• Het nieuwe design draait inmiddels bijna een dag. De reacties variëren zoals te verwachten was tussen aanbidding en walging.

    In dit topic zal ik de meest belangrijke issues bespreken.

    Het nieuwe design is te zakelijk/saai
    Het is idd zakelijker/saaier. Zelf zou ik het moderner/strakker willen noemen, maar ik begrijp de kritiek. Volgende week zal ik de template functie uitbreiden zodat meer onderdelen van het design aan te passen zijn. Daarnaast zal ik de mogelijkheid programmeren om je eigen design in te stellen voor elke pagina. Dus ook bijvoorbeeld het forum en de voorpagina kunnen gewoon jouw kleuren krijgen.

    Het nieuwe design werkt niet lekker op mijn mobiel
    Het nieuwe design is juist gekozen omdat het zich netjes aanpast aan een mobiel/tablet. Daarbij moeten overigens nog wat puntjes op de i gezet worden. Maar aangezien niet iedereen blij is met een design dat zich aanpast en liever in wil kunnen zoomen, zal de optie gemaakt worden dat het design op je mobiel er hetzelfde uit zal zien als op een desktop computer.
    Aangezien de mobiele versie nog teveel fouten bevatte, heb ik ingesteld dat je ook je mobiel de 'normale' versie van Quizlet te zien krijgt. Achter de schermen zal ik nog wel aan een nieuwe mobiele versie werken en als die klaar is kun je ervoor kiezen om die wel of niet te zien.

    Ik zie geen submenu's in het forum
    Dat is heel vervelend en zou absoluut niet de bedoeling moeten zijn. Ik zal eerst kijken of ik het probleem op kan lossen. Anders zal ik voor deze mensen de optie programmeren dat je alle items in het menu zonder submenu's kunt bekijken. Komt helemaal goed dus (Y)
    Het is niet gelukt te achterhalen waarom bij sommige mensen er geen submenu's verschijnen. Daarom kun je bij Mijn Instellingen aangeven of je wel of niet submenu's kunt (of wilt) zien. De submenu's worden dan als gewone menu's getoond. Uiteraard kun je dit ook instellen als je het menu op deze manier gewoon handiger vindt ;)

    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast
    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast aan het nieuwe design. De tekst staat bijvoorbeeld te dicht op elkaar of er iets anders wat niet klopt. Ik had gehoopt dit gisteren allemaal te doen, maar helaas moest ik eerst een aantal andere dingen aan het design versleutelen. Komende week zullen alle pagina's omgezet worden.

    Ik heb nog een ander probleem
    Laat maar weten in dit topic. Probeer meningen zoveel mogelijk in het andere topic te zetten en dit topic vooral te gebruiken voor vragen en suggesties.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 17:02 ]


    Dit is mijn signature...

    Ik vind het echt verschrikkelijk wennen. Ergens vind ik het een mooie verandering, maar aan de andere kant vind ik het opeens zo donker en doet het met echt aan YouTube denken.

    Ik weet niet of alles wat ik nu zeg al gezegd is geweest, want ik was gisteren even van de aardbol verdwenen, maar als iemand zijn username heeft veranderd en je klikt nog op de oude link, vind je helemaal niks terug over deze persoon. Ik vond dat vroeger echt handig, want nu moet ik iemand in mijn wedstrijd waarschuwen en ik vind nu even niks terug van die persoon. Ik moet dus het hele topic nu gaan doorzoeken. :'D

    Ook staan die ecoontjes (rechterboven hoek) er bij mij precies opgesmeten, want er loopt een lijn door.

    Kan het ook zijn dat er nog aan 'mijn' moet gewerkt worden, want bij een gastenboekbericht krijg ik namelijk geen notificatie en moet ik dus echt al speciaal op mijn klikken om het te merken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb dubbele vragen gesteld. Sorry.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Ik vind het echt verschrikkelijk wennen. Ergens vind ik het een mooie verandering, maar aan de andere kant vind ik het opeens zo donker en doet het met echt aan YouTube denken.

    Ik weet niet of alles wat ik nu zeg al gezegd is geweest, want ik was gisteren even van de aardbol verdwenen, maar als iemand zijn username heeft veranderd en je klikt nog op de oude link, vind je helemaal niks terug over deze persoon. Ik vond dat vroeger echt handig, want nu moet ik iemand in mijn wedstrijd waarschuwen en ik vind nu even niks terug van die persoon. Ik moet dus het hele topic nu gaan doorzoeken. :'D

    Ook staan die ecoontjes (rechterboven hoek) er bij mij precies opgesmeten, want er loopt een lijn door.

    Kan het ook zijn dat er nog aan 'mijn' moet gewerkt worden, want bij een gastenboekbericht krijg ik namelijk geen notificatie en moet ik dus echt al speciaal op mijn klikken om het te merken.

