• Mijn zus geeft echt waardeloos advies met betrekking tot kleding. Echt, elke keer als ik naar haar mening vraag, over wat ik moet aandoen naar school de volgende dag, zegt ze: “Draag gewoon een leuke denim met een leuk t-shirt.” :W' .
    Ik kies dus altijd de dag van tevoren uit wat ik aan wil, omdat ik er gewoon goed uit wil zien. En élke keer als ik aan haar vraag of ze een idee heeft, krijg ik “Draag gewoon een leuke denim met een leuk t-shirt.”. Echt heel irritant als je een keer echt feedback wilt.

    Hebben jullie ook zussen met waardeloze mode adviezen :') ?


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb een paar *kuch* lieve *kuch* ouders die altijd wel wat op me aan te merken hebben. >.<

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 16:31 ]


    26 - 02 - '16

    ik heb geen zus, maar een jonger zusje, die mij juist om advies vraagt haha.
    en ik zelf, kies het zelf kwa wat ik aan doe naar school. ik & mn moeder hebben allebei een heel erg verschillende smaak kwa kleding.
    mijn kleding stijl gaat in de richting van alle tumblr/hipster kleding, terwijl mn moeder dit niks vindt.
    blousjes open, rokje met vans, zo'n half wijd shirtje op jeans, terwijl mn moeder dit niks vindt.. *zucht*
    of zo'n doorschijnend wit blousje die ik zo graag wou, zei mn moeder zo 'daar vindt ik je te jong voor' UGHHHH, iedereen van mijn leeftijd draag zoiets nu ;c
    maarja, KIES WAAR JIJ JEZELF FIJN EN LEKKER IN VOELT! (:
    en je kan ons altijd nog om advies vragen, je kan me altijd mailen ofzo ahah (:

    STRATFORDGUY schreef:
    ik heb geen zus, maar een jonger zusje, die mij juist om advies vraagt haha.
    en ik zelf, kies het zelf kwa wat ik aan doe naar school. ik & mn moeder hebben allebei een heel erg verschillende smaak kwa kleding.
    mijn kleding stijl gaat in de richting van alle tumblr/hipster kleding, terwijl mn moeder dit niks vindt.
    blousjes open, rokje met vans, zo'n half wijd shirtje op jeans, terwijl mn moeder dit niks vindt.. *zucht*
    of zo'n doorschijnend wit blousje die ik zo graag wou, zei mn moeder zo 'daar vindt ik je te jong voor' UGHHHH, iedereen van mijn leeftijd draag zoiets nu ;c
    maarja, KIES WAAR JIJ JEZELF FIJN EN LEKKER IN VOELT! (:
    en je kan ons altijd nog om advies vragen, je kan me altijd mailen ofzo ahah (:

    Ik doe natuurlijk wel gewoon aan wat ik leuk vind, hoor. Het is gewoon dat ik ook kleding heb, wat best bloot is (doorschijnend, dat soort dingen), en dan wil ik gewoon weten of het niet té is. En mijn zus heeft dat echt zoiets van, whatever. Denim, shirt, en klaar. En ik ben echt totaal niet zo ;p.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Ik doe natuurlijk wel gewoon aan wat ik leuk vind, hoor. Het is gewoon dat ik ook kleding heb, wat best bloot is (doorschijnend, dat soort dingen), en dan wil ik gewoon weten of het niet té is. En mijn zus heeft dat echt zoiets van, whatever. Denim, shirt, en klaar. En ik ben echt totaal niet zo ;p.


    ja dat snapte ik wel natuurlijk haha. en het ligt eraan wat jij onder verstaat, ik bedoel; zo'n doorschijnend blousje, met zo'n leuke kleur (neon geel, groen, roze etc) bh band eronder, kan altijd! en tja, je zus vindt het misschien niks, en wilt liever denim, shirt and done.. maar als ik je zus zou zijn, en je showde me wat, zou ik zeggen dat het leuk en goed is (: en dan weet ik niet wat je kwa kleding hebt, maar zelf vindt ik doorschijnend opzich best leuk, aangezien dat helemaak in is op dit moment (:

    Ik heb een jongere zus, zij zegt wel soms dat mijn ene sjaal beter bij mijn outfit past dan de andere, of welke sierraden er het beste bijpassen. Maar ik geef haar meestal advies (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Mijn zusjes hebben geen idee van kleding en mode dus vraag ik het alleen aan mijn moeder.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Fanning schreef:
    Ik ben er een.

    Inderdaad.:Y)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 11:36 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik heb geen zus of broer. Ik vraag anderen niet vaak naar hun mening als het gaat om mijn kleding, maar als ik het doe, vraag ik het aan mijn moeder. Zij zegt altijd heel eerlijk wat ze ervan vindt en ik heb er dus ook wel wat aan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb geen zus haha, maar mijn broer is eigenlijk wel goed in advies geven, alleen dan niet met kleding. Dat dan weer niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking