• Juist, ik heb dus problemen met mijn foto album.
    Ik heb al op de help-pagina gekeken en de foto's op hyves gezet en weer opgeslagen etc.
    Maar nog steeds doet hij het niet.
    Ook heb ik het met Facebook en natuurlijk gewoon de site waarvan de foto's komen geprobeerd, maar geen van allen werkt.
    Heeft iemand misschien een idee hoe het wél zou kunnen of waardoor het zou kunnen komen?

    -De foto's zijn ook niet groter dan 2 MB. -


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Zijn het .JPG bestanden? Oh kut, ik dacht dat het om je profielfoto ging :W.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 20:34 ]


    The odds are néver in our favor.

    Je kunt dus geen foto's in je album zetten, als ik het goed begrijp? Maar wat moet je dan met al die sites? Want volgens mij kun je alleen afbeeldingen vanaf je computer in je fotoalbum zetten...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Je kunt dus geen foto's in je album zetten, als ik het goed begrijp? Maar wat moet je dan met al die sites? Want volgens mij kun je alleen afbeeldingen vanaf je computer in je fotoalbum zetten...


    Ik sla ze op vanaf die site, snap je ?
    Alleen als ik ze in wil voegen doen ze het niet.

    Zijn het .JPG bestanden?


    Ja, het zijn JPG. bestanden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amicis schreef:
    (...)

    Ik sla ze op vanaf die site, snap je ?
    Alleen als ik ze in wil voegen doen ze het niet.


    O, zo. Misschien moet je ze eens in paint openen en opnieuw opslaan? Al zou dat best wel heel erg nutteloos kunnen zijn, haha. :x
    Sorry, maar ik heb ook geen idee. Ik denk dat je hier iemand voor nodig hebt die meer verstand heeft van computers. CyberLord weet er volgens mij veel van af, misschien dat hij enig idee heeft wat er misgaat.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    O, zo. Misschien moet je ze eens in paint openen en opnieuw opslaan? Al zou dat best wel heel erg nutteloos kunnen zijn, haha. :x
    Sorry, maar ik heb ook geen idee. Ik denk dat je hier iemand voor nodig hebt die meer verstand heeft van computers. CyberLord weet er volgens mij veel van af, misschien dat hij enig idee heeft wat er misgaat.


    Thankyouu. Even proberen ;pp.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Slotje? ^^.
    Het is al opgelost. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'