• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1



    Users die Perciver shippen
    Square
    PercyWood
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Scuttle
    BlueHope
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van PercyWood
    Chocolate van PercyWood
    30 days of writing || Perciver Style [EN] [NL] van PercyWood
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van PercyWood
    The Medical Diary van Wiarda
    Freckles [one-shot] van Wiarda
    Hostage van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Group Assignment van Scuttle
    Olivers Obsession van Scuttle
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square

    Perciver fanart op Q
    Perciver Snogging van PercyWood
    Perciver Characters van PercyWood
    Perciver United van PercyWood
    Just Kiss the Boy van Scuttle
    Naamloze Perciverness van Scuttle
    Perciver Fact #1 van Gancanagh
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Perciver blogs en fanfic recs
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percywood.tumblr.com - Blog van PercyWood
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Perciver-shipper bent, laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^



    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 23:22 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik wil ook paardrijden D: Nu moet ik twee weken wachten, want deze week kon ik niet doordat er een wedstrijd is en ik moet werken (mijn les kan wel in combinatie, maar wedstrijd niet) en aankomende zaterdag is er open dag universiteit Leiden waar ik heen ga.


    Ik ook. D: Ik heb nu al zo'n halfjaar niet meer gereden en ik mis het echt. Helaas was mijn moeder er een beetje klaar mee toen ik voor de 283.492.873ste keer van mijn paard was gevallen en ze me de hele winter met krukken en al naar school moest rijden. :')

    Scuttle schreef:
    (...)

    Ehm, Naamloze Perciverness? :'D

    En ja, met zo'n vaag meme maak site ding. C:
    En ik ga maar gewoon iets randoms schrijven, als ik klaar ben kijk ik wel of het niet al te vreselijk is :')


    Hé, dat is ook mijn tactiek als ik Perciver schrijf. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Scuttle schreef:
    (...)

    Ehm, Naamloze Perciverness? :'D

    En ja, met zo'n vaag meme maak site ding. C:
    En ik ga maar gewoon iets randoms schrijven, als ik klaar ben kijk ik wel of het niet al te vreselijk is :')


    Hij staat erin. Succes met schrijven. :'D


    Wiarda schreef:
    (...)
    In dat geval zou het waarschijnlijk beter zijn om je klasgenoten nooit achter Quizlet te laten komen, aangezien het er dik inzit dat ze dan een hartaanval zullen krijgen. (krul)


    Hah, dat lijkt me sowieso beter. Hoewel ik de laatste tijd wel steeds meer mensen in het echt tegenkom die ook op Q zitten.
    "Wat zijn jouw hobbies?"
    "Schrijven, vooral."
    "Echt waar? Ik ook! Ik zit ook wel eens op zo'n site, waar ik stukjes van mijn verhalen post."
    "Heet die site toevallig Quizlet?"
    "Ja! Hoe wist je dat?!"
    Het is niet helemaal natuurgetrouw, maar al die gesprekken verlopen wel ongeveer op deze manier. Één persoon herkende mijn username zelfs, al had ik nog nooit van de hare gehoord. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik ook. D: Ik heb nu al zo'n halfjaar niet meer gereden en ik mis het echt. Helaas was mijn moeder er een beetje klaar mee toen ik voor de 283.492.873ste keer van mijn paard was gevallen en ze me de hele winter met krukken en al naar school moest rijden. :')


    Ik ben het laatste jaar geen enkele keer gevallen, hoewel ik wel een keer in een les drie keer achter elkaar op de grond lag :') Maar ik heb eigenlijk nog nooit iets eraan overgehouden. (:

    Moi heeft trouwens besloten dat het een stand alone wordt die zich afspeelt voordat Percy en Oliver elkaar echt aardig vinden, op het moment in mijn verhaal kennen ze elkaar als klasgenoten, maar dat is dan ook wel het enige :') En Oliver is zo'n beetje doodsbang voor Percy, haha :3 En ik vind het gewoon zo awesome om dit te schrijven terwijl het echt nergens op slaat. xd


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Square schreef:
    (...)

    Hah, dat lijkt me sowieso beter. Hoewel ik de laatste tijd wel steeds meer mensen in het echt tegenkom die ook op Q zitten.
    "Wat zijn jouw hobbies?"
    "Schrijven, vooral."
    "Echt waar? Ik ook! Ik zit ook wel eens op zo'n site, waar ik stukjes van mijn verhalen post."
    "Heet die site toevallig Quizlet?"
    "Ja! Hoe wist je dat?!"
    Het is niet helemaal natuurgetrouw, maar al die gesprekken verlopen wel ongeveer op deze manier. Één persoon herkende mijn username zelfs, al had ik nog nooit van de hare gehoord. :')

    Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt. Een aantal vriendinnen van school zitten ook op Quizlet, maar die zitten hier ook alleen doordat ik ze erop gewezen heb. :') Wel ontmoet ik de laatste tijd steeds meer mensen die ook schrijven.
    Eigenlijk verbaast het me niet zo dat iemand jouw username zou herkennen. Het paarse kleurtje en de gele avatar trekken toch aandacht. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Hah, dat lijkt me sowieso beter. Hoewel ik de laatste tijd wel steeds meer mensen in het echt tegenkom die ook op Q zitten.
    "Wat zijn jouw hobbies?"
    "Schrijven, vooral."
    "Echt waar? Ik ook! Ik zit ook wel eens op zo'n site, waar ik stukjes van mijn verhalen post."
    "Heet die site toevallig Quizlet?"
    "Ja! Hoe wist je dat?!"
    Het is niet helemaal natuurgetrouw, maar al die gesprekken verlopen wel ongeveer op deze manier. Één persoon herkende mijn username zelfs, al had ik nog nooit van de hare gehoord. :')


    Iemand hier op Quizlet zit bij mij op school en die ken ik ook redelijk, ik vind het doodeng. x'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt. Een aantal vriendinnen van school zitten ook op Quizlet, maar die zitten hier ook alleen doordat ik ze erop gewezen heb. :') Wel ontmoet ik de laatste tijd steeds meer mensen die ook schrijven.
    Eigenlijk verbaast het me niet zo dat iemand jouw username zou herkennen. Het paarse kleurtje en de gele avatar trekken toch aandacht. :'D


    Ik kwam voor het eerst op Q door een vriendin die ik nog van de basisschool ken. Zij heeft hier ook nog steeds een account, maar ze is nauwelijks actief en al helemaal niet op het forum. Om heel eerlijk te zijn ben ik daar stiekem ook wel blij om, want ik vind het wel fijn om het 'echte' leven en Q tenminste een beetje gescheiden te houden.

    En ja, dat is wel waar. x')
    Het werd vooral een beetje raar toen bleek dat ze wel eens een stukje van me had gelezen en ze zei dat ze vond dat ik heel goed schreef. Natuurlijk hebben mijn ouders en mijn zusje me dat ook wel eens verteld en krijg ik hier op Q wel eens reacties, maar dat is toch iets heel anders. Eigenlijk was dat wel heel erg leuk, hehe. :'D


    Scuttle schreef:
    (...)

    Iemand hier op Quizlet zit bij mij op school en die ken ik ook redelijk, ik vind het doodeng. x'D


    Ja, ik vind het ook altijd een beetje eng. Het liefst ontwijk ik het geven van mijn username ook altijd zoveel mogelijk, maar als ik iemand hoor praten over een of andere site moet ik haast wel vragen welke het is, en zodra Q eenmaal is genoemd kan ik er vaak moeilijk omheen. Ik vraag me altijd af of mensen me dan ook echt opzoeken en wat ze er dan eigenlijk van vinden - en of ze lang genoeg op mijn profiel doorbrengen om de enorme hoeveelheid slash die ik de laatste tijd heb geschreven op te merken. Op zich heb ik daar geen problemen mee, want ik schaam me er niet voor, maar het is volgens mij nogal gemakkelijk daar allerlei rare conclusies uit te trekken. (krul)




    Hoe dan ook, om dit een beetje on-topic te houden; Q neemt de google zoekresultaten voor "Perciver" steeds meer over. Het was een tijdje geleden al erg, maar wanneer ik het nu intyp komt maar liefst dertien van de éénentwinting afbeeldingen op de eerste pagina van deze site. Volgens een snelle berekening is dat bij 62% en dan heb ik het nog niet eens over de rest van de resultaten. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Twee van mijn plaatjes staan al in de eerste rij :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Twee van mijn plaatjes staan al in de eerste rij :Y)


    Mijn "Just kiss the boy" plaatje staat ook op de eerste rij :') Wat moet iedereen die Perciver google'd wel niet denken als ze die zien x'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    PercyWood schreef:
    Twee van mijn plaatjes staan al in de eerste rij :Y)


    Ja. ^^



    Dit plaatje kwam ik net tegen toen ik naar afbeeldingen van "Oliver Wood" googelde. Het heeft de juiste woorden erin... en toch is het niet helemaal waar ik naar zocht, Google. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Scuttle schreef:
    (...)

    Mijn "Just kiss the boy" plaatje staat ook op de eerste rij :') Wat moet iedereen die Perciver google'd wel niet denken als ze die zien x'D


    Dat ze heel erg veel missen omdat ze waarschijnlijk geen Nederlands spreken en dus niet deel kunnen nemen in ons awesome Perciver topic op deze geweldige site. (bloos)

    Dat, of dat het er een beetje vreemd uitziet. Maar er zijn veel ergere dingen op het internet, dus maak je geen zorgen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja. ^^



    Dit plaatje kwam ik net tegen toen ik naar afbeeldingen van "Oliver Wood" googelde. Het heeft de juiste woorden erin... en toch is het niet helemaal waar ik naar zocht, Google. :'D


    Nee joh, dat is toch wel wat je zocht x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind onder Oliver Wood ook mensen waarvan ik me afvraag wie het zijn x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Ik vind onder Oliver Wood ook mensen waarvan ik me afvraag wie het zijn x'D






    Ik typte eerst per ongeluk Oliver Woof :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Scuttle schreef:
    (...)





    Ik typte eerst per ongeluk Oliver Woof :')

    Nu moet ik denken aan:
    "Oliver?" "Woof!", oftewel, Oliver de hond x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Nu moet ik denken aan:
    "Oliver?" "Woof!", oftewel, Oliver de hond x'D


    Lol :'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.