• Het nieuwe design draait inmiddels bijna een dag. De reacties variëren zoals te verwachten was tussen aanbidding en walging.

    In dit topic zal ik de meest belangrijke issues bespreken.

    Het nieuwe design is te zakelijk/saai
    Het is idd zakelijker/saaier. Zelf zou ik het moderner/strakker willen noemen, maar ik begrijp de kritiek. Volgende week zal ik de template functie uitbreiden zodat meer onderdelen van het design aan te passen zijn. Daarnaast zal ik de mogelijkheid programmeren om je eigen design in te stellen voor elke pagina. Dus ook bijvoorbeeld het forum en de voorpagina kunnen gewoon jouw kleuren krijgen.

    Het nieuwe design werkt niet lekker op mijn mobiel
    Het nieuwe design is juist gekozen omdat het zich netjes aanpast aan een mobiel/tablet. Daarbij moeten overigens nog wat puntjes op de i gezet worden. Maar aangezien niet iedereen blij is met een design dat zich aanpast en liever in wil kunnen zoomen, zal de optie gemaakt worden dat het design op je mobiel er hetzelfde uit zal zien als op een desktop computer.
    Aangezien de mobiele versie nog teveel fouten bevatte, heb ik ingesteld dat je ook je mobiel de 'normale' versie van Quizlet te zien krijgt. Achter de schermen zal ik nog wel aan een nieuwe mobiele versie werken en als die klaar is kun je ervoor kiezen om die wel of niet te zien.

    Ik zie geen submenu's in het forum
    Dat is heel vervelend en zou absoluut niet de bedoeling moeten zijn. Ik zal eerst kijken of ik het probleem op kan lossen. Anders zal ik voor deze mensen de optie programmeren dat je alle items in het menu zonder submenu's kunt bekijken. Komt helemaal goed dus (Y)
    Het is niet gelukt te achterhalen waarom bij sommige mensen er geen submenu's verschijnen. Daarom kun je bij Mijn Instellingen aangeven of je wel of niet submenu's kunt (of wilt) zien. De submenu's worden dan als gewone menu's getoond. Uiteraard kun je dit ook instellen als je het menu op deze manier gewoon handiger vindt ;)

    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast
    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast aan het nieuwe design. De tekst staat bijvoorbeeld te dicht op elkaar of er iets anders wat niet klopt. Ik had gehoopt dit gisteren allemaal te doen, maar helaas moest ik eerst een aantal andere dingen aan het design versleutelen. Komende week zullen alle pagina's omgezet worden.

    Ik heb nog een ander probleem
    Laat maar weten in dit topic. Probeer meningen zoveel mogelijk in het andere topic te zetten en dit topic vooral te gebruiken voor vragen en suggesties.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 17:02 ]


    Dit is mijn signature...

    XxParanoidxX schreef:
    (...)

    Ja hoor. Mijn co-acteur kon ook niet in dat hoofdstuk. Dus we vonden het beide wat raar...

    Hmm, dan is het een database fout. Stuur Rutger eventjes een PB'tje. En in de titel iets als: Database fout ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hmm, dan is het een database fout. Stuur Rutger eventjes een PB'tje. En in de titel iets als: Database fout ;p


    Oké, dankje! :)


    I Refuse To Sink

    Ik vind het eigenlijk best mooi, nu ik er aan gewend ben..:'D


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Avalanna schreef:
    (...)
    Dan moet je er als het goed is met je muis over heen en dan zie je de datum (: ik weet het niet zeker aangezien ik nu op de iPad zit en dus geen muis heb om het uit te kunnen testen.

    Eerlijk gezegd snap ik het nog steeds niet. Waar moet ik dan met mijn muis over heen gaan? Een gastenboek bericht ziet er bij mij gewoon zo uit:

    Sverige 1 week geleden Ik heb Krezip ook nooit life gezien, maar het betekent niet dat de muziek niet goed is. Life geeft daar geen bevestiging voor, vind ik. Alleen life optredens zijn veel intenser, denk ik! Heb je de ketting al besteld?

    [reageer]

    En dan staat er rechts nog het 'verwijder' en 'meld' knopje. Meer zie ik niet staan..


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    En dan staat er rechts nog het 'verwijder' en 'meld' knopje. Meer zie ik niet staan..

    Je hebt de reageer knop zelfs gekopieerd... Je moet op reageer drukken. Dat staat iets lager dan die knoppen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Je hebt de reageer knop zelfs gekopieerd... Je moet op reageer drukken. Dat staat iets lager dan die knoppen.

    Ik snap er nog steeds geen hol van :') Want als ik op reageer druk, dan kan ik toch gewoon reageren op die persoon? Dan krijg ik toch niet wanneer diegene het bericht in mijn gastenboek geschreven heeft?

    Weetje wat, laat anders maar zitten, ik ben hier geloof ik echt te blond voor :')


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Ik snap er nog steeds geen hol van :') Want als ik op reageer druk, dan kan ik toch gewoon reageren op die persoon? Dan krijg ik toch niet wanneer diegene het bericht in mijn gastenboek geschreven heeft?

    Weetje wat, laat anders maar zitten, ik ben hier geloof ik echt te blond voor :')


    Als je op het "zoveel tijd geleden" gaat met je muis, zou je een pop-up achtig kader moeten krijgen waar de datum en tijd in staat...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zoals in het andere topic gezegd, is het misschien wel leuk om te zien hoeveel leden er online zijn.

    Is het misschien ook een idee om usernames (bijv. in het forum) dikgedrukt te maken, zo zie je sneller de kleur van bijvoorbeeld een moderator.
    Al is dit ook wel te doen hoor. (;


    You are beautiful, you are love.

    Nemesea schreef:
    (...)

    Als je op het "zoveel tijd geleden" gaat met je muis, zou je een pop-up achtig kader moeten krijgen waar de datum en tijd in staat...

    Waar moet dat 'zoveel tijd geleden' dan staan?
    Omg ik voel me echt dom nu x'd


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind het er mooi uit zien, alleen, ik weet niet... ik moet er aan wennen. Ik vind het minder overzichtelijker geworden. Er is geen aparte pagina meer voor foto's, die staat bij 6 icoontjes en dan kun je foto's toevoegen. Ik had het liever apart gewild, zodat het duidelijker was geweest. Ik heb lang moeten zoeken. Ik vind de mooi, alleen niet lekker om te zien, het is minder duidelijk naar mijn smaak. Maar ik herhaal: het is een kwestie van gewenning. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Constantine schreef:
    (...)
    Waar moet dat 'zoveel tijd geleden' dan staan?
    Omg ik voel me echt dom nu x'd


    Er staat toch 'een week geleden' bij je gastenboek bericht? Daar moet je op blijven staan met je muis.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Constantine schreef:
    (...)
    Waar moet dat 'zoveel tijd geleden' dan staan?
    Omg ik voel me echt dom nu x'd


    Ik maak wel even een printscreen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Op mijn iPod is het zo dat als ik bijvoorbeeld bij actieve topics kijk dat de titels van de topics niet in een rechte lijn staat maar opgepropt onder elkaar.


    -

    Ik heb nog wel een opmerking voor in de story. Het is namelijk heel moeilijk terug te vinden waar je een nieuw hoofdstuk kan starten omdat het op dezelfde hoogte staat als je hoofdstukken met geen enter tussen en het dus net op een hoofdstuk lijkt. Misschien is het interessant om dat ietsje meer uit het oog te laten springen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?