• oke ik heb bij xfactor USA iets suuupertofs gezien, het is zegmaar de onderste laag van je haar geverfd in een felle kleur roze, blauw, geel, groen etc en dan de bovenste laag haar gewoon normaal.
    Dus als je je haar gewoon op je rug hebt hangen zie je het eigenlijk niet heel goed maar als je een staart in hebt is de helft bijv. geel en de andere helft gewoon je eigenkleur bijv. bruin.

    weet IEMAND hoe dit heet? ik heeb het gegoogled maar ik krijg alleen maar fotos van dipdye en dat is het juist NIET, kan iemand me helpen?

    Dat is al zó oud.
    Dat had ik in 2008 al. :')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dan moet je gewoon tegen de kapper zeggen dat je de onderste laag in een felle kleur wil. alleen de onderste laag. xD
    heb ik ook wel eens gehad met blauw,
    nu is m'n hele haar roze. xD0.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Dat had ik ook in gedachte, alleen dan de onderste laag van mijn haar donkerder (nu heb ik blond) maar met kleur is veel nicerr


    And that’s the way it is.

    Mijn vriendin heeft het met donkerrood, het heeft volgens mij geen naam.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Bedoel je nu een hair dye dip, want anders begrijp ik het niet.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Of bedoel je Ombre?

    Dat is dit, en tevens is dit ook de kleur wat mijn haar volgende week wordt (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dysis schreef:
    Of bedoel je Ombre?

    Dat is dit, en tevens is dit ook de kleur wat mijn haar volgende week wordt (:


    Oh god dat vind ik echt zo zo zo zo zo verschrikkelijk prachtig! ;o Echt sjiek! Maak je er een topic van dan? :'D


    effort never betrays you

    iadorebieber schreef:
    Ik ken alleen dip dye, maar dat zie je ook goed als je haren los zijn, dusja... (:


    Caution first, always.

    Hensley schreef:
    (...)
    Oh god dat vind ik echt zo zo zo zo zo verschrikkelijk prachtig! ;o Echt sjiek! Maak je er een topic van dan? :'D


    Haha, ik zal een topic maken met voor en na ;D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    uhm nee ik bedoel geen ombre of dipdye, ik bedoel zoals het plaatje op de eerste pagina (;

    Valentino schreef:
    Dat is al zó oud.
    Dat had ik in 2008 al. :')

    ..Dus?
    Dat het 'oud' is, zegt nog niet dat het niet mooi is. c:

    Ik vind het awesome. Echt aaaaaaawesome.
    Willikook. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    geen idee Avril Lavigne heeft het ook maar dan met Zwart.
    en 2 meiden uit mijn klas roze.
    ik wil graag mijn oude haar kleur terug en dan net als Avril Lavigne is smile doen :D
    het heeft volgens mij ook niet echt een naam.
    ik noem het half half :p


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Dip dye, ik zit op dit moment in de paarse verf :Y)


    It's darkest just before the dawn <3

    Zijn mensen nou zo dom of kunnen ze echt niet lezen? (cat)
    Sorry hoor, maar iedereen zegt hier dipdye terwijl ze duidelijk aangeeft dat dat het niet is.

    Silverlance schreef:
    Zijn mensen nou zo dom of kunnen ze echt niet lezen? (cat)
    Sorry hoor, maar iedereen zegt hier dipdye terwijl ze duidelijk aangeeft dat dat het niet is.

    Ik wou het aardiger zeggen, maar dit was wel wat ik dacht. xd
    & nu wil ik het ook. :3


    Save me from myself.