemaal op mijn profiel

    Waarom geen kusscène à la Spiderman verwerken in HoG? :P


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Florreke schreef:
    (...)

    Drarry; Harry/Cedric; Perciver (of course); Roos/Scorpius en Scorpius/Albus

    Ze staan allemaal op mijn profiel

    Waarom geen kusscène à la Spiderman verwerken in HoG? :P


    Haha, je bent behoorlijk aan het multishippen. Niet dat daar iets mis mee is, natuurlijk, maar er zitten zelfs maar acht mensen in die vijf OTPs. :'D

    Omdat dat niet echt in de verhaallijn past - ja, er is een verhaallijn. Soort van, tenminste. (krul)
    Ik zat er wel over te denken het te gebruiken in een andere lange Perciver die ik aan het plannen ben, maar dat komt waarschijnlijk ook niet zo heel erg handig uit - ze zitten in dat verhaal nog op Hogwarts, en de Spiderman film komt uit 2002, toen ze al lang van school waren. Dat wordt waarschijnlijk dus een one-shot. Het is nog best wel lastig om fanfic te schrijven die niet alleen overeenkomt met de canon maar ook met de werkelijkheid. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    Percy Weasley. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het kwartet is voltooid (: Hij is niet geweldig, maar ja, ik vond hem wel redelijk leuk ^_^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Scuttle schreef:
    Het kwartet is voltooid (: Hij is niet geweldig, maar ja, ik vond hem wel redelijk leuk ^_^

    Er staat "nog niet beschikbaar".


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Scuttle schreef:
    Het kwartet is voltooid (: Hij is niet geweldig, maar ja, ik vond hem wel redelijk leuk ^_^

    Je moet hem waarschijnlijk nog even activeren - ik zie hem in ieder geval nog niet. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Je moet hem waarschijnlijk nog even activeren - ik zie hem in ieder geval nog niet. ><

    Ikke ook niet.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Scuttle schreef:
    Het kwartet is voltooid (: Hij is niet geweldig, maar ja, ik vond hem wel redelijk leuk ^_^


    Ik zou hem wel in de beginpost willen zetten, maar ik kan hem dus inderdaad ook nog niet zien. Ik ben nu wel erg nieuwsgierig. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ondanks het feit dat ik de halve dag weg was, was ik vandaag toch nog redelijk productief. Ik heb een nieuwe one-shot geschreven. ^^
    Engels; Nederlands.
    Het spijt me trouwens dat de mensen die een abo op die story hebben nu waarschijnlijk drie mailtjes hebben gekregen. Ik moest ook de Nederlandse versie van Renaming Puddlemere nog activeren. Misschien had ik toch beter beide talen in aparte stories kunnen zetten. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oeps, sorry, ik dacht toch echt dat ik hem had geactiveerd! :')
    Nouja, hier is ie dan echt, sorry voor het ongemak :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.