• Het nieuwe design draait inmiddels bijna een dag. De reacties variëren zoals te verwachten was tussen aanbidding en walging.

    In dit topic zal ik de meest belangrijke issues bespreken.

    Het nieuwe design is te zakelijk/saai
    Het is idd zakelijker/saaier. Zelf zou ik het moderner/strakker willen noemen, maar ik begrijp de kritiek. Volgende week zal ik de template functie uitbreiden zodat meer onderdelen van het design aan te passen zijn. Daarnaast zal ik de mogelijkheid programmeren om je eigen design in te stellen voor elke pagina. Dus ook bijvoorbeeld het forum en de voorpagina kunnen gewoon jouw kleuren krijgen.

    Het nieuwe design werkt niet lekker op mijn mobiel
    Het nieuwe design is juist gekozen omdat het zich netjes aanpast aan een mobiel/tablet. Daarbij moeten overigens nog wat puntjes op de i gezet worden. Maar aangezien niet iedereen blij is met een design dat zich aanpast en liever in wil kunnen zoomen, zal de optie gemaakt worden dat het design op je mobiel er hetzelfde uit zal zien als op een desktop computer.
    Aangezien de mobiele versie nog teveel fouten bevatte, heb ik ingesteld dat je ook je mobiel de 'normale' versie van Quizlet te zien krijgt. Achter de schermen zal ik nog wel aan een nieuwe mobiele versie werken en als die klaar is kun je ervoor kiezen om die wel of niet te zien.

    Ik zie geen submenu's in het forum
    Dat is heel vervelend en zou absoluut niet de bedoeling moeten zijn. Ik zal eerst kijken of ik het probleem op kan lossen. Anders zal ik voor deze mensen de optie programmeren dat je alle items in het menu zonder submenu's kunt bekijken. Komt helemaal goed dus (Y)
    Het is niet gelukt te achterhalen waarom bij sommige mensen er geen submenu's verschijnen. Daarom kun je bij Mijn Instellingen aangeven of je wel of niet submenu's kunt (of wilt) zien. De submenu's worden dan als gewone menu's getoond. Uiteraard kun je dit ook instellen als je het menu op deze manier gewoon handiger vindt ;)

    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast
    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast aan het nieuwe design. De tekst staat bijvoorbeeld te dicht op elkaar of er iets anders wat niet klopt. Ik had gehoopt dit gisteren allemaal te doen, maar helaas moest ik eerst een aantal andere dingen aan het design versleutelen. Komende week zullen alle pagina's omgezet worden.

    Ik heb nog een ander probleem
    Laat maar weten in dit topic. Probeer meningen zoveel mogelijk in het andere topic te zetten en dit topic vooral te gebruiken voor vragen en suggesties.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 17:02 ]


    Dit is mijn signature...

    Een suggestie voor mobiel gebruik: de tekst in een forumpost is nu in een soort halve kolom, omdat links de profielfoto en zo zit. Zou dit niet onder elkaar kunnen zodat de tekst op het forum op,mobiel gewoon op volle breedte is?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Geweldig Rutger :Y) Ik heb nog wel een fout gevonden en een suggestie. Die had ik ook al in het andere topic gepost, maar ik zal het hier nog eens doen.

    Fout:

    Als je op een incorrecte link klinkt stuurt Quizlet je door naar "http://www.quizlet.nl/search.php" ipv. naar "http://www.quizlet.nl/search/"

    Voorbeeld: http://www.quizlet.nl/fotoboek.php?id=88008&map=19146


    Suggestie:
    Misschien is het leuk om bij leden online te laten zien hoeveel mensen er precies online zijn zoals in het oude design. Ik vind dat altijd leuk om te weten.


    Edit: Oeh, de nieuwe quote's zetten de fout en de suggestie leuk neer.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 10:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Suggestie:

    Misschien is het een idee om bij "Instellingen" users de mogelijkheid te geven het lettertype van de website te veranderen?

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 10:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Idd, ik vind dat mobiele gedoe best wel een beetje irritant.
    Maar voor de rest is het gewoon wennen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sounds good to me ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind het juist wel handig op iPod eigenlijk


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het is een beetje wennen. Wat ik wel fijn zou vinden, is dat er ergens een duidelijkere aangeving staat voor een gastenboek bericht, want in dat "MIJN" menu, valt het nauwelijks op, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    Het is een beetje wennen. Wat ik wel fijn zou vinden, is dat er ergens een duidelijkere aangeving staat voor een gastenboek bericht, want in dat "MIJN" menu, valt het nauwelijks op, hihi.

    In het voorbeeld dat hij ons toen gaf kon je ook bij de Quicklinks zien dat je zo'n berichtje had. Het zou handig zijn als dat ook weer terug komt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PercyWood schreef:
    Ik vind het juist wel handig op iPod eigenlijk


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind dit design eigenlijk geweldig nu. Het was heel erg wennen en ik zal echt heel erg blij zijn, als dat voor de templates uitgebreid wordt.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik kan het niet meer goed zien als iemand iets tegen me zegt in mijn gastenboek D:

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 10:44 ]


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    KOEKKIEZZZ schreef:
    Ik kan het niet meer goed zien als iemand iets tegen me zegt D:

    Daar word aan gewerkt, staat in het To-Do lijstje van Rutger dat je kunt vinden in het vorige topic.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Daar word aan gewerkt, staat in het To-Do lijstje van Rutger dat je kunt vinden in het vorige topic.


    Ow oke bedankt! xx

    Sorry voor het dubbelen vragen :$


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.


    De opmaak bij gastenboekenberichten, creaties, reacties op topics, etc kloppen niet.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nemesea schreef:


    De opmaak bij gastenboekenberichten, creaties, reacties op topics, etc kloppen niet.

    Bij mij wel? Welke browser heb jij?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."