• Ja, zoals jullie vast wel hebben meegekregen is er een jongen in mijn leven die ik erg zie zitten. Maar ik ben nu op het punt beland dat ik eigenlijk eventjes niet meer weet wat ik moet doen of denken. Ja, hij heeft een vriendin, maar hij heeft aangegeven dat dit absoluut niet lekker loopt, dat hij eigenlijk niet meer weet of hij met haar verder wil en hij praat nóóit over haar. We hebben samen de grootste lol, geen enkele onderwerpen zijn een taboe en hij maakt me echt aan het lachen. We hebben de laatste tijd veel meer -onschuldig- lichaamscontact en noemen elkaar steeds vaker schatje,lieverd,poppetje etc. Laatst pakte die zelfs "onopvallend" mijn hand vast. Maar ik weet nu eigenlijk niet wat ik het beste kan doen, het liefste wil ik vragen of hij me leuk vind maar ik ben bang dat als dit niet het geval is dingen veranderen of ongemakkelijk worden. En dat vind ik zonde want ik geniet van het leuke, speelse contact wat we hebben. En eerlijk is eerlijk, het doet me enorm goed, al mijn vrienden en familie zien dat ik beter in mijn vel zit en een stuk gelukkiger door het leven ga.

    Dus, wat zou jij doen? Actie ondernemen of juist nog eventjes afwachten?
    Ik denk namelijk wel dat hij me leuk vind, maar ik ben gewoon bang dat ik het fout zie en dat alles veranderd.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    (...)

    Enneh, jij zorgt voor de diversiteit of wat x'D

    Hè?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mockingjayz schreef:
    misschien doe je er slim aan er eerst over zijn vriendin te hebben voordat je hem vraag of hij je op die manier ziet zitten, ook al is het overduidellijk van wel.


    Zou ik ook doen

    Veel geluk (flower)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik zou nog even afwachten. Ten eerste heeft hij een vriendin, en ten tweede. Jullie genieten nu nog lekker van het speelse gedoe. Zodra er wat veranderd, kan dit gedrag ook veranderen. Wordt het minder speels, wordt het serieus of omdat het uitgesproken is, gaat het misschien weg. Misschien bedoelt hij het wel onschuldig. Als hij je werkelijk leuk vind, en aangezien jullie over alle onderwerpen praten. Zal hij dit aangeven. Zal hij het je vertellen. En dan zal hij het voor jou ook uitmaken met zijn vriendin die hij nu heeft!

    Je kan natuurlijk voorzichtig een gesprek over zijn vriendin starten, aangezien je zelf aangeeft dat jullie over alles kunnen praten. Verder zal ik nog wel even de kat uit de boom kijken als ik jou was.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Cupidity schreef:
    Jongens met een vriendin laat je best met rust.. Beeld je in dat jij dat meisje bent en iemand anders gaat met je vriendje lopen, volgens mij geen fijn gevoel. Ik zou wachten tot hij geen vriendin meer heeft. En als hij zijn vriendin zou bedriegen met jou, waarom zou hij jou dan niet bedriegen met een ander meisje?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."