    User ding is op de vorige pagina gemeld ;p

    "Ook staan die ecoontjes (rechterboven hoek) er bij mij precies opgesmeten, want er loopt een lijn door." Dat komt door AdBlock

    En aan "Mijn" word gewerkt :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    User ding is op de vorige pagina gemeld ;p

    "Ook staan die ecoontjes (rechterboven hoek) er bij mij precies opgesmeten, want er loopt een lijn door." Dat komt door AdBlock

    En aan "Mijn" word gewerkt :Y)
    Toen ik het topic doorliep, merkte ik het. Awh das wel balen, maar mijn adblock hou ik toch liever. Ergens vind ik het ook wel jammer dat de foto's van uitkomsten en in je fotoboek nu zo links staan. Dan zit je met zo'n groot wit vlak, maar dat is nu bijzaak.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    Dat kleurtje, dat bolletje, gaat niet mee met de templatekleur.

    Pyromancer schreef:
    (...)Toen ik het topic doorliep, merkte ik het. Awh das wel balen, maar mijn adblock hou ik toch liever. Ergens vind ik het ook wel jammer dat de foto's van uitkomsten en in je fotoboek nu zo links staan. Dan zit je met zo'n groot wit vlak, maar dat is nu bijzaak.

    Alles wat je stoort of je niet goed vind doorgeven daar heeft Rutger het meeste aan.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 12:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Alles wat je stoort of je niet goed vind doorgeven daar heeft Rutger het meeste aan.
    Wat ik zelf ook wat minder fijn vind is dat bij detail alles zo afgekapt wordt door de weinige plaats. Maar als die kaders groter worden, ziet het er misschien een beetje lomp uit. Die lijst vind ik wel heel goed, want nu zijn die drukke usernames van mijn profiel. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hey, mijn ogen doen niet meer pijn!

    Hoewel de reactie en preview knop nog steeds onder elkaar staan D:
    Wat is er gebeurd met de to do lijst?


    quidquid excusatio prandium pro

    Klopt het dat je bij je gastenboek nu niet meer kan zien wanneer iemand iets in je gastenboek gescheven heeft, en dat er geen knopje meer zit waarop 'reageren' staat?
    Okee, ik heb al gezien dat reageren er wel staat, maar wanneer iemand iets gescheven heeft zie ik niet staan

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 12:35 ]


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Klopt het dat je bij je gastenboek nu niet meer kan zien wanneer iemand iets in je gastenboek gescheven heeft, en dat er geen knopje meer zit waarop 'reageren' staat?
    Okee, ik heb al gezien dat reageren er wel staat, maar wanneer iemand iets gescheven heeft zie ik niet staan

    Dan moet je er als het goed is met je muis over heen en dan zie je de datum (: ik weet het niet zeker aangezien ik nu op de iPad zit en dus geen muis heb om het uit te kunnen testen.


    Life is a beautiful struggle

    Constantine schreef:
    Klopt het dat je bij je gastenboek nu niet meer kan zien wanneer iemand iets in je gastenboek gescheven heeft, en dat er geen knopje meer zit waarop 'reageren' staat?
    Okee, ik heb al gezien dat reageren er wel staat, maar wanneer iemand iets gescheven heeft zie ik niet staan

    Om te zien wanneer precies iemand iets heeft geschreven moet je je muis op de tijd neer zetten. Dan krijg je het te zien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Om te zien wanneer precies iemand iets heeft geschreven moet je je muis op de tijd neer zetten. Dan krijg je het te zien.


    Hm, andersom was beter vond ik.
    Is het trouwens op een of andere manier te zien als je een pb of gb krijgt? Want van gb's in ieder geval kon ik gisteren niks zien, toen moest ik zelf iedere paar minuten op mijn profiel kijken.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Hm, andersom was beter vond ik.
    Is het trouwens op een of andere manier te zien als je een pb of gb krijgt? Want van gb's in ieder geval kon ik gisteren niks zien, toen moest ik zelf iedere paar minuten op mijn profiel kijken.

    Ik vind deze manier wel leuk eigenlijk.
    PB's zien je bij "Mijn" daar staat een grote 1. Bij GB's is dat niet maar als je op "Mijn" gaat staan en er is inderdaad een GB zul je dat gewoon kunnen zien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik vind deze manier wel leuk eigenlijk.
    PB's zien je bij "Mijn" daar staat een grote 1. Bij GB's is dat niet maar als je op "Mijn" gaat staan en er is inderdaad een GB zul je dat gewoon kunnen zien.


    Hrbf -_-

    Blijf bij mijn mening dat het niet de bedoeling is dat je bij vernieuwing meer moet klikken en zoeken.
    Zou het niet een optie kunnen worden? Dat je ook daarboven een melding krijgt van GB's? Maar dan in een andere kleur en de andere kant? (als pb rechts met een rooie 1 staat, dan bij gb links een groene 1 fso)

    Ik bedoel, is zelfde als met de vriendenlijst: om iets te zien wat ik vroeger in één oogopslag kon zien moet ik nu gaan zoeken. En vooral met gb gesprekken ben je dan een boel meer bezig, omdat je dan om de paar minuten moet kijken of de ander al gereageerd heeft D:
    En ja, het kost niet veel moeite, maar... if it ain't broke, don't break it.


    quidquid excusatio prandium pro

    Oeh ik merk net dat de crewlijst er niet meer zo netjes uitziet. Misschien beter de fotootjes centreren? Net als Alwin is het inderdaad jammer dat je nu zo moet zoeken naar je vrienden. Awh man dit is wennen. Ik moet echt goed kijken voor ik op iets klik. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?