• Ja, zoals jullie vast wel hebben meegekregen is er een jongen in mijn leven die ik erg zie zitten. Maar ik ben nu op het punt beland dat ik eigenlijk eventjes niet meer weet wat ik moet doen of denken. Ja, hij heeft een vriendin, maar hij heeft aangegeven dat dit absoluut niet lekker loopt, dat hij eigenlijk niet meer weet of hij met haar verder wil en hij praat nóóit over haar. We hebben samen de grootste lol, geen enkele onderwerpen zijn een taboe en hij maakt me echt aan het lachen. We hebben de laatste tijd veel meer -onschuldig- lichaamscontact en noemen elkaar steeds vaker schatje,lieverd,poppetje etc. Laatst pakte die zelfs "onopvallend" mijn hand vast. Maar ik weet nu eigenlijk niet wat ik het beste kan doen, het liefste wil ik vragen of hij me leuk vind maar ik ben bang dat als dit niet het geval is dingen veranderen of ongemakkelijk worden. En dat vind ik zonde want ik geniet van het leuke, speelse contact wat we hebben. En eerlijk is eerlijk, het doet me enorm goed, al mijn vrienden en familie zien dat ik beter in mijn vel zit en een stuk gelukkiger door het leven ga.

    Dus, wat zou jij doen? Actie ondernemen of juist nog eventjes afwachten?
    Ik denk namelijk wel dat hij me leuk vind, maar ik ben gewoon bang dat ik het fout zie en dat alles veranderd.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    misschien doe je er slim aan er eerst over zijn vriendin te hebben voordat je hem vraag of hij je op die manier ziet zitten, ook al is het overduidellijk van wel.


    -

    Ik zou toch even wachten. Hij heeft een vriendin en het mag dan wel niet lekker lopen, ik denk niet dat jij als de slet wilt genoemd worden die alle vriendjes afpakt. Als het echt niet botert tussen hen, zal het vast wel niet lang meer duren en dan kan je geleidelijk aan meer van hem verwachten. Nu zou ik het toch laten rusten en niks overhaasten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zolang hij een vriendin heeft, is het sowieso beter om niks te doen. Daarna kun je het altijd nog eens overwegen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jongens met een vriendin laat je best met rust.. Beeld je in dat jij dat meisje bent en iemand anders gaat met je vriendje lopen, volgens mij geen fijn gevoel. Ik zou wachten tot hij geen vriendin meer heeft. En als hij zijn vriendin zou bedriegen met jou, waarom zou hij jou dan niet bedriegen met een ander meisje?

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 19:43 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Cupidity schreef:
    Jongens met een vriendin laat je best met rust.. Beeld je in dat jij dat meisje bent en iemand anders gaat met je vriendje lopen, volgens mij geen fijn gevoel. Ik zou wachten tot hij geen vriendin meer heeft. En als hij zijn vriendin zou bedriegen met jou, waarom zou hij jou dan niet bedriegen met een ander meisje?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Cupidity schreef:
    Jongens met een vriendin laat je best met rust.. Beeld je in dat jij dat meisje bent en iemand anders gaat met je vriendje lopen, volgens mij geen fijn gevoel. Ik zou wachten tot hij geen vriendin meer heeft. En als hij zijn vriendin zou bedriegen met jou, waarom zou hij jou dan niet bedriegen met een ander meisje?


    26 - 02 - '16

    Cupidity schreef:
    Jongens met een vriendin laat je best met rust.. Beeld je in dat jij dat meisje bent en iemand anders gaat met je vriendje lopen, volgens mij geen fijn gevoel. Ik zou wachten tot hij geen vriendin meer heeft. En als hij zijn vriendin zou bedriegen met jou, waarom zou hij jou dan niet bedriegen met een ander meisje?


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Wat Cupidity zegt. You ain't got no sense of honour of you do that kind of trashy stuff.


    No growth of the heart is ever a waste

    AANVAALLUUUHHH*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sowieso wachten totdat hij geen vriendin meer heeft iig. Als hij nu zijn vriendin wel verlaat voor jou, is de kans groot dat jullie relatie uiteindelijk ook zo afloopt; hij vindt een nieuwe en jij kan weg. Hard, maar zo is het wel. En ik vind persoonlijk een jongen die dat zou doen echt respectloos.


    If you're going to hell, keep going

    Afwachten en met hem praten over die vriendin van hem.


    You are beautiful, you are love.

    Cupidity schreef:
    Jongens met een vriendin laat je best met rust.. Beeld je in dat jij dat meisje bent en iemand anders gaat met je vriendje lopen, volgens mij geen fijn gevoel. Ik zou wachten tot hij geen vriendin meer heeft. En als hij zijn vriendin zou bedriegen met jou, waarom zou hij jou dan niet bedriegen met een ander meisje?


    Je haalt me de woorden uit de mond.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Cupidity schreef:
    Jongens met een vriendin laat je best met rust.. Beeld je in dat jij dat meisje bent en iemand anders gaat met je vriendje lopen, volgens mij geen fijn gevoel. Ik zou wachten tot hij geen vriendin meer heeft. En als hij zijn vriendin zou bedriegen met jou, waarom zou hij jou dan niet bedriegen met een ander meisje?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cupidity schreef:
    Jongens met een vriendin laat je best met rust.. Beeld je in dat jij dat meisje bent en iemand anders gaat met je vriendje lopen, volgens mij geen fijn gevoel. Ik zou wachten tot hij geen vriendin meer heeft. En als hij zijn vriendin zou bedriegen met jou, waarom zou hij jou dan niet bedriegen met een ander meisje?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaccochips schreef:
    AANVAALLUUUHHH*O*


    Enneh, jij zorgt voor de diversiteit of wat x'D


    I'll lick the poison from right off your kiss