• Het nieuwe design draait inmiddels bijna een dag. De reacties variëren zoals te verwachten was tussen aanbidding en walging.

    In dit topic zal ik de meest belangrijke issues bespreken.

    Het nieuwe design is te zakelijk/saai
    Het is idd zakelijker/saaier. Zelf zou ik het moderner/strakker willen noemen, maar ik begrijp de kritiek. Volgende week zal ik de template functie uitbreiden zodat meer onderdelen van het design aan te passen zijn. Daarnaast zal ik de mogelijkheid programmeren om je eigen design in te stellen voor elke pagina. Dus ook bijvoorbeeld het forum en de voorpagina kunnen gewoon jouw kleuren krijgen.

    Het nieuwe design werkt niet lekker op mijn mobiel
    Het nieuwe design is juist gekozen omdat het zich netjes aanpast aan een mobiel/tablet. Daarbij moeten overigens nog wat puntjes op de i gezet worden. Maar aangezien niet iedereen blij is met een design dat zich aanpast en liever in wil kunnen zoomen, zal de optie gemaakt worden dat het design op je mobiel er hetzelfde uit zal zien als op een desktop computer.
    Aangezien de mobiele versie nog teveel fouten bevatte, heb ik ingesteld dat je ook je mobiel de 'normale' versie van Quizlet te zien krijgt. Achter de schermen zal ik nog wel aan een nieuwe mobiele versie werken en als die klaar is kun je ervoor kiezen om die wel of niet te zien.

    Ik zie geen submenu's in het forum
    Dat is heel vervelend en zou absoluut niet de bedoeling moeten zijn. Ik zal eerst kijken of ik het probleem op kan lossen. Anders zal ik voor deze mensen de optie programmeren dat je alle items in het menu zonder submenu's kunt bekijken. Komt helemaal goed dus (Y)
    Het is niet gelukt te achterhalen waarom bij sommige mensen er geen submenu's verschijnen. Daarom kun je bij Mijn Instellingen aangeven of je wel of niet submenu's kunt (of wilt) zien. De submenu's worden dan als gewone menu's getoond. Uiteraard kun je dit ook instellen als je het menu op deze manier gewoon handiger vindt ;)

    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast
    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast aan het nieuwe design. De tekst staat bijvoorbeeld te dicht op elkaar of er iets anders wat niet klopt. Ik had gehoopt dit gisteren allemaal te doen, maar helaas moest ik eerst een aantal andere dingen aan het design versleutelen. Komende week zullen alle pagina's omgezet worden.

    Ik heb nog een ander probleem
    Laat maar weten in dit topic. Probeer meningen zoveel mogelijk in het andere topic te zetten en dit topic vooral te gebruiken voor vragen en suggesties.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 17:02 ]


    Dit is mijn signature...

    Nemesea schreef:


    De opmaak bij gastenboekenberichten, creaties, reacties op topics, etc kloppen niet.

    Dat gebeurd, zover ik weet, alleen bij IE, daar is Rutger nog mee bezig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gisteren had ik echt van, omg ik wil het oude design terug O.o
    Maar ik ben dan ook iemand die slecht tegen veranderingen kan aangezien het een welbepaalde stress meebrengt voor me. Maar nu ik er al meer aan gewend ben ga ik de nieuwe look zeker wel appreciëren :3
    Het ziet er inderdaad moderner en strakker uit en dat is zeker wel iets wat ik een meerwaarde vind. Het is gewoon een kwestie van wennen en aanpassen (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    (Alweer) een Suggestie:

    Bij zoeken kunnen sorteren op tijd of op relevantie. Zo kun je dingen makkelijker en sneller vinden. En weer kunnen zoeken op Username. Dat is erg handig als je een verhaal of een topic van een bepaald persoon zoekt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volgens mij werkt de spotlight niet helemaal goed. Hij blijft bij mij telkens op dezelfde creatie staan.


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    Volgens mij werkt de spotlight niet helemaal goed. Hij blijft bij mij telkens op dezelfde creatie staan.

    Bij mij scrollt hij gewoon door? Welke browser heb je?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat gebeurd, zover ik weet, alleen bij IE, daar is Rutger nog mee bezig.


    Inderdaad IE. Ik zit momenteel op school. Weet niet hoe het bij Firefox is.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Bij mij scrollt hij gewoon door? Welke browser heb je?


    Opera


    26 - 02 - '16

    Oh, nu gaat ie wel gewoon verder (:


    26 - 02 - '16

    Fout:

    Als ik me probeer aan te melden bij Firefox word ik telkens terug geleid naar http://www.quizlet.nl/login.php?ref=/dashboard/?message=63&message=54. En ik weet 100% zeker dat mijn username en wachtwoord goed zijn, omdat als ik het niet doe ik een melding krijg dat mijn wachtwoord of inlognaam niet klopt. Nu krijg ik de melding dat ik ingelogd moet zijn voor de functie, terwijl ik dat net gedaan heb. Het helpt ook niet om dan op bv. Home te drukken want ik ben en blijf uitgelogd.


    Fout:
    Bij IE kun je niet alles van de oude username lijst lezen. Als je je muis op de lijst zit en je gaat alles lezen verdwijnt het op een gegeven moment opeens. Bij Google Chrome blijft het wel gewoon staan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ahri schreef:
    Oh, nu gaat ie wel gewoon verder (:

    Daar deed hij het bij mij ook, maar goed dat hij nu weer verder gaat. De spotlight draait wel langzamer dan je gewend bent, misschien kwam het daardoor?

    Nemesea schreef:
    (...)

    Inderdaad IE. Ik zit momenteel op school. Weet niet hoe het bij Firefox is.

    Bij Firefox zou het gewoon normaal moeten staan, maar dat kan ik nu niet bekijken. (Zie mijn fout melding in mijn vorige post)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 11:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan mezelf blokkeren. Is dat de bedoeling?


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Ik kan mezelf blokkeren. Is dat de bedoeling?


    Speciale functie voor mensen met meerdere persoonlijkheden of zelfhaat (cat)
    Maar nee, dat lijkt me niet handig xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je op een oude username van iemand klikt (bv bij een wedstrijd), dan wordt je wel doorgelinkt naar de zoekfunctie, maar komt er geen lijst met users die dat als oude username hadden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind de achtergrond nog altijd een beetje raar. :x


    Your make-up is terrible

    Ik vind het echt heel goed dat je zo aan iedereen denkt om het gezelliger te maken :)
    Op deze manier kan ik er wel aan wennen! ;) Thanks!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.