• Het is een wonder en overal in het nieuws, het staat in kranten en alle tijd schriften en roddelbladen staan er vol mee! Zou het echt waar zijn? De bekende Bill Kaulitz kan dansen! Hij is binnenkort te zien in de ballet musical: untouchable love. Het word de hit musical van het jaar. Bill Kaulitz danst erin met een meisje Renee. Dansen is haar leven en ze leeft in haar eigen wereld. Maar nu is er 1 probleem als jij bekend bent en je in het stuk een jongen speelt die onbereikbaar verliefd is kan je je het beste inleven door het ook echt te wezen. Maar natuurlijk wil je dat het liefst niet maar wat als je dat word op je tegenspeelster?

    Het word geschreven in Bill Point totdat ze een relatie krijgen als dat gebeurt n_n
    Als je een rol wil stuur me je Verassing... naam en een foto in een reactie!

    Verassing 1:
    Verassing 2:
    Verassing 3:
    Verassing 4: ReneeCupCore
    Verassing 5:
    Verassing 6:
    Verassing 7:

    Ik kies de gene met het meest geschikte plaatje voor de rol!<3 En ik doe niet aan vriendjes politiek!<3

    xox <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    naam: helene
    plaatje:http://i158.photobucket.com/albums/t83/nya_x3/bouawwww.jpg
    verrassing: pfft maakt ni uit!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    Jij al gekozen heb.