• Mijn zus geeft echt waardeloos advies met betrekking tot kleding. Echt, elke keer als ik naar haar mening vraag, over wat ik moet aandoen naar school de volgende dag, zegt ze: “Draag gewoon een leuke denim met een leuk t-shirt.” :W' .
    Ik kies dus altijd de dag van tevoren uit wat ik aan wil, omdat ik er gewoon goed uit wil zien. En élke keer als ik aan haar vraag of ze een idee heeft, krijg ik “Draag gewoon een leuke denim met een leuk t-shirt.”. Echt heel irritant als je een keer echt feedback wilt.

    Hebben jullie ook zussen met waardeloze mode adviezen :') ?


    The odds are néver in our favor.

    Nee haha. Ik heb een halfzus die 35 is, dus die geeft wel goed advies haha! En verder heb ik een broertje die z'n broek laag draagt met en vest erop, erg simpel weer :') Je kunt beter online zoeken naar adviezen, denk ik hahaha.


    To infinity and beyond •

    Ik ben er een.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb een tweelingbroer... daar kun je niet veel van verwachten. ><

    Ik heb geen zus. Wel een broertje van 15 wiens adidas vest ik jat als ik het koud heb. Maar ik vraag niet echt om advies, misschien als ik het koop in de winkel of het me leuk staat. En soms aan mijn moeder, maar meestal kies ik toch wel zelf wat ik wel of niet aan doe, ook al heb ik eerst om advies gevraagd.


    Alleen maar tranen van geluk

    ik heb een kleiner zusje dus meestal ben ík diegene die het advies geeft.
    maar aan mij heb je wel iets :Y)


    Miep

    Ik heb geen zus :C


    Pretty is just a pretty word.

    Hahah, dat klinkt ongeveer als mijn vader. Steeds als mijn moeder of ik iets leuks hebben gekocht en om de mening van mijn vader vragen, knikt hij alleen maar met zijn hoofd en zegt: "netjes".
    Niets meer, niets minder. (cat)


    everything, in time

    Ik heb een jonger zusje, maar ze vraagt geen advies. Dat is eigenlijk maar goed ook :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb geen zus, maar wel 2 oudere broers. Dus veel advies over kleren zal ik niet kunnen krijgen (;


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik heb geen zus óf broer. Heb alleen de hond, en die zegt vreemd genoeg niet zo veel.. x'D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Kenickie schreef:
    ik heb een kleiner zusje dus meestal ben ík diegene die het advies geeft.
    maar aan mij heb je wel iets :Y)

    Lucky her!

    Bagoly schreef:
    Hahah, dat klinkt ongeveer als mijn vader. Steeds als mijn moeder of ik iets leuks hebben gekocht en om de mening van mijn vader vragen, knikt hij alleen maar met zijn hoofd en zegt: "netjes".
    Niets meer, niets minder. (cat)

    Gehehe, mijn zus en jouw pap moeten eens wat woorden uitwisselen ;p.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb geen advies nodig, ik heb een eigen mening, werkt veel beter. (bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Haha, nee. Mijn broertje vraagt wel vaak aan mij advies over zijn kleding en hij geeft mij ook vaak complimentjes (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mijn zus is gelukkig niet zo, die houdt zich niet bezig met mijn kleding aangezien ze 2 uur van ons vandaan woont.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Mijn ma, die pakt gewoon met impuls de eerste de beste kledij. Zo zegt ze ook tegen mij: "Pak gewoon iets uit jouw kast."
    Het is op momenten wel vervelend ja.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”